collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hoe spelen met "balletje" stimuleren  (gelezen 1555 keer)

Tarja

• Gast
Re: hoe spelen met "balletje" stimuleren
« Reactie #20 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:05:10 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Tarja is gek geworden van balletjes nadat ze van de DA 1 week niet meer mocht wandelen of lopen.
Ze had toen iets aan haar poot (weet al niet meer exact wat)
en ze verveelde zich blijkbaar zooo dat ze altijd maar een balletje naar ons kwam brengen; echt om te zeggen van, komaan doe iets met mij..... (maar da mochten we dus niet)
Na die week hebben we toen haar balletje aangepakt en eens een keertje weggegooid, en sindsdien is het nooit meer goedgekomen;
Ze is nu zo gek van haar balletje dat ze da zelfs gaat 'redden' als het buiten in de regen ligt.

Maar om effe terug te komen op jouw probleem.
Denk dat hierboven al veel zaken aangegeven zijn die je goed kunnen helpen.
Zeker ook eens bij je HS informeren.
Een vriendin van mij had ook een gelijkaardig probleem met haar hond. die vond een balletje maar niks....
tot ze zo'n tennisbal aan een touw had gekocht en dat ding een week in de hond zijn voederton had gestoken.
Die hond vond dat die bal toch wel zeer interessant ruikte en vanaf toen heeft hij ook veel interesse in een bal....  :D

Offline Bonita

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 4563 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: hoe spelen met "balletje" stimuleren
« Reactie #21 Gepost op: oktober 20, 2006, 16:15:27 »
Een vriendin van mij had ook een gelijkaardig probleem met haar hond. die vond een balletje maar niks....
tot ze zo'n tennisbal aan een touw had gekocht en dat ding een week in de hond zijn voederton had gestoken.
Die hond vond dat die bal toch wel zeer interessant ruikte en vanaf toen heeft hij ook veel interesse in een bal....  :D

Dat werkt niet altijd.
Veel honden gaan de bal dan voor zich houden en zitten aflikken.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal