collapse

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: We zijn nieuw, dus even voorstellen  (gelezen 347 keer)

Offline Cavalierfriend

• startende hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Man
We zijn nieuw, dus even voorstellen
« Gepost op: augustus 12, 2018, 20:15:45 »
We zijn een gezin van 4. We hebben een cavalier genaamd Féline. Op aanraden van onze dierenarts was het gunstig om met Féline eens een nestje te hebben. Dus lieten we Féline dekken bij een erkend fokker. Hieruit kwamen er 6 lieve pups.
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2018, 07:06:04 door lydhan, Reden: overbodige zin verwijdert »

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: We zijn nieuw, dus even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2018, 07:06:24 »
Welkom  :wave:

Offline JorisDeroost

• startende hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: augustus 20, 2018, 00:10:31 »
hallo,

u vraagt, frodo antwoord op z'n eigen manier ;)... => hallo ik ben Frodo, een engels cockertje van 8j. Oorspronkelijk woonden ik en men baasje in Leuvense, maar sinds 4j zijn we nu in het mooie kempense Herselt(alé brabants-kempes)

ik kom geregeld rondom de losloopweides in aarschot(meetshoven), blauberg(goordijk), herselt(hertberg) westerl(merode) en recent is er Olen (teunenberg) bij gekomen maar men neus heeft de speelzone nog ni gevonden(komt nog wel)...men baasje is sinds maand gestart met start 2 run voor me bij te kunnen met lopen en sinds vandaag heb ik testje gedaan voor carni-cross...da belooft veel loopfun!!!

alle tips en leuke speelvriendjes zijn welkom

Offline Topaaz

• warme hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: augustus 20, 2018, 11:28:26 »
Welkom :) en proficiat met de pups (al vind ik het een rare formulering dat de DA dit zou aanraden?)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal