collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: bench?  (gelezen 577 keer)

snelle beze

• Gast
bench?
« Gepost op: september 25, 2006, 16:36:42 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hallo allemaal, ik heb een golden retriever van 1 jaar en als we niet thuis blijft ze in het waskot. Ze durft daar wel eens aan het

Offline eentonig

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • "Apport!"
Re: bench?
« Reactie #1 Gepost op: september 25, 2006, 17:43:19 »
Heb je geen tuin waar je haar (eventueel in een kennel) zou kunnen alleen laten?

Een bench is niet echt gemaakt om je hond langere tijd in alleen te laten. Nu ja , slapen is geen probleem. Maar bijv. een ganse dag gaan werken en je hond in de bench laten is echt geen goed idee.

"Een goede fokker kweekt met stambomen. Maar 't is niet omdat je met stambomen kweekt, dat je een goede fokker bent."

snelle beze

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 25, 2006, 18:52:37 »
Het zou enkel zijn voor s'nachts, overdag ben ik meestal thuis (ik werk halftijds nachtdienst). Soms ben ik overdag wel eens een paar uur weg. t' Is meestal s'nachts dat ze haar tanden hier en daar eens inzet.

Offline springkiek

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: september 25, 2006, 18:55:12 »
Onze beagle zit ook in een bench 'snachts en overdag zit ie een paar uurtjes buiten.
Een bench hooeft heus geen strafkamp te zijn,tis maar te zien hoe je het aanbrengt denk ik.

Offline eentonig

• *
  • 2 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • "Apport!"
« Reactie #4 Gepost op: september 25, 2006, 20:18:52 »
voor te overnachten kan je dat zeker aanleren.

Mijn boxer wordt maar ambetant als de deur van de bench op slot is als hij er niet in zit :zot: Dus de bench is een leuke plek voor je hond.

"Een goede fokker kweekt met stambomen. Maar 't is niet omdat je met stambomen kweekt, dat je een goede fokker bent."

Offline Buddy

• hondenvriend pro
  • *
  • 488 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: september 26, 2006, 09:21:30 »
Heb je het alleen zijn gelijdelijk aan opgebouwd? Lijkt me een hond met scheidingsangst...
Heeft ze voldoende beweging enzo gehad voor je ze in het waskot doet? Probeer om ze eerst goed moe te maken.

snelle beze

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: september 26, 2006, 11:23:48 »
Ik heb deze morgen een bench gekocht en heb ze in de woonkamer gezet. Ik heb haar kussen erin gelegd en heb geprobeerd om dmv. enkele brokjes haar in de bench te krijgen ( ter kennismaking),maar ze moet er niet veel van weten. Ze zet er haar voorste poten in en rekt zich dan zo ver mogelijk uit om het brokje te pakken. Is het een kwestie van tijd of moet ik het anders aanpakken?

Offline neske

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: september 26, 2006, 16:48:39 »
Als ze er eenmaal inzit belonen met je stem en snoepjes . Af en toe het deurtje dicht doen en laten zien dat het ook weer opengaat . zodat ze ziet dat als ze erin zit ook weer uitmag. :wink:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal