collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Bijten afleren  (gelezen 2749 keer)

Offline HildeT

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2646 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bijten afleren
« Reactie #40 Gepost op: oktober 25, 2006, 13:06:15 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ik zou de bench ook als veilig plaatsje houden en hem zijn time-out in de gang of een andere ruimte waar niet veel te beleven is geven.

Bij ons hielp dat het best. Ik heb ook geprobeerd om hem tegen de grond te duwen, maar daar werd hij gewoon wilder van.

Ik denk dat je moet uitzoeken wat het best bij jouw hond werkt.

Als Flor enkele minuten in de gang gezeten heeft, komt hij daar echt doodkalm uit. Niet te geloven. Maar als ik op hem begin te roepen of in zijn nekvel nijp gaat het gewoon van kwaad naar erger.

Only say I love you if you mean it. But if you mean it, say it a lot. People forget.

Offline Fluptje

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
Re: Bijten afleren
« Reactie #41 Gepost op: oktober 25, 2006, 15:57:08 »
Bedankt voor de vele tips en ervaringen die jullie tot nu toe al gegeven hebben.
En even off topic ik vond de tussenkomst van de Mod  wel kunnen. Als nieuwe HV valt het me namelijk op dat bij vele onderwerpen nogal snel de man gespeeld wordt. Misschien is dit een foute eerste indruk en moet ik die nog bijsturen eenmaal ik hier mijn weg beter ken.

Maar ik onthoud vooral dat het leuk is dat iedereen me met de beste bedoelingen probeert bij te staan met zijn opgedane ervaringen.

Groeten Fluptje

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal