collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hoe moet dit nu verder?  (gelezen 40384 keer)

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: hoe moet dit nu verder?
« Reactie #360 Gepost op: mei 26, 2013, 13:08:14 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Liekeuh heeft dit weekend een tweede hond op vakantie  :wink: we wachten op het verslag daarvan

Ahhhh

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #361 Gepost op: mei 28, 2013, 19:55:49 »
En ????

Offline Liekeuh

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #362 Gepost op: mei 28, 2013, 20:12:13 »

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #363 Gepost op: juni 01, 2013, 01:45:35 »
Mijn Mira is vandaag met Wendy mee naar het rusthuis mogen gaan en wat blijkt (maar dat wisten we al) : ze is dé perfecte knuffelhond voor oudjes.  Mira in het rusthuis na 2u. knuffelen knock out.  Dan met Wendy mee naar haar roedel thuis : geen enkel probleem !  Toen we Mira ca. 5.30u gingen ophalen heb ik eindelijk kennis mogen maken met de hele roedel van Wendy : ohhh zooo leuk !!!  Gekke Aivic die Mira het hof wilde maken en Mira die daar niet mee gediend was, Milor die onrustige rondjes rond de tafel liep, Gipsy lekker op zijn zetel, gekke Dakota die zottekes opsprong, Libis die wat liep te blaffen (ik kon maar nét de neiging onderdrukken om hem te proberen te strelen), Kyra die genoot van mijn kleine aaikes. Een hele bende en mijn Mira daartussen de zich rustige zelve.
Dankjewel Wendy en Bart, voor de opvang van vandaag, de ontmoeting met jullie en jullie hele roedel + de poezen  :dance: :dance: :dance:  een, héérlijke bende die het geen probleem vindt om er een dagje een andere hond bij te hebben.  SUPER  :dance: :bow:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #364 Gepost op: juni 01, 2013, 11:56:06 »
Mijn Mira is vandaag met Wendy mee naar het rusthuis mogen gaan en wat blijkt (maar dat wisten we al) : ze is dé perfecte knuffelhond voor oudjes.  Mira in het rusthuis na 2u. knuffelen knock out.  Dan met Wendy mee naar haar roedel thuis : geen enkel probleem !  Toen we Mira ca. 5.30u gingen ophalen heb ik eindelijk kennis mogen maken met de hele roedel van Wendy : ohhh zooo leuk !!!  Gekke Aivic die Mira het hof wilde maken en Mira die daar niet mee gediend was, Milor die onrustige rondjes rond de tafel liep, Gipsy lekker op zijn zetel, gekke Dakota die zottekes opsprong, Libis die wat liep te blaffen (ik kon maar nét de neiging onderdrukken om hem te proberen te strelen), Kyra die genoot van mijn kleine aaikes. Een hele bende en mijn Mira daartussen de zich rustige zelve.
Dankjewel Wendy en Bart, voor de opvang van vandaag, de ontmoeting met jullie en jullie hele roedel + de poezen  :dance: :dance: :dance:  een, héérlijke bende die het geen probleem vindt om er een dagje een andere hond bij te hebben.  SUPER  :dance: :bow:

ze was een graag geziene gast en ze mag zeker nog eens terugkomen  :yes:

het was fijn om (naast Gipsy dan) weer eens een oudere, rustige hond in de roedel te hebben.  :mrgreen: oudjes zijn toch zo zalig  :wub:

we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #365 Gepost op: juni 01, 2013, 12:55:08 »
Mijn Mira is vandaag met Wendy mee naar het rusthuis mogen gaan en wat blijkt (maar dat wisten we al) : ze is dé perfecte knuffelhond voor oudjes.  Mira in het rusthuis na 2u. knuffelen knock out. 

Dit is zo leuk om te lezen.
Wat een geweldig idee om haar mee te nemen naar het rusthuis!
 :respect:

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #366 Gepost op: juni 01, 2013, 12:58:20 »

Zo iets lees ik graag sé, super :dance:

Offline vivtje

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
  • ons chekepeeke
« Reactie #367 Gepost op: juni 01, 2013, 18:56:34 »
Tof, een heerlijke dag voor alle oudjes  :thumbs:
Das mir mein hund viel lieber sei, Sagst du o mensch sei sunde
Der hund blieb mir im sturme treu, Der mensch nicht mal im winde, Groetjes van mij en een poot van Che

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #368 Gepost op: juni 01, 2013, 21:26:45 »
Tof, een heerlijke dag voor alle oudjes  :thumbs:

Off topic : Mira lijkt echt geschikt voor deze job, lijkt me (win-win voor haar en de oudjes).

Ik ben Wendy super dankbaar dat ze Mira vrijdag heeft opgevangen, in het rusthuis en bij haar thuis ! :bow: :bow:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #369 Gepost op: juni 19, 2013, 16:19:03 »
iemand die Milor wil adopteren???? zo nee, dan ga ik hem straks scalperen, vierendelen, wegkatapulteren, achter het behang plakken, in mootjes hakken, villen en opfikken!

wat een strontjoeng!!!  :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla: :bla:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #370 Gepost op: juni 19, 2013, 16:40:48 »
oei,wa heeft die nu weer uitgespookt? :huggg:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #371 Gepost op: juni 19, 2013, 16:44:35 »
nee dank u  :lol:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #372 Gepost op: juni 19, 2013, 16:45:53 »
oei,wa heeft die nu weer uitgespookt? :huggg:

hij kan het maar niet laten om aivic te provoceren. deze morgen blijkbaar (volgens mijn vriend) hingen ze lelijk in elkaar toen ik pas naar mijn werk was vetrokken. een punctiewonde om 'u' tegen te zeggen in aivic zijn snuit. daarnet is er wat gegrom tegen mekaar maar dat ging rap voorbij en twee minuten later zie ik milor aivic weer gaan uitdagen, met weer een schermutseling als gevolg. dat was druppel en Milor heeft het geweten ook  :bla: ik heb heel veel geduld, maar als de bom ontploft, ontploft ze goed!

en nu liggen ze braaf naast mekaar te slapen  :irma: begrijpen wie begrijpen kan...

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #373 Gepost op: juni 19, 2013, 16:46:39 »
nee dank u  :lol:

waarom niet? hij is super lief en braaf en daagt helemaal geen andere honden uit. de perfecte gezinshond  :mrgreen:

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #374 Gepost op: juni 19, 2013, 16:47:40 »
Dat wit geval mag wel komen  :fuu:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #375 Gepost op: juni 19, 2013, 16:48:34 »
Dat wit geval mag wel komen  :fuu:

:lol: ge moogt ermee showen volgende week. alhoewel... hij ziet er niet uit  :cryblue:

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #376 Gepost op: juni 19, 2013, 16:49:43 »
oei, dan mag hij hier niet komen, zou zeker niet goed komen met mijn mietje, of mss net wel :mrgreen: :mrgreen:
maar denk dat het dan eerder met de Kozz problemen zou geven :lol:
(en met de oudjes nog het meest van al :fuu: )

Offline Ilsey

• *
  • 1905 HV-Punten
  • Boogie Wonderland!
« Reactie #377 Gepost op: juni 19, 2013, 17:54:39 »
Hier zal het ook niet lukken met de Boogz denk ik, anders graag, wat een knapperd die Milor  :wub:
“Until one has loved an animal a part of one's soul remains unawakened.”

Online Bandolero

• *
  • 3421 HV-Punten
« Reactie #378 Gepost op: juni 19, 2013, 17:57:27 »
Pfff, klote he seg...
Chapeau dat je het al zo lang volhoudt in alle geval.
Ik heb voor mezelf besloten om nooit meer in zo'n situatie te willen zitten van een hond te houden die constant een andere hond gaat fixeren en uitdagen. Hoe moeilijk ik het ook zou vinden, maar zo'n hond wordt herplaatst. Het is de stress (zowel voor mij als voor de honden in kwestie) en de gevechten echt niet meer waard.

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #379 Gepost op: juni 19, 2013, 18:09:56 »
Ik denk dat de vraag die terecht moet worden gesteld, zal Milor het ooit snappen?  :weetniet:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal