collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: wolfsblut  (gelezen 22037 keer)

Offline kurt007013

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 22 HV-Punten
Re: wolfsblut
« Reactie #100 Gepost op: april 25, 2013, 19:49:12 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik zou dus niet teveel verder gaan op die aanbevelingen op de WB zak... Ik zit hier VER boven de aanbevolen hoeveelheid...

hier idem ... vind het een super brok , honden doen het er goed op wanneer je de juiste hoeveelheden hebt gevonden . bij het geven van de aanbevolen hoeveelheden zie je ze zo vermageren ... als je de voor je hond beste hoeveelheid brok hebt gevonden , doen ze het er super op

Offline Sieglinde

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 101 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: mei 08, 2013, 20:17:15 »
Hier verdikken ze wel op de aangegeven hoeveelheid

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #102 Gepost op: mei 08, 2013, 20:58:55 »
Hier verdikken ze wel op de aangegeven hoeveelheid

sjansaard! Hier Otto nog steeds op 240gr per dag, gaat vlotjes binnen en gene gram vet teveel eraan...

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #103 Gepost op: mei 08, 2013, 21:11:33 »
Hier 300 gram voor 25 kg( de wild pacific, misschien maakt dat verschil).
Nuja, ze krijgen hier 1 keer per jaar ofzo een zak, om ff wat te verdikken want op vers is 1 van de honden niet dikker te krijgen

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #104 Gepost op: mei 08, 2013, 21:26:41 »
Hier 300 gram voor 25 kg( de wild pacific, misschien maakt dat verschil).
Nuja, ze krijgen hier 1 keer per jaar ofzo een zak, om ff wat te verdikken want op vers is 1 van de honden niet dikker te krijgen

maar dan zit je dus ook boven de aanbevolen hoeveelheid hŤ ;) zou 240gr zijn voor 25 kilo hond...

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #105 Gepost op: mei 08, 2013, 21:31:27 »
maar dan zit je dus ook boven de aanbevolen hoeveelheid hŤ ;) zou 240gr zijn voor 25 kilo hond...
Echt?
Ik heb gewoon gevolgd wat er op de site van food4pets staat

http://www.food4pets.be/detail/241323-WOLFSBLUT-WILD-PACIFIC-15-kg

Nog ff gekeken op de site van wolfsblut en daar staat ook 300gr
http://www.wolfsblut.com/hundefutter-trockenfutter-erwachsene-hunde/hundefutter-wild-pacific-trockenfutter.html
« Laatst bewerkt op: mei 08, 2013, 21:36:02 door Sieglinde »

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
« Reactie #106 Gepost op: mei 08, 2013, 21:39:48 »
ah oei sorry, bij mij is het 240gr voor 25 kilo... (wat dan weer bizar is aangezien er minder calorieŽn in de Alaska Salmon zitten dan in de Wild Pacific... je zou toch denken meer calorieŽn is minder voeren en omgekeerd...)

Offline Lavvi Ebbel

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 203 HV-Punten
« Reactie #107 Gepost op: april 13, 2014, 16:10:49 »
Nog eens omhoog sjotten.

Zijn er die nog steeds WB geven en tevreden zijn.
Labje Oona, die sinds een week bij ons is, is WB gewoon en heeft een granenallergie met behoorlijk hevige reacties.
We hadden al een paar keer kvv gegeven wat vlot verliep maar sinds gisteren heeft ze hevige reactie gehad op wat snoepjes en zou ik toch liever een tijdje WB blijven geven en zodra ze weer stabiel is tussendoor eens een maaltijd kvv geven en dat stilletjes aan opbouwen.

Ervaringen met WB voor een granenallergie zijn welkom.
Bij de vorige eigenaars kreeg ze wide plain, cold river, dark forest en wild duck.
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's not open.

Offline josiane

• *
  • 864 HV-Punten
« Reactie #108 Gepost op: april 14, 2014, 00:15:15 »
Nog eens omhoog sjotten.

Zijn er die nog steeds WB geven en tevreden zijn.
Labje Oona, die sinds een week bij ons is, is WB gewoon en heeft een granenallergie met behoorlijk hevige reacties.
We hadden al een paar keer kvv gegeven wat vlot verliep maar sinds gisteren heeft ze hevige reactie gehad op wat snoepjes en zou ik toch liever een tijdje WB blijven geven en zodra ze weer stabiel is tussendoor eens een maaltijd kvv geven en dat stilletjes aan opbouwen.

Ervaringen met WB voor een granenallergie zijn welkom.
Bij de vorige eigenaars kreeg ze wide plain, cold river, dark forest en wild duck.
Ik weet van haar allergie, weet niet hoe hevig haar reactie is. Maar Bas reageerde ook op vanalles en nog wa. Snoepjes, net iets te veel, complete kvv, pens, zalm...Pfff. Ik heb gewoon enkelvoudige kvv gegeven, nu aangevuld met groenten en af en toe wat barf, binnenkort volledig barf. Zal ook wel zoeken zijn wat kan en wat niet, we zien wel. Moest ze bij ons zijn gekomen had ik haar ook op vers gezet, maar is wel uitzoeken wat wel en wat niet. Heb nu wel het gevoel dat Bas er wat aan 't uitgroeien is.

Offline Lavvi Ebbel

• *
  • 203 HV-Punten
« Reactie #109 Gepost op: april 14, 2014, 13:54:19 »
Ik weet van haar allergie, weet niet hoe hevig haar reactie is. Maar Bas reageerde ook op vanalles en nog wa. Snoepjes, net iets te veel, complete kvv, pens, zalm...Pfff. Ik heb gewoon enkelvoudige kvv gegeven, nu aangevuld met groenten en af en toe wat barf, binnenkort volledig barf. Zal ook wel zoeken zijn wat kan en wat niet, we zien wel. Moest ze bij ons zijn gekomen had ik haar ook op vers gezet, maar is wel uitzoeken wat wel en wat niet. Heb nu wel het gevoel dat Bas er wat aan 't uitgroeien is.
Het is uiteindelijk wel de bedoeling om volledig op vers over te schakelen maar denk dat we op dit ogenblik beter nog even de oude vertrouwde brokkenvoeding blijven geven. Blijkbaar is dat toch wel een heel goede brok en als die aanslaat bij Jazz overweeg ik om ze ook aan te kopen voor de vakantieperiodes. Dat is toch veel gemakkelijker dan met een halve vriezer over en weer te rijden  :yes:.
Ze heeft nog steeds wat stress en van de nieuwe omgeving, andere gewoontes en dan ook nog een extra hond in de buurt daarbovenop had ze in het begin ook wat problemen met de zindelijkheid maar dat gaat alsmaar beter.

Ik had gisteren een mailtje gestuurd naar food4pets en had na een half uurtje al antwoord. Ze werken daar blijkbaar 7/7. Op bijkomende vragen heb ik ook steeds een snel en duidelijk antwoord gekregen. Moet zeggen: prima service.

Offline Lynn en Charlie

• startende hondenvriend
  • *
  • 31 HV-Punten
« Reactie #110 Gepost op: april 14, 2014, 18:27:28 »
Hier een hondje met ernstige allergieŽn (graan onder andere) die ook op Wolfsblut staat, Cold River nu. Ik bestel steeds zakjes van 1 kg (hij eet maar 100 gram per dag) van Food4pets, nu zie ik dat ze nog enkel zakken van 15 kg verkopen?
Of zie ik er zo over?  :?

Offline Lavvi Ebbel

• *
  • 203 HV-Punten
« Reactie #111 Gepost op: april 14, 2014, 19:33:52 »
Hier een hondje met ernstige allergieŽn (graan onder andere) die ook op Wolfsblut staat, Cold River nu. Ik bestel steeds zakjes van 1 kg (hij eet maar 100 gram per dag) van Food4pets, nu zie ik dat ze nog enkel zakken van 15 kg verkopen?
Of zie ik er zo over?  :?
Klopt, ik wou ook zakjes van 3 kilo bestellen om te proberen maar blijkbaar willen ze bij Wolfsblut niet meer dat de verdeelpunten zelf zakjes vullen.
Best eens een mailtje sturen, heb ik ook gedaan en kreeg volgend antwoord.
Citaat
Normaal hebben we inderdaad van alle Wolfsblut soorten eigen verpakkingen van 1 en 3 kg.
Echter heeft Wolfsblut enkele dagen terug met aandrang gevraagd geen eigen verpakkingen  meer te maken en enkel de originele verpakkingen nog te verkopen.

Binnenkort zullen dus op de site naast de 15 kg zakkken ook de 2 kg zakken zichtbaar worden ( als ze geleverd zijn )
Spijtig zal echter ook de prijs van de 2 kg zakken hogere zijn dan onze eigen 1 en 3 kg zakken.

Van  bijna alle soorten hebben we echter nog eigen verpakkingen die we nog mogen verkopen tot einde voorraad.
Laat gerust weten welke  je wenst en we zorgen ervoor dat U deze dan kan bestellen.

Voorlopig zijn ze nog te bestellen maar enkel nog op aanvraag via mail.
Als je een mailtje stuurt met de soort en hoeveelheid je wenst krijg je een mail met een bestellink zonder specificaties.
« Laatst bewerkt op: april 14, 2014, 19:36:25 door Lavvi Ebbel »

Offline Lynn en Charlie

• startende hondenvriend
  • *
  • 31 HV-Punten
« Reactie #112 Gepost op: april 14, 2014, 20:02:30 »
Super, heel goed om te weten. Bedankt :)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal