collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: hoe moet dit nu verder?  (gelezen 40398 keer)

Online Tequila

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3336 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • FromSmilingLotus
Re: hoe moet dit nu verder?
« Reactie #180 Gepost op: februari 09, 2013, 16:52:15 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
:mrgreen: normale honden komen hier niet binnen  :lol:

ze heeft echt geen last van haar rug en pootjes :thumbs:
mja met zo'n baaske  :fuu:

en euhm moet jij niet studeren  :baeh:  Succes hé morgen en laat iets weten  :thumbs:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #181 Gepost op: februari 09, 2013, 17:20:58 »
mja met zo'n baaske  :fuu:

en euhm moet jij niet studeren  :baeh:  Succes hé morgen en laat iets weten  :thumbs:

ben bezig  :mrgreen:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #182 Gepost op: februari 09, 2013, 18:28:49 »
ben bezig  :mrgreen:
examen morgen ??  'k zal duimen  :thumbs: (vanin het asiel- heb zondagsdienst)

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #183 Gepost op: februari 14, 2013, 09:46:38 »
het is ondertussen duidelijk geworden dat Aivic boven Milor staat  :mrgreen: daarnet waren Aivic en Milor weer in discussie over wie naast het poortje mocht liggen (die plek is dé hotspot in huis :doh: ) en Arabella is er naar aloude gewoonte zich even mee komen bemoeien. ze gaat dan naast Aivic staan en gaat ff leuk meegrommen tegen Milor.... Milor zal Aivic niet corrigeren, maar Arabella heeft wel een flinke pandoering gehad van Milor. nja, eigen schuld, ze moest zich er maar niet mee moeien  :mrgreen:

tussen Libis en Aivic gaat het nog steeds prima. geen gegrom of niets  :thumbs: :thumbs: :thumbs:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #184 Gepost op: februari 14, 2013, 10:59:31 »
Arabella, der is toch een ook vijs los zene en nee niet aan haar poten  :lol:  Ze doet het goed hé met die pootjes/rug van haar  :thumbs:

Waaropp doel je dat er een vijs los is bij Arabella en niet in haar lijf? Gewoon benieuwd hoor! Zie dat in één van de filmpje zo ja, de welke?
« Le bonheur est une direction, pas une destination »

Online Tequila

• *
  • 3336 HV-Punten
    • FromSmilingLotus
« Reactie #185 Gepost op: februari 14, 2013, 11:04:38 »
Je ziet op elk filmpje toch een leuk gek hondje  :weetniet: 
Geniet je nooit gewoon van hoe een hond gek aan het doen is zonder alles tot op de milimeter te analyseren  :eh: :weetniet:

Een hond is een glimlach en een kwispelende staart. En de J-brothers zitten ertussen ;)

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #186 Gepost op: februari 14, 2013, 19:19:15 »
Je ziet op elk filmpje toch een leuk gek hondje  :weetniet: 
Geniet je nooit gewoon van hoe een hond gek aan het doen is zonder alles tot op de milimeter te analyseren  :eh: :weetniet:

Tequilla, SORRY! Had het jouw zin niet goed geinterpreteerd.

Zelf vind ik Arabella zo heerlijk dat ik mijn verstand (dat er nog is.... ), moet gebruiken of ik zou ze adopteren, maar ja het gaat nu niet voor mij!
En ja, ik geniet wel degelijk van die filmpjes. Meer nog, hier zitten zo twee clowns ook.............

Offline Sofie en Lady

• *
  • 1052 HV-Punten
  • hoezo hondengek?
    • Working Bearded Collies
« Reactie #187 Gepost op: februari 15, 2013, 11:57:48 »
Me love Arabella en Dakota!!! Dakota heeft echt een pracht lijf!!! :drool:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #188 Gepost op: maart 04, 2013, 00:13:22 »
Arabella versus Dakota... van 's morgens tot 's avonds. Dakota wordt echt geterroriseerd door Arabella en Dakota ondergaat dat allemaal maar... en toch blijft Arabella doorgaan. ik vraag me af waarom. misschien geeft Dakota verkeerde signalen? of misschien is Arabella gewoon een ettertje?  :mrgreen:  :denk:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #189 Gepost op: maart 11, 2013, 22:05:11 »
leven in de brouwerij daarnet... Dakota begint heel druk te doen omdat ze haar eten gaat krijgen. Arabella vliegt op Dakota, Milor gaat Arabella corrigeren en Aivic vlamt op Milor... Arabella ging dan door op Dakota, Aivic zag zijn kans schoon om Milor stevig te grazen te nemen... veel lawaai, een kluwen van wriemelende honden en wonder boven wonder had geen van allen een schrammetje... Aivic en Miloir heb ik het laten 'uitvechten', Arabella ben ik wel van Dakota gaan plukken en heb ik in de bench gezet aangezien ze van geen ophouden wilde weten...

who needs tv...  :mrgreen:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #190 Gepost op: maart 11, 2013, 22:58:49 »
leven in de brouwerij daarnet... Dakota begint heel druk te doen omdat ze haar eten gaat krijgen. Arabella vliegt op Dakota, Milor gaat Arabella corrigeren en Aivic vlamt op Milor... Arabella ging dan door op Dakota, Aivic zag zijn kans schoon om Milor stevig te grazen te nemen... veel lawaai, een kluwen van wriemelende honden en wonder boven wonder had geen van allen een schrammetje... Aivic en Miloir heb ik het laten 'uitvechten', Arabella ben ik wel van Dakota gaan plukken en heb ik in de bench gezet aangezien ze van geen ophouden wilde weten...

who needs tv...  :mrgreen:
ik snap niet dat jij daar zo rustig onder blijft, pfff, hoe weet je nu of het echt menens is of niet ?

Offline wodan

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 56 HV-Punten
« Reactie #191 Gepost op: maart 12, 2013, 07:14:15 »
Wat een ontzettend leuke boel.Gezellig is het niet voor de honden en voor de bazen.Ik zou een oplossing zoeken dat zou voor iedereen het beste zijn

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #192 Gepost op: maart 12, 2013, 14:11:04 »
Misschien het topic even van in het begin lezen wodan, als je daar eens tijd voor hebt  :wink:

Ik heb ook een hond die heel fel kan zijn, een puber van bijna 7 maand dan nog. Veel lawaai, zich groot maken, boven de andere hond gaan staan,... maar uiteindelijk doet hij niets. Hij bijt niet. Het is zijn manier om te laten zien dat hij ofwel bepaald gedrag beu is, ofwel de baas wil spelen. Ik schrik er al niet meer van. Maar meneertje wordt wel gecorrigeerd als ik voel/zie dat hij té wordt. Hij mag gerust aangeven dat hij zich niet wil laten berijden (bijvoorbeeld). Maar hij kent zijn grenzen nog niet of hoe moet ik dat zeggen.

Op de duur leer je te zien wanneer het menens is en wanneer niet. Ik heb al verscheidene keren honden bezig gezien waarbij andere mensen zullen denken "amai die zijn elkaar aan het op eten", terwijl dat helemaal niet zo is.

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #193 Gepost op: maart 12, 2013, 17:11:55 »
Wat een ontzettend leuke boel.Gezellig is het niet voor de honden en voor de bazen.Ik zou een oplossing zoeken dat zou voor iedereen het beste zijn

:lol: is allemaal normale hondentaal en normale communicatie  :wink:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #194 Gepost op: maart 12, 2013, 17:13:34 »
Misschien het topic even van in het begin lezen wodan, als je daar eens tijd voor hebt  :wink:

Ik heb ook een hond die heel fel kan zijn, een puber van bijna 7 maand dan nog. Veel lawaai, zich groot maken, boven de andere hond gaan staan,... maar uiteindelijk doet hij niets. Hij bijt niet. Het is zijn manier om te laten zien dat hij ofwel bepaald gedrag beu is, ofwel de baas wil spelen. Ik schrik er al niet meer van. Maar meneertje wordt wel gecorrigeerd als ik voel/zie dat hij té wordt. Hij mag gerust aangeven dat hij zich niet wil laten berijden (bijvoorbeeld). Maar hij kent zijn grenzen nog niet of hoe moet ik dat zeggen.

Op de duur leer je te zien wanneer het menens is en wanneer niet. Ik heb al verscheidene keren honden bezig gezien waarbij andere mensen zullen denken "amai die zijn elkaar aan het op eten", terwijl dat helemaal niet zo is.

dat was gisteren ook even zo... gelukkig ken ik ondertussen mijn honden en weet ik wanneer ik moet tussenkomen en wanneer niet

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #195 Gepost op: maart 13, 2013, 14:07:26 »
ik snap niet dat jij daar zo rustig onder blijft, pfff, hoe weet je nu of het echt menens is of niet ?

intuïtie en ervaring denk ik  :denk:

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #196 Gepost op: maart 13, 2013, 14:10:30 »
ik heb de indruk dat het tussen Milor en Aivic uitgeklaard begint te raken. Milor zal sneller 'passen' voor Aivic en minder op zijn eigen strepen staan tov hem. hout vasthouden natuurlijk, maar ik denk dat hun laatste incident wel een cruciaal moment is geweest in hun onderlinge relatie... (net zoals Libis en Aivic enkele maanden geleden. sindsdien is er geen enkel incident meer geweest tussen hen  :thumbs: )

Offline triene

• hondenvriend pro
  • *
  • 496 HV-Punten
« Reactie #197 Gepost op: maart 13, 2013, 15:12:08 »
ik heb de indruk dat het tussen Milor en Aivic uitgeklaard begint te raken. Milor zal sneller 'passen' voor Aivic en minder op zijn eigen strepen staan tov hem. hout vasthouden natuurlijk, maar ik denk dat hun laatste incident wel een cruciaal moment is geweest in hun onderlinge relatie... (net zoals Libis en Aivic enkele maanden geleden. sindsdien is er geen enkel incident meer geweest tussen hen  :thumbs: )

Dat zal, volges mij, nog afhangen van de ene bron tot de andere bron!

Offline wendy hostyn

• *
  • 23532 HV-Punten
« Reactie #198 Gepost op: maart 13, 2013, 16:54:32 »
Dat zal, volges mij, nog afhangen van de ene bron tot de andere bron!

bedoel je van de honden zelf?

Offline Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #199 Gepost op: maart 13, 2013, 16:56:34 »
Ik denk dat er bedoeld wordt hoe de honden op elkaar reageren, in aanwezigheid van een bepaalde bron. Bijvoorbeeld voedsel, andere hond, andere personen,...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal