collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Mijn hond wilt niet eten  (gelezen 10968 keer)

Offline Diesel De Laeremans

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
Re: Mijn hond wilt niet eten
« Reactie #20 Gepost op: oktober 05, 2011, 16:30:01 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Cherisch je bent een grapjas.

Ik zie hier niemand de persoon aanvallen toen hij vermelde dat hij vervallen voedsel had gekocht in gb + adres..

Juist .... ze begrijpen hier de ernst.

sorry voor de andere even deze plezanten nogmaals herhalen wat hij niet begrijpt.

Ik had vermeld dat een groothandelaar me een zak (eigenaar) had overhandigd uit zijn stock omdat de rekken leeg waren, later viel me op dat de datum gekrapt was en dat hij me een zak van 2009 had aangesmeert.

De moderator had dit geschrapt wegens laster zei ze .... wat een joke

Offline Vke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: oktober 05, 2011, 16:35:54 »

Moderators daar edde niets dan miserie mee  :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #22 Gepost op: oktober 05, 2011, 16:57:51 »
Heuh Diesel DL, eerst zegt je van 07/07/2011, en daarna van 2009...  :denk:

Nu een hond kan niet lezen, en zou me verbazen, als dat de reden is om zijn eten te laten staan.

Jouw foto lijkt me wat bewerkt/overbelicht ook, zo'n kleurverschil, op een paar maanden, nog NOOIT gezien!

Hondenvoer, wordt niet meteen slecht na vervaldatum, maar verlies van zijn kwaliteit in vitamienen end...

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #23 Gepost op: oktober 05, 2011, 16:59:12 »
Shana, als je later terug op brokken wilt geeft eens een betere brok, pedigree, winkelmerken en Frolic zijn nu echt de slechtste dat er zijn!

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Angels in the outfield
« Reactie #24 Gepost op: oktober 05, 2011, 17:04:31 »
Cherisch je bent een grapjas.

Ik zie hier niemand de persoon aanvallen toen hij vermelde dat hij vervallen voedsel had gekocht in gb + adres..

Juist .... ze begrijpen hier de ernst.

sorry voor de andere even deze plezanten nogmaals herhalen wat hij niet begrijpt.

Ik had vermeld dat een groothandelaar me een zak (eigenaar) had overhandigd uit zijn stock omdat de rekken leeg waren, later viel me op dat de datum gekrapt was en dat hij me een zak van 2009 had aangesmeert.

Heb ik even van het ander forum van de global moderator uit jou topic gehaald. Grapjas..  :wink:
Citaat
Niemand van de moderatoren heeft iets aan jouw berichten gewijzigd of gecensureerd. Wanneer een moderator iets wijzigt in een bericht is dit ten alle tijde zichtbaar onderin het bericht. Vaak zetten wij er tevens een opmerking in het rood onder wanneer we iets gewijzigd hebben.
Mag ik hierbij ook opmerken dat het weghalen van je eigen berichten in deze erg flauw is en een overtreding van de forumregels:

Modjes als ik niet mag qouten uit een ander forum moet je deze post maar verwijderen.  :wink:
« Laatst bewerkt op: oktober 05, 2011, 17:06:12 door cherish »

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: oktober 05, 2011, 17:15:02 »
de foto's zijn niet bewerkt geloof me, gewoon de korrels naast elkaar gelegd en fot getrokken met flash ..... flash belicht wel beide he ..... voor mij was het ook een verrassing om het verschil te zien.

en het zal een toeval zijn dat plosteling een hond dat altijd goed eet niet meer wil eten van dit voedsel.

<<<<<<<<<<en voor onze grapjas van ander forum ..... mijn topic werd verwijderd ( slot op gezet) door de moderator, wegens zoals zij zegt geen bewijs.

<ik wenste gewoon dit te melden aan de mensen, als ik dit verhaal aanhaaldce bij AVEVE, kende ze het probleem van de groothandelaar..... zijn voedsel staat gestokeerd onder een plastique afdak .... en dat mlet de hitte die we hadden in het voorjaar ..... mij daar niet meer gezien.

Nu ipv dat me zegt dank u voor de melding .... lult men heier over een hond mag vervallen voedsel eten en dat verschiet men waarom sommige gezwellen krijgen om maar 8 jaar worden ipv 12 of 15 jaar oud.

mensen eten ook junk .... maar die worden zeker geen 80 jaar

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #26 Gepost op: oktober 05, 2011, 17:16:24 »
Moderators daar edde niets dan miserie mee  :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hier krijgt ge niet na een grote 4 weken een definitieve ban, ze zijn hier soepel  :lol:

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #27 Gepost op: oktober 05, 2011, 17:50:59 »
mensen eten ook junk .... maar die worden zeker geen 80 jaar

hmm kunde dat wetenschappelijk bewijzen ? want ne broer van men grootvader rookt en drink en eet vrij ongezond en is er nu 92 dus hoezo geen 80 ?

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #28 Gepost op: oktober 05, 2011, 19:26:22 »

Nu ipv dat me zegt dank u voor de melding .... lult men heier over een hond mag vervallen voedsel eten en dat verschiet men waarom sommige gezwellen krijgen om maar 8 jaar worden ipv 12 of 15 jaar oud.

De luller hier dus  :wave:... Hier dus een hond met een intolerantie voor gluten en chemische brol. Mijn honden eten dus gene commerciŽle nest, eten kvv, rauw en brok. Als ze brok eten is het een deftige brok, die, ook als die een maand over tijd zou zijn, nog steeds niet tot kanker leidt aangezien er in eerste instantie al geen chemische troep in zit...
Mijne winkelier zet me er trouwens ook niet mee in 't zak, die smijt ne gratis zak in mijn kar om dat die dezelfde maand nog ging vervallen... Tegen de tijd dat ze het hier gekregen hebben, was de zak dus overtijd... Duimen maar dat ze niet vroegtijdig aan hun eind gaan komen... En ai! wat met dat potteke yoghurt dat ik laatst binnen gespeeld heb???  :muur:

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #29 Gepost op: oktober 05, 2011, 19:29:37 »
De luller hier dus  :wave:... Hier dus een hond met een intolerantie voor gluten en chemische brol. Mijn honden eten dus gene commerciŽle nest, eten kvv, rauw en brok. Als ze brok eten is het een deftige brok, die, ook als die een maand over tijd zou zijn, nog steeds niet tot kanker leidt aangezien er in eerste instantie al geen chemische troep in zit...
Mijne winkelier zet me er trouwens ook niet mee in 't zak, die smijt ne gratis zak in mijn kar om dat die dezelfde maand nog ging vervallen... Tegen de tijd dat ze het hier gekregen hebben, was de zak dus overtijd... Duimen maar dat ze niet vroegtijdig aan hun eind gaan komen... En ai! wat met dat potteke yoghurt dat ik laatst binnen gespeeld heb???  :muur:

ja nu wordt je geen 80 hť!
 :fuu:

Offline LittleBoy

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #30 Gepost op: oktober 05, 2011, 19:52:40 »
Maar snap het niet goed...
Je stelt een vraag, maar je lijkt het antwoord er al op te kennen. De oorzaak van zijn slecht eten moet je namelijk zeker zoeken bij die vervallen zak voeding volgens jou. Dan is het toch opgelost.  :weetniet:

You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say:
"That's the bad guy."

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #31 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:10:39 »
wel laat me de vraag anders formuleren .... als je mosselen hebt gegeten, laat ons zeggen buiten het seizoen.... en je hebt er goed ziek van geweest.

Hoe snel ga je terug mosselen eten ..... de zelfde dag ? de volgende dag .... of nog later ..... misschien moeten we hier een poll over maken.

Gelukkig zijn honden geen mensen en eten ze alles .... wel sommige maar niet allen.

Vandaag heb ik hem royal canin gegeven, heeft hij opgegeten ..... misschien toch een slimme emchelaar die de link legt  en geen NUTRO meer wil, na het voorval.

Zoals wij zouden doen met de mosselen ..... of toch de meeste van ons

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #32 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:39:31 »
Aaaah! Dus ik heb domme honden! 't wordt hier beter en beter  :lol:

Ik snap je punt dus ook niet hoor... Als het eten geen maand maar 2 jaar vervallen was, tja dan zou ik het ook niet geven  :weetniet: Als ik een pak kvv laat ontdooien en 't stinkt naar rottend vlees, dan geef ik het ook niet... Laat ik een karkas ontdooien wat groen uitslaagt, hmmm, nope... ook niet... Gezond verstand gebruiken zou ik zeggen...

Bij de TS ging het niet om vervallen brokken, simpelweg om een hond die zijn neus voor vanalles optrekt... Niet abnormaal als de hond er nog maar pas is... Dat deed onze nieuweling dus ook... 3 dagen later eet ze gewoon hare pot mee leeg zoals de rest.

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #33 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:42:32 »
hoh ik redeneer tis nie omdat ge 1 slechte mosselke proefde dat ge nooit geen meer wilt he  :fuu: :whoea:

Offline LittleBoy

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #34 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:47:36 »
Aaaah! Dus ik heb domme honden! 't wordt hier beter en beter  :lol:

Ik snap je punt dus ook niet hoor... Als het eten geen maand maar 2 jaar vervallen was, tja dan zou ik het ook niet geven  :weetniet: Als ik een pak kvv laat ontdooien en 't stinkt naar rottend vlees, dan geef ik het ook niet... Laat ik een karkas ontdooien wat groen uitslaagt, hmmm, nope... ook niet... Gezond verstand gebruiken zou ik zeggen...

Bij de TS ging het niet om vervallen brokken, simpelweg om een hond die zijn neus voor vanalles optrekt... Niet abnormaal als de hond er nog maar pas is... Dat deed onze nieuweling dus ook... 3 dagen later eet ze gewoon hare pot mee leeg zoals de rest.
Maar ik vraag mij dan af... eten honden werkelijk geen rottende dingen en kunnen ze er niet tegen?
Hun voorouders zouden zo'n makkelijke hap niet laten liggen, toch? Wolven eten toch aas of rottend vlees als het zich presenteert, of niet?
"That's the bad guy."

Offline Vke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #35 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:51:01 »
Maar ik vraag mij dan af... eten honden werkelijk geen rottende dingen en kunnen ze er niet tegen?
Hun voorouders zouden zo'n makkelijke hap niet laten liggen, toch? Wolven eten toch aas of rottend vlees als het zich presenteert, of niet?

idd ge moe eens afval van tafel in je vuiliszak stoppen en de honden er alleen mee buiten laten. ge zult zien hoe graag ze het eten  :lol:

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #36 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:52:12 »
idd ge moe eens afval van tafel in je vuiliszak stoppen en de honden er alleen mee buiten laten. ge zult zien hoe graag ze het eten  :lol:

Of ze er ziek van zullen zijn is een andere vraag. Mss eten de uw niet graag mossel :mrgreen:

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #37 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:53:47 »

oh jawel hoor... hier eten ze evenzeer een kraai die al 3 weken tegen de tarmac plakt en ze worden er dus niet ziek van (maar denk dat dat eerder is omdat het geen exclusieve brokkenhonden zijn).
Als ik een voorraad vlees in doe, dan verwacht ik wel dat dat deftige kwaliteit is (iemand btw toevallig het dossier: Vlees in de Humo gelezen  :fuu::mrgreen:
Maar ik ga ze dus niet expres rottend vlees voederen...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #38 Gepost op: oktober 05, 2011, 20:57:43 »
hoh ik redeneer tis nie omdat ge 1 slechte mosselke proefde dat ge nooit geen meer wilt he  :fuu: :whoea:

:lol:

Ik heb hier eens gelezen van iemand die barf gaf dat wilde honden en/of wolven zelfs karkassen begraven in koude grond om het daarna bij voedselschaarste terug op te graven  :weetniet:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline LittleBoy

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #39 Gepost op: oktober 05, 2011, 21:18:15 »

oh jawel hoor... hier eten ze evenzeer een kraai die al 3 weken tegen de tarmac plakt en ze worden er dus niet ziek van (maar denk dat dat eerder is omdat het geen exclusieve brokkenhonden zijn).
Als ik een voorraad vlees in doe, dan verwacht ik wel dat dat deftige kwaliteit is (iemand btw toevallig het dossier: Vlees in de Humo gelezen  :fuu::mrgreen:
Maar ik ga ze dus niet expres rottend vlees voederen...
Dus mag ik dan concluderen dat, uitgezonderd van het verlies aan voedingswaarden, een hond eigenlijk zijn neus niet zou optrekken voor brokken die 1 maand over tijd zijn als hij echt honger heeft?

Oh, en ik heb dat dossier gelezen in de Humo.  :wink: Ik eet nog steeds met plezier kippenvlees ook  :lol:
"That's the bad guy."

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal