collapse

Cadeauwinkel

Flexadin by Vetoquinol.

Auteur Topic: Nieuw lid stelt zich even voor!  (gelezen 452 keer)

Offline Jolien.

• begonnen hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Nieuw lid stelt zich even voor!
« Gepost op: juli 14, 2018, 10:13:48 »
Hallo allemaal!

Ik ben al geruime tijd aan het meelezen op dit forum, maar nu ik morgen mijn Sheltie ga ophalen en toch met wat vragen van mezelf zit, dacht ik dat het geen slecht idee is om me ook echt te registreren.

Ik ben Jolien, 24 jaar, en wonende te Loksbergen, BelgiŽ. Ik ben net afgestudeerd als Biomedisch Wetenschapper en ook ondertussen 6 weken getrouwd. Na jaren zeuren mocht ik dan EINDELIJK een hondje van mijn man. Vorige week op zoek gegaan en echt heel veel geluk gehad dat er nog een sheltie reutje vrij was bij iemand die eenmalig een nestje had met haar teef (zowel mama als papa, als de pups hebben stamboom. De vrouw wordt bijgestaan door de fokker van haar eigen teef). Het reutje (Odilon trouwens, of Odi als roepnaam) is ondertussen 8 weken en een paar dagen oud, dus euh, ineens komt alles in een stroomversnelling. Morgen mag ik hem gaan ophalen! In de loop van de week heb ik de belangrijkste zaken gekocht, vandaag ga ik nog een bestelling plaatsen bij zooplus, en dan zijn we even gesteld (hoop ik). Op termijn een hondenschool zoeken (al een goede op het oog, maar eindje rijden...), en hopelijk in de toekomst een sport beoefenen. Maar goed, eerst zien wat Odi leuk vindt natuurlijk en de basisopvoeding onder de knie krijgen (zoals benchtraining, leren alleen zijn, niet trekken aan de lijn,...). Jullie gaan dus waarschijnlijk wat vragen van mij zien verschijnen!

Groetjes,

Jolien

Offline Perdita

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Nieuw lid stelt zich even voor!
« Reactie #1 Gepost op: juli 14, 2018, 12:55:59 »
Welkom!
Leuke naam, Odi(lon) :).

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
« Reactie #2 Gepost op: juli 16, 2018, 08:17:41 »
Welkom  :wave:

In Herk-de-Stad is een goede HS  :yes:

Offline Topaaz

• warme hondenvriend
  • *
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2018, 10:18:04 »
welkom en veel succes met de pup :)

Offline Jolien.

• begonnen hondenvriend
  • *
« Reactie #4 Gepost op: juli 16, 2018, 19:04:34 »
Bedankt allemaal! :)

Olmenhof heb ik vandaag een mailtje gestuurd (dat is de hondenschool in Herk-De-Stad normaal), hopelijk krijg ik snel antwoord!

Offline Lovedogs

• geavanceerde hondenvriend
  • *
« Reactie #5 Gepost op: juli 18, 2018, 14:46:23 »
Welkom! En veel plezier met Odi! Mijn Sep is nu 6 maanden, en geloof maar dat het veel te snel gaat. Dus geniet maar van je pupje  :wink:
Olmenhof is inderdaad aanrader, ik ga daar zelf ook met mijn 2 honden -> Heb net een reactie gepost op je andere topic over de hondenschool.

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
« Reactie #6 Gepost op: juli 19, 2018, 08:17:03 »
Olmenhof heb ik vandaag een mailtje gestuurd (dat is de hondenschool in Herk-De-Stad normaal), hopelijk krijg ik snel antwoord!

Goede HS, zal je geen spijt van krijgen  :thumbs:

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal