collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: agressieve hond  (gelezen 4577 keer)

Offline Lizzz

• warme hondenvriend
  • *
  • 127 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: agressieve hond
« Reactie #60 Gepost op: mei 04, 2013, 16:33:44 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Gewoon even wat die kosten betreft: heb je je familiale verzekering al eens aangesproken hierover?

En ik zou toch ook gewoon tijdelijk niet meer langs die man zijn huis wandelen (indien mogelijk natuurlijk).

Offline schnauzerfan

• hondenvriend pro
  • *
  • 612 HV-Punten
« Reactie #61 Gepost op: mei 05, 2013, 09:47:28 »
Wat de kosten betreft, die zullen ze betalen, zijn opgenomen in de klacht.  En dan nog, die kosten tot daar, maar ik wil geen doodgebeten hond!!

Het is quasi onmogelijk om die tuin te mijden, 2 huizen naast het onze..... zelfs naar de auto gaan aan de overkant van de straat is al niet safe.  Tot vandaag ben ik in Tremelo gebleven, vandaag ga ik terug naar ginder, ben benieuwd.  Maar ik ga in elk geval een gesprek vragen met de wijkagent over het afzetten van hun tuin.  Ik denk dat dat nu toch het minste is dat je als eigenaar van zo'n hond moet voorzien hè, stevige draad van 2m en niet zo'n flutdraad die de hond direct wegplooit.

Pff, zullen zien, hopelijk kom ik hem niet op straat tegen, want soms gaat de baas ermee de straat op, maar als de hond een andere hond ziet sleurt hij baasje tegen de grond en is hij weg.  Zo ook al heel wat mensen in de problemen gekomen.

Niet te geloven dat ze zo laks zijn, zowel eigenaar als politie.  In elk geval Pipo, mijn stok gaat mee, al is het maar om mij een veiliger gevoel te geven......

Offline an

• hondenvriend pro
  • *
  • 90 HV-Punten
    • Echtenhof, bouviers en corgi's
« Reactie #62 Gepost op: mei 07, 2013, 17:13:38 »
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat een spuitbus (plantenspuit) met azijn erin heel effectief is als je dat in de ogen spuit.  Geen flauw idee of het pure azijn moet zijn, of verdund. 
Ik weet wel dat ik het zou meenemen én gebruiken, moest mijn hond aangevallen worden.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal