collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Benchtraining  (gelezen 1169 keer)

Offline schnauzerfan

• hondenvriend pro
  • *
  • 612 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Benchtraining
« Reactie #20 Gepost op: augustus 17, 2013, 10:53:57 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
We hebben een supergoede nacht gehad  :dance:

Ik heb mij ge´nstalleerd naast de bench, in 't begin met m'n hand erin maar daarna was dat zelfs niet meer nodig! Hij heeft supergoed geslapen, ik heb mijn wekker wel om de twee uur gezet, 'm dan mee naar buiten genomen, pipi doen, en hups terug de bench in!
Zo heeft ie het met de pipipauzes toch van 22u30 tot 7u00 supergoed gedaan! Geen gejank of niks! En ook niks gedaan in de bench  :dance:

Iedereen bedankt voor de goede tips!

Dat is uitstekende zindelijkheidstrain ing  :thumbs: :thumbs: 

Offline Dirk_Ann

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 8 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: augustus 19, 2013, 13:14:47 »
Zo, weer twee nachtjes verder!

Als ik mij terug verplaatst naar de zetel begint 't janken weer.. Dus vandaag heb ik nog langs de bench geslapen. Maar ik denk dat ik deze nacht toch door ga bijten.. Anders lig ik daar over 'n paar dagen nog, en ik moet donderdag terug gaan werken! (mijn man is nog heel augustus thuis).

Twee dagen een kaka-ongelukje in de bench, maar 'verder' wel proper. Ook om de twee uur opgestaan, maar gisteren had ik door een wekker geslapen, en ja toen was het prijs natuurlijk!

Zouden jullie die uren nog even zo houden, en dan langzaam afbouwen? Soms zet ik 'm buiten, en dan legt 'm zich gelijk op zijn fleecedekentje dat daar ligt om verder te slapen  :vuistje:

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
  • 1847 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:33:27 »
Basiel (ook een Franse bull) is hier van dag 1 in een bench gemoeten 's nachts. Hij kende de bench wel van bij fokker. De eerste nacht heeft hij een halfuurtje gejankt en geblaft, de tweede nacht een kwartiertje en de derde nacht niet meer. Ik ben wel niet gaan kijken toen hij blafte.
Wanneer krijgen we eens foto's te zien van jullie bulletje ? :fuu:

Offline Dirk_Ann

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 8 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: augustus 21, 2013, 11:41:05 »
Basiel (ook een Franse bull) is hier van dag 1 in een bench gemoeten 's nachts. Hij kende de bench wel van bij fokker. De eerste nacht heeft hij een halfuurtje gejankt en geblaft, de tweede nacht een kwartiertje en de derde nacht niet meer. Ik ben wel niet gaan kijken toen hij blafte.
Wanneer krijgen we eens foto's te zien van jullie bulletje ? :fuu:

Wij zijn ook gewoon mietjes haha  :vuistje:
Hij jankt zoooo oorverdovend en door merg en been  :cry: Op deze manier (even bij 'm zitten tot 'ie slaapt) zijn we waarschijnlijk wel een paar nachten extra bezig.

We hebben niet zo'n goede nacht gehad  :cry: Pipi en kaka in de bench, en een paar keer overgegeven.. Een dipjesnachtje hopelijk! Ik begin morgen terug te werken, dus hopelijk deze nacht een betere nacht!

Offline Semulido

• hondenvriend pro
  • *
  • 1847 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: augustus 21, 2013, 13:41:36 »
Ik moet nu wel zeggen dat wij hem 's nachts niet buitenlieten voor zijn pieske en kakje. Hij was heel snel zindelijk 's nachts. Overdag heeft het toch zo'n maand of 3 geduurd.

Offline Dirk_Ann

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 8 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: augustus 21, 2013, 16:42:01 »
Pffff ons hond is precies overnacht terug volledig onzindelijk geworden..

's nachts zoveel ongelukjes, vandaag al kaka en pipi in huis gedaan.. En het ergste van al, hij doet altijd ergens pipi op (zijn kussen/handdoek/..) EN hij gaat in de bench (die gewoon open staat overdag) om zijn behoefte te doen  :cryblue: Wat kan ik daar aan doen? We hebben urine off gebruikt op zijn kussen en bench bij het schoonmaken, maar ik denk dat we net moeten oppassen met andere 'middeltjes' omdat z'n bench natuurlijk wel nog z'n plekje moet zijn..

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal