collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Always look on the bright side ...  (gelezen 1142 keer)

Offline Fie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 5 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Always look on the bright side ...
« Gepost op: september 16, 2012, 19:51:05 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Goa speelde vandaag haar eerste wedstrijd in P2 (en meteen ook de eerste wedstrijd die ikzelf speelde in P2).

Het was ... slecht :mrgreen: Op zich vind ik niet eens dat ze zo slecht gewerkt heeft, ze was heel vrolijk in haar werken, en dat vind ik altijd het allerbelangrijkste. Niks zo erg als een gedrukte hond op het veld of een hond die het tegen zijn goesting doet, vind ik persoonlijk, al zijn de punten nog zo goed. Maar de dingen die ze fout deed, waren nogal kostelijk :lol: (bij de vreemde apport de vreemde apport zonder problemen vinden (:dance:), maar dan wel het vreemde voorwerp niet meebrengen, want eikebah, wat voor iets vies was dat zeg? Daar hing kwijl op van een andere hond! :doh: Of baasje "kwijtgeraken" in de wandeling, als ik boven op een trap stond waarop zij in zitvoor moest komen (20 punten daar verspeeld, met haar te helpen om tot bij mij te geraken :doh: )

Het resultaat was navenant, we kunnen de volgende wedstrijden eigenlijk alleen maar beter doen. :mrgreen:

Maar amai, hoe zalig was het om weer te gaan spelen! :D Het afgelopen jaar was voor ons niet echt een topjaar, ik dacht altijd dat ik het niet zo hard gemist had, zelfs al kriebelde het altijd wel een beetje, als ik voor anderen ging supporteren het afgelopen jaar. Mijn kop stond eigenlijk gewoon ook niet naar wedstrijden (en soms zelfs ook niet zo hard naar trainen) Maar 't was zo fijn, zelfs al trok mijn wedstrijd op niks.

Ik heb zelfs spijt, dat ik op de interclub na geen wedstrijden meer heb ingeschreven voor mijn bevalling, ik zou zo volgend weekend opnieuw willen gaan spelen, gewoon al om het beter te doen dan vandaag (Karel zuchtte al eens, toen ik hem dat vertelde :lol: )

In elk geval, zelfs al was het slecht, en zelfs al kan ik er wellicht maar eentje meer spelen voor de baby er is (tenzij ik nog ergens een open plekje te pakken zou kunnen krijgen de komende weken :fuu: ), ik heb nu al weer goesting in :yes:

Offline Viebe

• warme hondenvriend
  • *
  • 36 HV-Punten
Re: Always look on the bright side ...
« Reactie #1 Gepost op: september 16, 2012, 20:21:20 »
trek het je vooral niet aan
jij en je hond hadden toch plezier  :wink:

Offline Fie

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: september 16, 2012, 20:24:18 »
Nja, ok, we spelen nu wel voor meer dan alleen voor't plezier (al is dat zeker ook belangrijk) :wink:

Ik ben nogal een perfectionist :fuu:

Maar ik kan dat eigenlijk wel relativeren, een wedstrijd die volledig de mist in gaat (terwijl ik dat vroeger absoluut niet kon, dan zou ik echt ziek zijn, van een wedstrijd zoals vandaag. 't Zullen de zwangerschapshormon en zijn :lol:). 't Is een motivatie om het de volgende keer beter te doen!

Offline Perdita

• *
  • 752 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: september 16, 2012, 20:45:57 »
Tof dat het je zo goed is meegevallen.

Haha, dat vreemd voorwerp apporteren :lol:, dat zou Nimue ook nog durven presteren. Zij heeft ooit een bijtmouw terug uitgespuwd, omdat die vol modder hing  :mrgreen:. Een dame let echt wel wat op, wat ze in de muil neemt  :hmpf:.

Offline ThorVr

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: september 16, 2012, 20:51:48 »
Blijven trainen zeggen ze daartegen :mrgreen: Toch chapeau na jullie rampjaar en zoals je zegt het kan enkel maar beteren.

Offline Fie

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: september 16, 2012, 21:00:29 »
Blijven trainen zeggen ze daartegen :mrgreen: Toch chapeau na jullie rampjaar en zoals je zegt het kan enkel maar beteren.

Dat hebben ze wellicht ook gezegd en gedacht, de keurders en de mensen aan de kant :lol: Zeker omdat we in de debutanten en in P1 eigenlijk meestal heel goed en regelmatig speelden, en dan nu ineens de voorlaatste plaats :mrgreen:

Offline venijntje13

• *
  • 1221 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: september 17, 2012, 09:17:47 »
Leuk! :thumbs:
Misschien in Kontich het eerste weekend van oktober?

Offline enzy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: september 17, 2012, 18:27:06 »
Dat hebben ze wellicht ook gezegd en gedacht, de keurders en de mensen aan de kant :lol: Zeker omdat we in de debutanten en in P1 eigenlijk meestal heel goed en regelmatig speelden, en dan nu ineens de voorlaatste plaats :mrgreen:

Oh,het kon erger vb de laatste plaats. :fuu:
de vriendschap van een hond is uniek .

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #8 Gepost op: september 17, 2012, 21:03:26 »
Ach misschien kan je nog wel eentje meepikken voor het niet meer gaat hè... Het plezier is er Iig en dat is super belangrijk, de rest komt wel weer !!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal