collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Witte herdershond fokker gezocht  (gelezen 8066 keer)

Offline retrieverke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 112 HV-Punten
Witte herdershond fokker gezocht
« Gepost op: december 18, 2011, 11:43:50 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hoi, we zijn op zoek naar een goede fokker van witte herdershonden, wie weet waar een betrouwbare fokker is?? Het liefste in de buurt van Oost Vlaanderen?  Mag Antwerpen, West Vlaanderen of Oost Vlaanderen zijn, liefst niet Limburg want vind ik heel ver, maar als het niet anders kan mag dat hoor! Liever een goede hond van ver dan een hond van onbetrouwbare mensen he .... we hebben een golden Retriever van 3 jaar nu en mijn zoon krijgt volgend jaar ook zijn hond om mee te trainen, we hadden hem beloofd dat hij op zijn 16 jaar ook met een hond mocht trainen, ik heb een hele lieve golden retriever, die speels, gehoorzaamtraining doet, en graag wandeld en zwemt, en daarom omdat Matthias graag ook een soort herdershond wou, vonden we deze het meeste geschikt voor onze golden retriever, ik heb nog even de tijd, want we zouden graag info hebben eerst, en dan tegen de lente zomer volgend jaar een witte herdershond erbij nemen, mijn Haeyley is 3 jaar nu, zou dus 4 jaar zijn, nog jong genoeg om een 2 de hond bij te hebben he, en wil een pup zodat Matthias er kan mee trainen dan. En ik verder met onze golden retriever... Ik wil graag een hond die graag water heeft want wij doien veel wandelingen met water erbij, en los aangelijnd enzo.... onze dieren hebben alles om gelukkig te zijn ook! Ik wil dat ook graag een reu omdat onze Haeyley een teefje is, maar wel gesterilisseerd, dus een reu vind ik al beter geschikt dan 2 teven he! Alle tips zijn welkom en graag een paar betrouwbare fokkers gewenst zodat we tegen begin volgend jaar  al informatie kunnen bekomen van de fokker en misschien al eentje kunnen reserveren dan ! Grtjs Ann

Offline tara

• hondenvriend pro
  • *
  • 48 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Witte herdershond fokker gezocht
« Reactie #1 Gepost op: december 18, 2011, 12:05:57 »
Er zitten hier verschillende witte herders op het forum.
Onze Elmer komt van Beautiful White Angel te Balen.
Hij woont hier ook samen met een Golden retriever teefje, wat heel goed gaat.

Offline dookia

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 12 HV-Punten
    • Some kind of Magic's Elixir
« Reactie #2 Gepost op: december 18, 2011, 12:10:02 »
http://www.123website.nl/ofvivotedogs/

Deze is iemand hier op het forum. iemand die zeer betrouwbaar is en al de nodige testen zal doen en doordacht fokken en is van Zelzate
Money can buy a dog, but only love will wag its tail!

Offline Fanny

• hondenvriend pro
  • *
  • 3 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: december 18, 2011, 13:46:15 »
http://bergerblanc.be/articles.php?lng=nl&pg=7

Of vivote dogs staat er niet bij, maar ik kan zelf ook bevestigen dat deze een hele goed fokker is.  Je hebt ook nog witte duivels domein.  Er zullen er nog wel zijn die ik vergeten ben hoor  :oops:

Mijn 2 witte herders komen van Adorable White Pearl, maar deze fokster is momenteel ziek dus ik denk niet dat er binnenkort nog nestjes gepland zijn.

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #4 Gepost op: december 18, 2011, 13:48:23 »
Witte duivels domein, leuke karaktertjes  :thumbs:

http://www.witteduivelsdomein.be/

Offline Stella

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 20 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: december 18, 2011, 13:53:23 »
Een fantastische raskeuze  :afro:

Mijnen witten komt van White for you in Maasmechelen, ben ik ook heel tevreden van!

Offline Voica

• *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: december 18, 2011, 19:32:48 »

Dank je wel voor de leuke berichtjes over mijn kennel  :oops: :oops:

@Ann: Je bent al reeds op mijn site gaan kijken; Ik heb gereageerd op je berichtje daar en stuur je zo dadelijk hier een pb.  :thumbs: :thumbs:

Offline Voica

• *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: december 18, 2011, 19:37:02 »
http://bergerblanc.be/articles.php?lng=nl&pg=7

Of vivote dogs staat er niet bij, maar ik kan zelf ook bevestigen dat deze een hele goed fokker is.  Je hebt ook nog witte duivels domein.  Er zullen er nog wel zijn die ik vergeten ben hoor  :oops:

Mijn 2 witte herders komen van Adorable White Pearl, maar deze fokster is momenteel ziek dus ik denk niet dat er binnenkort nog nestjes gepland zijn.

Ik ben zeker lid hoor van de club, maar sta inderdaad niet vermeld op de site dit is een bewuste keuze.

@Fanny; Suze zal idd verlopig geen nestjes hebben, het laatste bericht dat ik kreeg ging het nog steeds niet goed en waren praktisch alle honden geplaatst.

Offline Loeki

• *
  • 4537 HV-Punten
  • a true friend is the greatest of all blessings
« Reactie #8 Gepost op: december 18, 2011, 19:46:47 »
Ofvivotedogs, witte duivels en (is wel NL dus ver weg) dutch magic stars.

Veel succes en plezier bij de zoektocht naar een geschikte huisgenoot!

Offline Elke - Kay

• *
  • 505 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: december 18, 2011, 20:20:34 »
Veel ervaring, juiste testen en prachtige honden;
http://www.witte-herder.be/

Of bij Annita, daar zou ik ook direct een WH kopen (moest ik ooit een witte willen  :mrgreen:)
http://www.justagirlkiara.be/

Offline zjoen

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 247 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: december 18, 2011, 20:40:10 »
http://www.prolingee.tk/    Zit in Melle, tegen Gent..

Goede fokster, zeer kleinschalig..

Maar ze heeft net een nestje gehad, dus denk dat ze in de nabije toekomst voorlopig geen plannen meer heeft..

Offline Voica

• *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: december 18, 2011, 23:15:16 »
http://www.prolingee.tk/    Zit in Melle, tegen Gent..

Goede fokster, zeer kleinschalig..

Maar ze heeft net een nestje gehad, dus denk dat ze in de nabije toekomst voorlopig geen plannen meer heeft..

Inderdaad, Jeldou heeft net een nestje gehad ; een van de mensen die bij mij op de lijst stond heeft nu een pupje van daar; vermits deze dame absoluut een korthaar wou en ik haar deze niet kon bieden heb ik ze doorgestuurd naar de nabij fokkers en het is er eentje van bij Jeldou geworden, een heel leuk pupje.

------------------------

Hildegard: www.witte-herder.be  zij heeft momenteel 2 nestjes liggen die heel kort op elkaar gevolgd zijn. En ik dacht als ik mij niet vergis, deze al reeds allemaal besproken waren maar contacteer haar gerust want het is een schitterende dame met ontzettend veel ervaring en schitterende hondjes. Als ik mij niet vergis last ze na deze nestjes een tamelijk lange stop in.  Maar wees vrij om haar te contacteren, en doe haar zeker de groetjes van mij (Jennifer) .

Momenteel is er wel een nestje van een nakomeling van Hildegard; I am special of Reckham's Castle (Ice) van Jean & Rita; deze reu is papa geworden van 8 geweldige pups ; en daar zijn nog 5 pupjes beschikbaar !!   http://users.telenet.be/witteherder/zwitsersewitteherder/index.html

--------------

Annita, heeft ook leuke hondjes. Ze heeft net een nestje gehad met 3 pupjes en deze vonden allemaal een leuke thuis. Of er nog een nestje volgt en wanneer, totaal geen idee dus contacteer haar gerust.

Offline Voica

• *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #12 Gepost op: december 18, 2011, 23:18:31 »

Zoals beloofd; enkele foto's

Zouden het waterratjes zijn ?

Offline Poppemieke

• hondenvriend pro
  • *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #13 Gepost op: december 19, 2011, 15:24:50 »

Idd!!  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

Offline LittleBoy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #14 Gepost op: december 19, 2011, 19:28:41 »

En van hier ontmoet, prachtig karakter. :)
You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say:
"That's the bad guy."

Offline Voica

• *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #15 Gepost op: december 19, 2011, 20:06:21 »
En van hier ontmoet, prachtig karakter. :)

Gisteren dan, Kanna  :lol: ; ze is inderdaad heel leuk  :thumbs:

Offline LittleBoy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: december 19, 2011, 20:14:00 »
Gisteren dan, Kanna  :lol: ; ze is inderdaad heel leuk  :thumbs:
ja  :lol: Echt een leuk beestje!
You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say:
"That's the bad guy."

Offline Voica

• *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: december 19, 2011, 20:19:39 »
ja  :lol: Echt een leuk beestje!

Ja, hoor en ik ben ook benieuwd hoe ze verder uitgroeit, zowel van karakter als van bouw.

Offline retrieverke

• *
  • 112 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: januari 01, 2012, 11:29:58 »
Wow zo'n mooie honden, en supermooie foto's van in het water, ja, het is heel belangrijk dat ze graag het water in gaan hier, want mijn golden mist wel een speelmakkelr voor in het water he haha! Ik heb je ondertussen ook gemaild en leuke info gekregen, maar zoals ik zie ga je nog niet direct een nesteje hebben, en mijn zoon die wil nu persee een nieuwe pup in huis tegen de lente -zomer !! Als er een betrouwbare en goede fokker van hier op het forum een nestje doet, laat het me aub. weten he, want ik heb het mijn zoon beloofd dat ik er eentje wil en ook mijn man staat er nu ook helemaal achter, moest hem overtuigen maar is intussen al helemaal weg van een tweede hond, we hebben ook onze dierenarts geraadpleegd over wat hij vond, en hij vind dat het geen probleem zal zijn met Haeyley, ze is zo lief aanhanlijk sosiaal tegenover vreemde soms iets terughouden, maar lief, leuk mooi en goede mijn beste maatje, ik hoop dat ik leuk nieuws krijg, wil eerst zo veel mogelijk info en een afspraakje met de eigenaard en wandeling?  Grtjs Ann

Offline Linsay

• *
  • 282 HV-Punten
« Reactie #19 Gepost op: januari 01, 2012, 13:55:54 »
Wow zo'n mooie honden, en supermooie foto's van in het water, ja, het is heel belangrijk dat ze graag het water in gaan hier, want mijn golden mist wel een speelmakkelr voor in het water he haha! Ik heb je ondertussen ook gemaild en leuke info gekregen, maar zoals ik zie ga je nog niet direct een nesteje hebben, en mijn zoon die wil nu persee een nieuwe pup in huis tegen de lente -zomer !! Als er een betrouwbare en goede fokker van hier op het forum een nestje doet, laat het me aub. weten he, want ik heb het mijn zoon beloofd dat ik er eentje wil en ook mijn man staat er nu ook helemaal achter, moest hem overtuigen maar is intussen al helemaal weg van een tweede hond, we hebben ook onze dierenarts geraadpleegd over wat hij vond, en hij vind dat het geen probleem zal zijn met Haeyley, ze is zo lief aanhanlijk sosiaal tegenover vreemde soms iets terughouden, maar lief, leuk mooi en goede mijn beste maatje, ik hoop dat ik leuk nieuws krijg, wil eerst zo veel mogelijk info en een afspraakje met de eigenaard en wandeling?  Grtjs Ann
Mss is geduld wel een schone deugd  :wink:
Misschien kun je onze fokker eens contacteren. Ik had hier eerst nog niet op gereageerd, omdat ze wel een pak verder woont, dan andere aangeraden fokkers. We zijn wel super! tevreden van deze fokker, we hebben nog steeds contact. Hele sociale en mooie honden en ze zorgt er echt super goed voor.
http://www.infowitteherder.com/
Ik zie dat er in april een nestje wordt verwacht van Connor. Dit is ook de vader van onze hond. Een super sociale, grote en knappe reu.  :thumbs: succes.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal