collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Uitlaten als 't baasje lang van huis is  (gelezen 1214 keer)

Offline Tinne1990

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3519 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Uitlaten als 't baasje lang van huis is
« Reactie #20 Gepost op: mei 12, 2013, 12:24:09 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Zijn de honden eigenlijk wel graag in de tuin?

Offline tira00

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 478 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: mei 12, 2013, 13:40:37 »
Zo te horen kunnen deze honden echt een goede gedragstherapeut gebruiken en dan nog is het niet zeker of die alles opgelost krijgt. Zo te horen hebben ze het heel moeilijk. Het is niet simpel om van broodfokhondjes gewone gelukkige honden te maken. 

Offline Miske

• hondenvriend pro
  • *
  • 703 HV-Punten
    • Infosite over/voor blinden en slechtzienden
« Reactie #22 Gepost op: mei 12, 2013, 16:18:41 »
Zijn de honden eigenlijk wel graag in de tuin?

Ze zijn liever buiten de tuin maar dat is bij ons aan carports; ze durven daar makkelijk poepen & plassen maar daar kan ik 't niet opruimen als ik ze uitlaat, dus dat gaat niet.  Ze poepen & plassen dus wel in de tuin als men zus ze bijna "dwingt" om naar buiten te gaan maar anders ook echt niet.

Nu is ze die hondjes KVV gaan voeren maar 1 van de 2 wou vanmorgen alweer niet eten en die andere at het met lange tanden op, pfff. Ik weet het op den duur ook niet meer.
Veel groetjes vanwege Kim en haar 2 zwarte kanjers: Xpencer (Kiwipovey's Wally), geleidehond van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren & Olly (Candy Of Ardomes Delight), geleidehond op pensioen van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden

Offline Miske

• hondenvriend pro
  • *
  • 703 HV-Punten
    • Infosite over/voor blinden en slechtzienden
« Reactie #23 Gepost op: mei 12, 2013, 16:22:32 »
Zo te horen kunnen deze honden echt een goede gedragstherapeut gebruiken en dan nog is het niet zeker of die alles opgelost krijgt. Zo te horen hebben ze het heel moeilijk. Het is niet simpel om van broodfokhondjes gewone gelukkige honden te maken.

Ja, maar het zijn niet mijn hondjes en ik denk dat mijn zus het probleem niet zo echt ziet. Ze doen uiteindelijk toch hun behoeftes, eten uiteindelijk toch (vooral van tafel ja ...), knuffelen zich te pletter bij mijn zus, ...

Ze zegt al wel even dat ze graag HS wil doen maar zij doet dus altijd alles met 2 honden (ik heb er ook 2 maar doe juist altijd alles apart) en ze wil niet 1 van de 2 honden thuislaten ... Ik zeg niet dat het volledig aan mijn zus ligt want het zijn en blijven broodfokhondjes, maar ik denk dat het een combinatie is van een aantal factoren waarom ze zo moeilijk de tuin in gaan en hun behoeftes willen doen.  Ik heb alleszins mijn best gedaan op alle vlakken, ik denk niet dat ik meer kan doen (behalve dan idd eens aanraden om een GT in te schakelen maar ik vrees er voor dat dat nog net een stap te hoog is).
Veel groetjes vanwege Kim en haar 2 zwarte kanjers: Xpencer (Kiwipovey's Wally), geleidehond van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren & Olly (Candy Of Ardomes Delight), geleidehond op pensioen van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal