collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: apporteren  (gelezen 2236 keer)

Offline Miske

• hondenvriend pro
  • *
  • 703 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Infosite over/voor blinden en slechtzienden
Re: apporteren
« Reactie #20 Gepost op: september 12, 2006, 01:20:40 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik heb Olly zo leren apporteren:

1) Iets weggegooid met mijn rechterhand.
2) Ik zei: get it, Olly rende er achteraan en gauw pakte ik in mijn rechterbroekzak een brokje (als Olly nog heenliep).
3) Dan stak ik mijn linkerhand uit en zakte ik een beetje door m'n knie
Veel groetjes vanwege Kim en haar 2 zwarte kanjers: Xpencer (Kiwipovey's Wally), geleidehond van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren & Olly (Candy Of Ardomes Delight), geleidehond op pensioen van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden

Offline Snuf

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: september 15, 2006, 17:06:35 »

We zijn sinds een hele tijd alweer gestopt met HS omdat ze ons daar maar vreemd verder hielpen. Zo moest ik Snuf straffen voor onoplettendheid door 'eens goed hard aan de leiband te trekken zodat hij ondersteboven vliegt'. Die lesgeefster heeft dat voorgedaan met alle gevolgen vandien... Ik ben dus met die training gestopt. Nu heeft Snuf geen enkele training meer omdat het geen zin heeft als ik alleen meewerk en de rest van het gezin zich er niks van aantrekt.
Maar goed dat Snuf een klein hondje is. Met een volgende hond (droom nog steeds van een mallemutje  :lol: ) ga ik vast en zeker trainen vanaf het begin!!

De piep-egel die ik kocht is ondertussen trouwens een trouwe metgezel geworden. Snuf en egel zijn bijna onafscheidelijk  :)
Tot ziens Snuf...
(12/09/2000-10/07/2009)

hondenliefhebber

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: september 19, 2006, 22:21:37 »
ben je zeker dat het onoplettendheid was,of was hij aan het fixeren naar een andere hond,als het het laatste was moet je inderdaad je hond straffen,daarom is
het ook belangrijk goed op je hond te letten en weten wat je moet doen,en als
het de eerste keer is dat je hond dit doet straf je hem niet te hard,de volgende keer harder,je moet dan niet zo aan die les trekken,daarom neem ik een prive school en geen vzw,in de prive hebben ze meer oog voor hond en baasje in een vzw zijn er te veel aanwezig zodat ze er de tijd niet voor kunnen nemen

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal