collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Meting  (gelezen 4705 keer)

Offline Sofieketje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 311 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • There's no "I" in "team" !!
Re: Meting
« Reactie #40 Gepost op: april 18, 2011, 00:47:02 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
 :thumbs:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #41 Gepost op: april 18, 2011, 13:27:13 »
En ik was getuige.  :)

Hoe deed jouw debutantje het? Ik heb jouw hond wel bezig gezien, maar weet niet hoeveel je er bij had en of het die dan was. (het was dat zwartje)

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #42 Gepost op: april 18, 2011, 13:56:49 »
Super  :thumbs:.

En vond baasje het ook leuk?  :lol:

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #43 Gepost op: april 18, 2011, 14:00:42 »
Hoe deed jouw debutantje het? Ik heb jouw hond wel bezig gezien, maar weet niet hoeveel je er bij had en of het die dan was. (het was dat zwartje)
Ik had de eer bij de Jolly's als starthond te mogen lopen gisteren.

's Voormiddags heb ik de kerstboom versierd.  :mrgreen:

's Namiddags heb ik de halve finale mogen lopen en gewonnen! Ik kweeni-hoe-fier.

Jammer dat ik er in de finale niet bij was tegen jullie. Hopelijk krijg ik ons zover (Ik moet nog veel leren), want er lopen daar goede honden tussen hoor. Maar een finale tegen jullie moet de max zijn. Het was weer om vingers van af te likken.  :echtspannend:

Offline Tollertje

• *
  • 4074 HV-Punten
« Reactie #44 Gepost op: april 18, 2011, 15:22:08 »
super Liesbet! (en Nelson!)

Je bent pas rijk, als je iets bezit wat niet te koop is.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #45 Gepost op: april 18, 2011, 18:31:50 »

's Namiddags heb ik de halve finale mogen lopen en gewonnen! Ik kweeni-hoe-fier.

:thumbs:

En vond baasje het ook leuk?  :lol:

Eigenlijk vond ik het gewoon geweldig. :mrgreen:
Heb nog nooit zo meegeleefd met een team (deed dus nog nooit een teamsport).

Je staat gewoon bijna alle honden mee binnen te roepen als het spannend is.  :lol:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #46 Gepost op: april 18, 2011, 18:54:37 »
super!

klinkt eigenlijk wel leuk zeg

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #47 Gepost op: april 18, 2011, 19:36:37 »

klinkt eigenlijk wel leuk zeg
:yes:
Ik vind het veel leuker dan canicrossen.  :shhh:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #48 Gepost op: april 18, 2011, 20:22:51 »
Ik moet nog veel leren

Ik heb gisteren dus ook heel goed gemerkt wat het probleem is bij Nelson.

Hij vertrekt als een speer en blijft dat wel doen tijdens de hele wedstrijd, want hij wil voor de andere aan de box zijn, maar hij komt dan beduidend trager terug. Daardoor was zijn snelste tijd maar 5.18 terwijl zijn vertrek eigenlijk een andere tijd voorspelt.
Mss moet ik iets zoeken dat hem enorm motiveert om sneller terug te komen ofwel moeten we nog meer op korte wissels trainen. Naar het schijnt hield hij feller in als hij de volgende hond zag komen.

Ze zullen in Brugge wel raad weten.  :lol:

Dus bij ons ook nog heel wat werk aan de winkel.

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #49 Gepost op: april 18, 2011, 22:39:21 »
Precies hetzelfde als Sem. Sem kwam ook veel trager terug dan dat hij naar de box ging. Nu scheelt dit nog steeds wel iets.
Ik heb er thans nooit de logica in gevonden. Sem is helemaal niet tennisbalgek, dus waarom hij wel heel graag naar de box toeloopt? Maar spelen met een trektouw vindt hij super, en toch komt hij trager terug dan dat hij opgaat.

Meer doen dan heel hard en gek roepen, en vooral heel hard weglopen, kan je niet doen denk ik. Waarmee beloon je hem als hij terug komt?
Het is wel logisch dat hij nog een beetje inhoudt als hij de volgende hond ziet komen. Uiteindelijk passeren ze heel kort naast elkaar, en dat is toch wel iets dat ze moeten leren. Ze moeten er vertrouwen in krijgen. Hidde heeft het daar ook wel wat moeilijk mee als ze flyballt.
Sem deed in het begin heel erg zijn best om andere honden van de baan te lopen. Hij kreeg zelfs Fates zo ver dat die langs de sprong ging ipv erover als ze moesten wisselen op elkaar in het begin.

Ik vind het wel grappig dat je het zo leuk vindt. Ik zou het vroeger nooit van je gedacht hebben  :lol:.

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #50 Gepost op: april 18, 2011, 23:15:19 »
Nelson is ook nooit gek geweest van balletjes, integendeel. Dus voor mij was het ook een verrassing.  :mrgreen:

Hij is de laatste maanden wel heel gek van snoep en daarmee beloonde ik hem. Maar nu kwam ik zondag daar, en blijkt dat niet te mogen.  :lol:

Nu, zonder snoep loopt hij niet trager terug, dus hij zal ook niet sneller komen daarvoor, besluit ik dan maar.

Ik denk dat ik eens met een jute-apportje ga testen ofzo. Een bal aan koord heb ik geprobeerd en dat interesseert hem totaal niet. Maar de kans dat het niet lukt, zou net zoals met Sem ook kunnen zijn.

Ik ga kijken wat ze op training zeggen, mss hanteren ze wel een hele andere methode. Ik laat het je wel weten.  :lol:

Heb via pb ook al wat tips gekregen, nl dat motivatie het probleem idd niet is, maar techniek die hij nog mist.

Ik had het ook niet verwacht Tine.  :mrgreen:
Maar het is gewoon dat ik het leuk vind als mijn honden zich amuseren. En dat heb ik altijd gezegd en is waarom ik gehoorzaamheid voor Nelson aan de kant heb geschoven. En zich amuseren, dat doet hij nu absoluut wel.

Offline pipo de clown

• *
  • 3147 HV-Punten
« Reactie #51 Gepost op: mei 03, 2011, 10:28:58 »
Precies hetzelfde als Sem. Sem kwam ook veel trager terug dan dat hij naar de box ging. Nu scheelt dit nog steeds wel iets.
Ik heb er thans nooit de logica in gevonden. Sem is helemaal niet tennisbalgek, dus waarom hij wel heel graag naar de box toeloopt? Maar spelen met een trektouw vindt hij super, en toch komt hij trager terug dan dat hij opgaat.

Meer doen dan heel hard en gek roepen, en vooral heel hard weglopen, kan je niet doen denk ik. Waarmee beloon je hem als hij terug komt?
Het is wel logisch dat hij nog een beetje inhoudt als hij de volgende hond ziet komen. Uiteindelijk passeren ze heel kort naast elkaar, en dat is toch wel iets dat ze moeten leren. Ze moeten er vertrouwen in krijgen. Hidde heeft het daar ook wel wat moeilijk mee als ze flyballt.
Sem deed in het begin heel erg zijn best om andere honden van de baan te lopen. Hij kreeg zelfs Fates zo ver dat die langs de sprong ging ipv erover als ze moesten wisselen op elkaar in het begin.

Ik vind het wel grappig dat je het zo leuk vindt. Ik zou het vroeger nooit van je gedacht hebben  :lol:.

Daar ben ik het niet mee eens. Vertrouwen zullen ze niet krijgen, dat passeren moet aangeleerd worden.

Ook de 2e beloning is niet van belang. Er mag imo slechts 1 beloning zijn en dat is het touw. Dat balletje is een dood voorwerp, dat ze moeten gaan halen, niet meer. Dat balletje mag niet veel plezier opleveren.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal