collapse

Auteur Topic: Big Pet heeft hulp nodig  (gelezen 752 keer)

Offline AnneleenWillems

• startende hondenvriend
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Big Pet heeft hulp nodig
« Gepost op: oktober 16, 2019, 14:04:58 »
Hallo iedereen,

Ik ben Anneleen, 30 jaar en het trotse baasje van 3 geweldige viervoeters genaamd Knuffel, Quinthe en Sablťe!

Momenteel ben ik voor mijn werk bezig aan een innovatieproject rond huisdieren. In het kader daarvan ben ik op zoek naar zoveel mogelijk mensen die mij kunnen helpen om nieuwe ideeŽn te krijgen.

Uiteraard weten jullie ook dat er al ontzettend veel producten en services bestaan voor dieren. Ik zou liefst iets nieuw op de markt brengen of iets wat al bestaat een stuk kunnen verbeteren.

Daarom zou ik graag van jullie willen weten wat jullie nog missen voor jullie hond of wat er nog verbeterd kan worden. Dit kan gaan van producten tot services tot websites... Graag zoveel mogelijk reacties!

Heel erg bedankt!

Groetjes Anneleen
« Laatst bewerkt op: oktober 16, 2019, 21:00:11 door AnneleenWillems »

Offline Linda G.

• verslaafde hondenvriend
  • *
Re: Big Pet heeft hulp nodig
« Reactie #1 Gepost op: oktober 16, 2019, 18:26:21 »
Ik heb zelf 25 jaar een trimsalon gehad.
Er zijn wel enkele zaken waar klanten naar vroegen, dingen die ik ook moest zoeken om te kunnen bestellen.
Zo denk ik aan de vlooien producten waar geen chemische stoffen inzitten maar die wel werken
Voeding voor honden met bepaalde allergieŽn.
Maar ook de buggy voor honden, fietskarren en zelfs rolstoelen .
De vraag hangt wel af van de regio.
Ik heb in vier regio's ervaring. De vraag van de klanten verschilde enorm.
Eerst in een dorpscentrum, daar waren het koekjes en snacks waar de mensen zich zot in kochten.
Centrum Gent waren het jasjes en riempjes.
Den boerenbuiten. Alles wat groot en goedkoop was. Voeding in zakken Can 25 kilo, goedkope riemen.
Centrum Knokke ging dan hoe duurder hoe beter. Halsbandjes met parels, sjaaltjes die met de hand gemaakt waren, foto albums, zelfs de organisatie voor puppuborrels werden er georganiseerd.
De puppyborrels waren echt wel populair.
Met zelfgemaakte, drankjes,  koekjes en hapjes voor hond en mens. Geschenk lijsten,  foto's en filmpjes.

Offline lydhan

• Global-Moderator
  • *
« Reactie #2 Gepost op: oktober 17, 2019, 08:40:11 »
Welkom  :wave:

Offline Mirabelle

• startende hondenvriend
  • *
« Reactie #3 Gepost op: oktober 26, 2019, 08:56:05 »
Hoi Anneleen,

wij gaan nogal vaak op reis en kunnen onze schat dan niet altijd meepakken.
Vroeger ging onze hond naar mijn schoonouders, maar die zijn ondertussen wat ouder, en zien dat niet meer zitten.

Wij zijn dan beginnen rond kijken naar de zogenaamde hondenhotels. De meesten zijn eigenlijk kennels. Waar de honden in hokken zitten en waar ze aan een touw trekken om het deurtje naar buiten te laten open gaan.

Dat vond ik verschrikkelijk. En de reactie van Mira was ook niet positief. Daar konden we haar niet achterlaten. Gelukkig hebben wij dan een hondenhuishotel gevonden.
Een plek waar de honden thuis worden opgevangen. Waar ze binnen mogen, waar ze buiten in de tuin mogen ravotten. Waar ze met haar gaan wandelen. Kortom, een plek waar ze zich echt thuis voelt, en waar ik haar met een heel gerust hart kan achterlaten. We krijgen ook dagelijks berichtjes met foto's, zodat je altijd weet hoe het met haar gaat
.
Ik denk dat hier nog veel nood aan is, want dat is niet makkelijk te vinden...

Groetjes,
Veerle

Volg ons op instagram

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal