collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hoe moet dit nu verder?  (gelezen 40427 keer)

Offline wendy hostyn

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 23532 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: hoe moet dit nu verder?
« Reactie #580 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:11:17 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
hahaha, ik weet gewoon dat ik nog làng de ervaring en kennis niet heb, die jij hebt om dat tot een goed einde te brengen! :happywink:
Onze Kozz zou nog in uw bende passen denk ik, das ook zo'n irritant stokertje soms :hmpf: :mrgreen:

trouwens, hoe gaat het nu met Arabella haar pootjes? verbeterd dat nog eigenlijk of blijft dat nu constant?

ik vind dat ze meer coördinatie heeft gekregen in haar achterpoten. ook haar bespiering is heel goed in vergelijking met vorig jaar waar ze bijna niks spieren had  :silenced:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #581 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:29:41 »
Als 'k hier kom lezen denk 'k altijd 'ach wat zijn die van ons toch braaf' en ga'k hun rap een koekje en knuffel geven   :mrgreen: :vuistje:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #582 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:36:39 »
Als 'k hier kom lezen denk 'k altijd 'ach wat zijn die van ons toch braaf' en ga'k hun rap een koekje en knuffel geven   :mrgreen: :vuistje:

die van mij zijn ook braaf  :wink: maar af en toe worden we er weer eens aan herinnerd waarom deze honden ook alweer hier wonen  :mrgreen:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #583 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:48:11 »
die van mij zijn ook braaf  :wink: maar af en toe worden we er weer eens aan herinnerd waarom deze honden ook alweer hier wonen  :mrgreen:
je zit ook met heel andere karakters in je bende dan wij, 'k zou gek worden denk 'k  :lol:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Online Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #584 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:51:01 »
ik vind dat ze meer coördinatie heeft gekregen in haar achterpoten. ook haar bespiering is heel goed in vergelijking met vorig jaar waar ze bijna niks spieren had  :silenced:

ah, das wel supernieuws dat het nog steeds verbeterd! :thumbs:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #585 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:52:19 »
je zit ook met heel andere karakters in je bende dan wij, 'k zou gek worden denk 'k  :lol:

:lol: :lol: je moet ook wat gek zijn om hieraan te beginnen  :mrgreen:

Online Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #586 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:53:47 »
goed dat ge 't zelf zegt :vuistje:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #587 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:54:39 »
goed dat ge 't zelf zegt :vuistje:

je weet wat ze zeggen van zelfkennis  :mrgreen:

Online Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #588 Gepost op: oktober 02, 2013, 19:55:52 »

ik weet dat :yes: :mrgreen:

Online Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #589 Gepost op: oktober 03, 2013, 09:42:08 »

It takes a nut to recognize a nut?  :mrgreen:

Steeds weer tof om te lezen, en hoe die hondjes er voor blijven zorgen dat je je niet zal vervelen. Is het ene aan het beteren, gaan de volgende wat verzinnen.  :vuistje:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #590 Gepost op: oktober 03, 2013, 15:04:12 »
's avonds houden die honden een vergadering met als  agendapunten:
hoe kunnen we baaske morgen bezighouden  :mrgreen:
wat staat er op baaske haar agenda en vooral hoe kunnen we dat boycotten
en voor Aivic: is er een show op komst? Zo ja, wat kan 'k allemaal uitsteken om baaske in stress-modus te krijgen

:mrgreen:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #591 Gepost op: oktober 03, 2013, 18:08:07 »
's avonds houden die honden een vergadering met als  agendapunten:
hoe kunnen we baaske morgen bezighouden  :mrgreen:
wat staat er op baaske haar agenda en vooral hoe kunnen we dat boycotten
en voor Aivic: is er een show op komst? Zo ja, wat kan 'k allemaal uitsteken om baaske in stress-modus te krijgen

:mrgreen:

the secret life of my dogs... ik ben niet zeker of ik dat allemaal wil weten  :lol:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #592 Gepost op: november 12, 2013, 20:54:03 »
update...

enkele weken geleden is er een incident geweest in de tuin... Aivic en Arabella waren met een bal aan het spelen. Dakota wou die bal gaan afpakken, waarop Aivic en Arabella op Dakota gevlogen zijn. Die keerde zich om en vlamde meteen op Milor die gewoon langs liep. Libis zag het gebeuren en is dan maar op Aivic geknald... rap ff denken wie je er als eerste uithaalt... ze waren uiteindelijk vrij snel uit elkaar en er waren verbazend weinig gekwetsten. Enkel Milor had een paar gaten in zijn poot (merci Dakota  :silenced: ) dus tripje richting dierenarts. niets ernstigs op het eerste gezicht, maar na een week bleek dat we één wondje op de andere poot niet gezien hadden. die was beginnen etteren en was al vol wildvlees gegroeid. Milor onder het mes dus en de wonde werd gehecht... Aivic is, om te vermijden dat hij misbruik zou maken van de situatie, dan op vakantie geweest bij tequila en Azibro...

Toen Aiv terugkwam was de spanning tussen Milor en Aivic om te snijden en ze zouden elk moment in elkaar kunnen gaan hangen. dus de twee kemphanen strikt gescheiden in huis totdat de wonde van Milor beter is en dan opnieuw beginnen waar we enkele maanden geleden begonnen zijn...

zonet heb ik hen allebei samen gezet, met mij erbij uiteraard. Milor wou meteen op Aiv afstormen, maar daar heb ik hem meteen gecorrigeerd. twee minuten later lag Aivic naast mij in de zetel aan de ene kant, Milor naast mij aan de andere kant. ondertussen kregen ze snoep voor elk normaal oogcontact naar elkaar, en ook gewoon om elkaars aanwezigheid te dulden. wat later is Milor zelfs bij Aivic in de zetel gekropen... wel wat stress-signalen van Aivic, maar verder maakte hij er weinig van. uiteindelijk hebben ze zo'n tien minuten samengezeten en hoe langer het duurde, hoe meer Milor ging ontspannen. en daarmee ook Aivic. ideaal om de oefening af te sluiten  :thumbs:

to be continued...

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #593 Gepost op: november 12, 2013, 21:50:55 »
update...

enkele weken geleden is er een incident geweest in de tuin... Aivic en Arabella waren met een bal aan het spelen. Dakota wou die bal gaan afpakken, waarop Aivic en Arabella op Dakota gevlogen zijn. Die keerde zich om en vlamde meteen op Milor die gewoon langs liep. Libis zag het gebeuren en is dan maar op Aivic geknald... rap ff denken wie je er als eerste uithaalt... ze waren uiteindelijk vrij snel uit elkaar en er waren verbazend weinig gekwetsten. Enkel Milor had een paar gaten in zijn poot (merci Dakota  :silenced: ) dus tripje richting dierenarts. niets ernstigs op het eerste gezicht, maar na een week bleek dat we één wondje op de andere poot niet gezien hadden. die was beginnen etteren en was al vol wildvlees gegroeid. Milor onder het mes dus en de wonde werd gehecht... Aivic is, om te vermijden dat hij misbruik zou maken van de situatie, dan op vakantie geweest bij tequila en Azibro...

Toen Aiv terugkwam was de spanning tussen Milor en Aivic om te snijden en ze zouden elk moment in elkaar kunnen gaan hangen. dus de twee kemphanen strikt gescheiden in huis totdat de wonde van Milor beter is en dan opnieuw beginnen waar we enkele maanden geleden begonnen zijn...

zonet heb ik hen allebei samen gezet, met mij erbij uiteraard. Milor wou meteen op Aiv afstormen, maar daar heb ik hem meteen gecorrigeerd. twee minuten later lag Aivic naast mij in de zetel aan de ene kant, Milor naast mij aan de andere kant. ondertussen kregen ze snoep voor elk normaal oogcontact naar elkaar, en ook gewoon om elkaars aanwezigheid te dulden. wat later is Milor zelfs bij Aivic in de zetel gekropen... wel wat stress-signalen van Aivic, maar verder maakte hij er weinig van. uiteindelijk hebben ze zo'n tien minuten samengezeten en hoe langer het duurde, hoe meer Milor ging ontspannen. en daarmee ook Aivic. ideaal om de oefening af te sluiten  :thumbs:

to be continued...

Dat is knap!!!!!!!!!!!!!
« Le bonheur est une direction, pas une destination »

Offline Thinka

• warme hondenvriend
  • *
  • 105 HV-Punten
« Reactie #594 Gepost op: november 12, 2013, 21:54:07 »
Super van je dat je steeds de moed vindt om opnieuw te starten ! En natuurlijk geweldig van Aivic en Milor dat de eerste sessie goed verlopen is !  :thumbs: :thumbs:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #595 Gepost op: november 12, 2013, 22:30:35 »
update...

to be continued...

en je hebt natuurlijk de clou van je favoriete feulleton gemist  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #596 Gepost op: november 12, 2013, 22:45:32 »
en je hebt natuurlijk de clou van je favoriete feulleton gemist  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

welke clou?  :shifty:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #597 Gepost op: november 12, 2013, 23:16:23 »
welke clou?  :shifty:
n'importe  :mrgreen:, die van je favoriete feuilleton  :mrgreen: :mrgreen:
Ik wil er anders wel graag een "clou" aanbreien, aan n'importe welk feuilleton  :mrgreen: :mrgreen:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #598 Gepost op: november 12, 2013, 23:23:52 »
n'importe  :mrgreen:, die van je favoriete feuilleton  :mrgreen: :mrgreen:
Ik wil er anders wel graag een "clou" aanbreien, aan n'importe welk feuilleton  :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

morgen in deze reeks... hoe Tequila bijna een hartaanval kreeg bij het lezen van deze update  :mrgreen: :fuu:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #599 Gepost op: november 12, 2013, 23:25:13 »
 :rolf: :rolf: :whoea: :whoea:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal