collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: bench...  (gelezen 3865 keer)

Offline Sedde

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 135 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: bench...
« Reactie #40 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:01:29 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
ik wil zeker proberen om een oplossing die je gestelt hebt te proberen.. maar op ene dag gaat da ni hoor:)

Dat verwacht ik ook niet hoor  :wink:.

Maar ik denk dat als je het overweegt om zo'n puppyren aan te schaffen (of zelf iets in elkaar knutselt). Er heel wat speeltjes en knaagdingen in legt, een gevulde kong (speeltje waar je eten kan insteken, ze kunnen zich er uren mee bezig houden om dat er uit te prullen: http://www.dogweb.nl/winkel/kong.html ) en haar mandje. En als je iemand vindt die af en toe eens kan langskomen. Dat je er nog een vrij goede situatie van kan maken  :wink:.

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #41 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:03:55 »
awel ja zo een speelding zallek mss mijn vriend in elkaar doen knutselen:) vanaf maandag zijn we in verlof dus moet lukken eh.. als we nergens naartoe gaan kunnen we hele dagen er mee bezig zijn. en als we weg gaan dan kan ze ook opgevangen worden en word ze smiddags verwent:) thihi
maa rdat zien we dan wel maar ik bekijk wat we kunnen doen zo nen bol eeft ze waar ze zich mee kan bezig houden. mijn vriend zegt nu al dat ze te veel speelgoed heeft:p dus wacht als ik zeg dat ik nog wil:) hihi

Offline willeke

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #42 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:23:47 »
hoe stevig is zo'n kong voor slopers? en kan je het ook in gewone dierenzaken krijgen? Probleem met internet is dat het moeilijk wordt te bestellen omdat ze meestal visa vragen en dat heb 'k niet...

Offline Sille

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #43 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:24:37 »
er bestaan speciale extra sterke Kongs voor slopende honden :lol: Dat zijn volgens mij de zwarte

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #44 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:27:51 »
heb ook gene visa geen nood:) in nen tom en co denk ik dat ik dat al gezien heb:s dus sffs op een rapke gaan zien:) want heb zo nen gewone bol ni van da merk.. maar ook wel voor snoepkes of brokjes en ze kan haar er goed mee bezig houden:)

Offline willeke

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #45 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:37:30 »
als je't vind bij tom & co laat het me dan weten :) dan ga'k ook eens zien :)
Soraya heeft wel zo'n dobbelsteen met snoepjes in, maar die draait te moeilijk waardoor er nauwelijks brokjes uitkomen... Ze geeft dan redelijk snel op... Ik kan haar daar uren mee zoet houden als ik ermee speel... maar als ze op haar eentje moet spelen is ze er 5 minuten zoet mee en dan is ze het alweer beu.... Wat ze wel fantastisch vind is balletjes onder de kast in doen rollen en dan die eronder uit vissen... met alle gevolgen van dien voor beeldjes en andere spulletjes die op de kasten staan...

Kent er niemand leuke speeltjes waarbij honden moeten nadenken? buiten zo'n voederding...

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #46 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:43:52 »
ik kijk aandachtig mee:)
ken zo nog een pup die graag alles onder zetels te doen maar

Offline willeke

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #47 Gepost op: augustus 16, 2006, 16:51:48 »
deed soraya dat maar wat meer... madam kruipt onder de kast in zover ze kan... alles beweegt en valt eraf... en natuurlijk vind ze dat leuk... alles wat beweegt moet stuk...
Dus hebben we nu alles van de kasten gedaan...

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #48 Gepost op: augustus 17, 2006, 08:31:16 »
nja leuk is idd anders he
ff rechtzetting ook he onze hond zit nu nog ni in een bench eh ze zit in een houten kot dat wel v

Offline Gilraen

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • Doggy Fun
« Reactie #49 Gepost op: augustus 17, 2006, 13:01:03 »
Even mijn reactie...

Een hond in een bench zetten voor pak nog maar 8 uren is echt niet te doen, geloof me... Je vernielt de hond gewoon.
Ik ben ook elke dag ong 12 uren van huis weg, mijn vriendin is wel iets meer thuis maar dan nog.
Onze honden (2 border collies) zitten overdag buiten, evenals 's nachts. We hebben een houten hondenhok, waar ze vrij in en uit kunnen. En wij hebben er geen problemen mee dat ze zo veel alleen zijn, daarom ook dat we 2 honden hebben h

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #50 Gepost op: augustus 17, 2006, 13:27:49 »
ze heeft al wat meer ruimte maar zo een kant en klare oplossing bestaat er niet het zal idd wat creatief moeten worden maar we werken eraan alles op zijn tijd he eens ze ouder is mag ze ook meer buiten overdag hoor

Offline Gilraen

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Doggy Fun
« Reactie #51 Gepost op: augustus 17, 2006, 14:09:38 »
ze heeft al wat meer ruimte maar zo een kant en klare oplossing bestaat er niet het zal idd wat creatief moeten worden maar we werken eraan alles op zijn tijd he eens ze ouder is mag ze ook meer buiten overdag hoor

Tuurlijk, een kant en klare oplossing bestaat er zeker niet...
Alles komt wel op zijn tijd. Ik hoop wel dat je een goei oplossing vindt :wink:

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #52 Gepost op: augustus 17, 2006, 14:14:36 »
wij doen ons best!!!
we willen een blije pup hoor en haar 2de les hondenschool is heel goed meegevallen maar ik verwacht wat veel van ons klein schepseltje:d

Offline De Sjelle

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #53 Gepost op: augustus 20, 2006, 13:31:59 »
............... maar ik verwacht wat veel van ons klein schepseltje:d

Ik denk dat dat voor iedereen geld hoor. :)
Leren blij zijn om wat je hondje kan ipv teleurgesteld te zijn om wat ze nog niet kan is de boodschap voor alle hondeneigenaren. :wink:

We are the Border Terriers.... You will be assimilated. Resistance is futile.

Offline G

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #54 Gepost op: augustus 20, 2006, 15:21:59 »
hey,

wij gaan binnekort een border collietje hebbe, en aangezien wij 7 uur niet thuis zijn hebben wij ook wat
moeten brainstormen over wat we zouden doen.
nu hebben wij wel de chance dat we een grote tuin hebben dus we gaan een deel van de garage
(waar er tevens ook verwarming is) afzetten en een luik in de achterdeur van de garage plaatsen zodat
hij of zij steeds buiten kan als ze wilt.
we zijn er ook vanuit dat het niet bij eentje gaat blijven, er komt ooit nog een tweede, maar alles
op z'n tijd he.
we zullen ook steeds voor we gaan werken en nadat we thuiskome gaan wandelen of lopen.
en we gaan zeker naar de hs gaan, agility en al is al gepland.
het enige waar ik wat mee inzit is, is dat ik wa schrik heb om ze alleen los te laten.
achter ons zijn wel velden daar ni van, maar we wonen er nog maar een jaar.
je weet nooit he, zo'n pupje alleen late.
maar ik dacht van een deel van de tuin eerst af te zette en als ze groter is kan heel de tuin in.
kweet niet wat jullie ervan denken?

greetz
L

Offline monica

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Luna & Ebony
    • Verdere foto's van Ebony en Luna te bekijken
« Reactie #55 Gepost op: augustus 21, 2006, 10:43:26 »
Sorry maar ook een kleine hond heeft ruimte nodig en zeker niet zooooo lang in een bench  :doggyrun: ik heb zelf ook een klein hondje en zou dat nooit doen. Je beknopt het in een goede opvoeding door het zolang in een kleine ruimte te zetten. Kun je niet eventueel in de keuken de spullen wat aan de kant zetten zodat het daar kan verblijven? Je kan daar de bench zetten en die dan open laten staan. :shifty:
groetjes van Monica en sterretjes Luna en Ebony

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #56 Gepost op: augustus 23, 2006, 19:52:19 »
jaja we hadden even geprobeert de bench open te zetten in de keuken.. maar ook aan de deur kranten gelegt want ja als ze der uit kan kan ze plassen e... ze weet al goed waar ze naartoe moet.. nu had madam er niets beter op gevonden dan de kranten in haar bench te leggen.. heel leuk:s :p
maar ja we zien wel he..

Offline wildgirl1981

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Ik doe wat ik wil ...
    • www.begood.be
« Reactie #57 Gepost op: augustus 23, 2006, 22:42:37 »
Ik vind dat er wel nog een heeeeeeeel groot verschil is tussen een hond die de ganse dag alleen zit in een bench, en een hond die de ganse dag alleen zit en bewegingsvrijheid heeft, die bijvoorbeeld in de tuin kan. Hoe zou jij je voelen indien je gans de dag in zo'n klein kotje zou zitten? Ik vind dat de bench door vele mensen 'misbruikt' wordt uit gemakzucht.

Dogs ... my life ... Gillius ... my love ...

Offline Fie

• *
  • 5 HV-Punten
« Reactie #58 Gepost op: augustus 26, 2006, 15:40:19 »

het enige waar ik wat mee inzit is, is dat ik wa schrik heb om ze alleen los te laten.
achter ons zijn wel velden daar ni van, maar we wonen er nog maar een jaar.
je weet nooit he, zo'n pupje alleen late.
maar ik dacht van een deel van de tuin eerst af te zette en als ze groter is kan heel de tuin in.
kweet niet wat jullie ervan denken?

greetz
L

Ik heb Darco van de eerste dag in de tuin gezet, maar omdat die met een poort voortloopt tot voor het huis waar iedereen er in principe van op straat aankan zogauw ze op de oprit komen, heb ik een deel van de tuin afgespannen. Zo kon hij wel vrij loslopen over de hele oppervlakte achter het huis, maar kon hij niet meer tot aan de straatkant. Ondertussen is de draad weg en hebben we hem geleerd dat hij niet naar buiten mag zonder dat wij erbij zijn, ookal staat de poort open. (handig om de auto binnen te rijden  :mrgreen:)

Offline krista

• *
  • 580 HV-Punten
« Reactie #59 Gepost op: augustus 26, 2006, 16:44:58 »
In de dierenspeciaalzaak verkopen ze van die scharnierende metalen paneeltjes. Eigenlijk om konijntjes te laten op het gras lopen . Het kan ook prima worden gebruikt bij kleine hondenrassen.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal