collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: leuk flyball team?  (gelezen 1478 keer)

Offline atryca

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 64 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
leuk flyball team?
« Gepost op: mei 07, 2012, 17:15:18 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
hey

ik ben op zoek naar een flyballteam in de buurt van Zottegem. ik weet dat er in zottegem zelf 1 is (Brains and speed) en 1 in geraardsbergen(flyball team Xtreme) ook is er 1 in erpe-mere(turbodogs) en merelbeke(fly for ever). ik heb ergens gelezen dat er in oudenaarde ook 1 is maar vindt er bijna niets over terug. ik kan nu nog niet herbeginnen met trainen wegens tijdsgebrek maar na het schooljaar zou ik er terug willen invliegen met mijn flyball-freakje :p
mijn vraag is nu of ik nog teams in de buurt vergeten ben en of er iemand van jullie ervaring heeft met de vermelde teams. zijn ze wedstrijdgericht? leuke sfeer?.....
allesinds bedankt

Offline jen

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 12 HV-Punten
Re: leuk flyball team?
« Reactie #1 Gepost op: mei 07, 2012, 19:41:16 »
hey

ik ben op zoek naar een flyballteam in de buurt van Zottegem. ik weet dat er in zottegem zelf 1 is (Brains and speed) en 1 in geraardsbergen(flyball team Xtreme) ook is er 1 in erpe-mere(turbodogs) en merelbeke(fly for ever). ik heb ergens gelezen dat er in oudenaarde ook 1 is maar vindt er bijna niets over terug. ik kan nu nog niet herbeginnen met trainen wegens tijdsgebrek maar na het schooljaar zou ik er terug willen invliegen met mijn flyball-freakje :p
mijn vraag is nu of ik nog teams in de buurt vergeten ben en of er iemand van jullie ervaring heeft met de vermelde teams. zijn ze wedstrijdgericht? leuke sfeer?.....
allesinds bedankt

ik zit in zottegem wij trainen op woensdag vrijdag en zondag zie http://users.telenet.be/Flyballteam_Brains_and_Speed/Brains_and_Speed_Flyballteam/Welkom.html
dit is onder de k.k.u.s.h
ook geraardsbergen maar is maar juist opgestart
de turbo dogs zijn van erpe mere tegen aalst dit is onder bfb als ook die van oudenaarde en die van de pinte (fly for ever)

dit zijn allemaal leuke club's waar er plezier geleverd word moet ook want tis een groep's sport

moest je nog vragen hebben of kom is even lang  :D

Offline Mehado

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3347 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: mei 07, 2012, 22:35:11 »
Ik heb een paar keer meegedaan in de club van zottegem maar vond die eigenlijk niet zo leuk  :oops: Op een half uur training ben ik mss 5min bezig geweest. Dat vond ik er wat over.  :weetniet:
Mij is het iig niet bevallen. Geraardsbergen weet ik niet.

"Life is what happens between all the things you plan"

Offline jen

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 12 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: mei 08, 2012, 06:00:29 »
Ik heb een paar keer meegedaan in de club van zottegem maar vond die eigenlijk niet zo leuk  :oops: Op een half uur training ben ik mss 5min bezig geweest. Dat vond ik er wat over.  :weetniet:
Mij is het iig niet bevallen. Geraardsbergen weet ik niet.

in het begin ben je nooit lang bezig
de rede hier voor is dat je hondje ind begin rap afgeleid is en dat je met een goede oefening moet eindigen
+wij beginen van rond 18.45u ongeveer soms vroeger naar gelang het weer dus een dikke 45min
dus vroeg zij is de bootschap :-)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal