collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: bench...  (gelezen 3868 keer)

Offline Linnekeuhn

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
bench...
« Gepost op: augustus 16, 2006, 13:21:45 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb een probleempje.. onze hond zou in een bench komen te slapen..
ze sliep in een zelfgemaakt houten hokje maar nu blijkt dat ze haar daar pijn in doet door te krabben bloeit ze... en dat wil ik niet hoor. maar nu is mijn vraag wat moet ik in haar bench leggen want wij zijn van smorgens 7u tot savonds 7u wel weg he.. oke  ze kreeg in haar andere bak drinken en eten maar dat eten daar at ze niet echt van maar drinken vind ik wel noodzaak.. nu hadden we zo een stuk gekocht waar je een fles in kan hangen wat blijkt.. moeten speciale flessen zen.. zoek daar maar eens achter.. en nja onze hond (pup van bijna 5maand) is normaal wel al netjes en kan haar al zo lang ophouden maar een ongelukje is snel gebeurd he dus wil ik wel zekere voor onzekere.. dus hoe kan ik dat even beschermen;..

dank alvast voor de antwoorden en hulp

mvg,
Lindy ik zal morgen een foto plaatsen

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
Re: bench...
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:22:53 »
Een hond 12 uur aan een stuk in een bench laten? Meen je dat nu?

Bruno

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:23:50 »
12 uren in een bench ?????  :muur:

Zorg dan toch dat de hond vrij kan rondlopen in een bepaalde plaats buiten en een afgeschermd deel heeft om te schuilen !

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:24:21 »
ja oke hangt wel af van dag tot dag hoor!!

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:24:55 »
is nog een pup he een keer ze groter is mag ze meer ruimte hoor! geen nood :) ze komt niets te kort hoor ze slaapt de hele dag nog.. ze heeft speelgoed en anders nog geen problemen gehad! maar eens ze groter is mag ze natuurlijk buiten.. maar nu is ze nog wat jong he.. en met dat weer..

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:28:06 »
ja oke hangt wel af van dag tot dag hoor!!

12 uur is gewoon super lang, zelfs voor

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:30:39 »
ja maar dit is wel een beetje afhankelijk van weer hoor.. met zo een weer kan ik ze moeilijk in een hokje steken waar je niets van verwarmig hebt he. zou ik ook ni verantwoord vinden..
iemand die gaat werken is ook altijd 8uur van huis weg he..
:s

Bruno

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:31:32 »
Enne , die rottweiler die u vriendje zou willen , gaat hij die ook 12u per dag in een bench stoppen  :denk:  :silenced:

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:32:54 »
neenee zeker ni maar die komt er voorlopig nog niet hoor!! eerst een beetje van dit hondje gaan genieten..

Bruno

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:34:02 »
Al wat wij proberen duidelijk te maken is dat een hond 12 uren opsluiten in een bench niet kan !

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:34:10 »
ik behandel dat hondje niet slecht he das ook goed bedoelt maar ja .. wat moeten we doen haar alle ruimte geven is ook niet goed he.. wil wel nog een huis als ik thuis kom:) wanneer ze groter is kan ze wel meer speelgelegenheid krijgen  ...

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:35:18 »
ja maar dit is wel een beetje afhankelijk van weer hoor.. met zo een weer kan ik ze moeilijk in een hokje steken waar je niets van verwarmig hebt he. zou ik ook ni verantwoord vinden..
iemand die gaat werken is ook altijd 8uur van huis weg he..
:s

Een kamer in jullie huis die pupveilig is? Of bv. een bench zetten, en daar een puppyren rond zodat de pup wat bewegingsruimte heeft

Bruno

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:35:43 »
Nee, ik bedoel ook niet dat je haar slecht behandeld hoor , ik oordeel niet zo snel.

Maar , 12 uren is gewoon teveel.
Voorzie een buitenren met overdekt gedeelte , zorg voor treatballs of afleiding ...
maar sowieso , als je 12 uren van huis bent op regelmatige basis heb je volgens mij een redelijk serieus probleem ...

Offline De Sjelle

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #13 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:38:17 »
Als het nog een pup is kun je haar ipv in een bench in zo'n park steken, je hebt die ook voor hondjes hoor. Diegenen die ik gezien heb zijn 6-8 ijzeren draadpaneeltjes (waar je door kunt kijken) die aan mekaar vastzitten. :)

We are the Border Terriers.... You will be assimilated. Resistance is futile.

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #14 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:39:14 »
oke oke 12uur is mss overdreven he maar toch een lange tijd kzal het zo dan maar uit drukken. weet ook wel dat dat lang is om in een bench te zitten maar moest ze er problemen mee hebben zou ze dit ook laten merken he? niet? ze is nog een pup ik ga haar niet in zo een weer buiten steken hoor!!zelf niet in een ren.. wanneer ze ouder is en goed weer en zo dan zou ik opteren om haar buiten te laten lopen ook (wel met een apart kotje waar ze in kan en dergelijke..)

wij bedoelen het echter goed anders zou ik hier ook niet om raad vragen eh.. er zijn toch nog honden die lang alleen moeten zitten??

Offline Sille

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #15 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:39:50 »
Je maakt beter een stukje in je huis af. Bij de meeste mensen staat in de keuken zowat alles achter slot en grendel. Als je daar gewoon een plank zet of zo'n babyhekje, dan kan je hondje daar ook niet door, maar dan heeft ze wel wat bewegingsvrijheid.. .
Want 12u in een bench is echt veel veel te lang, ook al is het niet elke dag.
wat je wel kan doen, is op zo'n dagen aan iemand vragen om bijvoorbeeld 's middags een uurtje of halfuurtje de hond uit te laten en ermee te spelen.
Maar dan is het nog altijd heel lang :s

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #16 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:39:54 »

Dit is zo'n puppyren, die kan je ook open zetten tegen de randen van de bench zodat ze nog meer plaats heeft.

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:47:02 »
ja dit is niet altijd makkelijk om er voor te zorgen dat iemand haar buiten laat of dergelijke hoor .. ik probeer er zoveel mogelijk voor te zorgen dat er iemand haar even buiten laat of haar even komt halen.. dus zo slecht zal ze het niet hebben eh.. maar ja.. het is een huur huis ik zou niet graag hebben dat daar vanalles kapot gaat ook he.. maar ik zal het wel bekijken.. kwil geen boe man zijn hoor:(
heb al spijt van deze topic

Offline Linnekeuhn

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:51:09 »
wat ik me dan afvraag:s er zjin toch nog mensen die moeten gaan werken?

Offline willeke

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #19 Gepost op: augustus 16, 2006, 13:53:55 »
ik volg dit topic met veel belangstelling! Zit met hetzelfde probleem... alleen sloopt die van mij alles... Ik dacht ook van soraya in een bench te plaatsen in de voormiddag... Ik werk van 4u 's morgens tot 12u 's middags en m'n pa laat haar om 6u nog wel even uit voor hij gaat slapen...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal