collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: TOPDOG WETTEREN  (gelezen 5782 keer)

Offline alainenalain

• startende hondenvriend
  • *
  • 2 HV-Punten
  • Geslacht: Man
TOPDOG WETTEREN
« Gepost op: juni 12, 2013, 11:34:54 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik kocht vroeger mijn vers vlees bij Topdog Wetteren.
Hij vroeg steeds meer en meer.

Heb eens zelf alles opgeteld, en dan naar de kassa geweest.
Ik betaalde bijna 50 EUR teveel, op een bedrag van 180 !

Nu ga ik naar Naturis, eerlijk en veel betere kwaliteit !

Offline Barbara

• hondenvriend pro
  • *
  • 328 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: TOPDOG WETTEREN
« Reactie #1 Gepost op: juni 12, 2013, 11:42:37 »
Iedereen vraagt steeds meer en meer. Ik ken niets dat goedkoper wordt hoor.
Als je vindt dat je erop gelegd bent, had je de kans om dat aan de kassa uit te leggen en uw geld terug vragen.

Offline ThomasS

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 26 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: juni 12, 2013, 11:52:22 »
Ik heb er nog nooit teveel betaald, in tegendeel, als ik van die ontvleesde ribben meepak moet ik er zelfs niet voor betalen...

En ik snap ook niet waarom je niet gewoon vraagt hoe hij aan zijn prijs komt, als je volgens uw berekeningen 50 euro teveel betaald...

Offline EmKe

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 287 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: juni 12, 2013, 12:09:42 »
Ik haal Zina haar eten daar en betaal er niet meer dan op een ander  :weetniet:

En als zelfstandig winkelierster zou ik graag hebben, als iemand vind dat ik teveel reken, dat die dat tegen mij persoonlijk zegt en niet zich speciaal gaat registreren op een forum om daar te gaan klagen.

Offline Kinai

• hondenvriend pro
  • *
  • 112 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: juni 12, 2013, 12:25:02 »
Hier nog nooit raar gevaren in topdog en moest ik opvallend meer moeten betalen zou ik gewoon vragen hoe het komt... mogelijks is er gewoon er bedrag onbewust foutief ingetikt op de kassa. Ik reken zelf altijd "ongeveer" uit aan hoeveel ik kom, zo ben ik achteraf niet bedrogen als ik thuiskom.

Offline Sieglinde

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: juni 12, 2013, 12:26:27 »
en met welke prijzen vergelijk je?
Je moet wel vergelijken met prijzen bij kleine winkels die even vaak open zijn en waar je gewoon kan binnenspringen voor een paar kg he.

Ik vind Topdog ook duur, maar niet duurder dan andere kvv winkels. Je kan natuurlijk niet vergelijken met zaken als Lupa of rechtstreeks bij de producent waar je minimumgewichten moet bestellen en waar je niet last minute binnen kunt springen.

Offline TerriPoody

• *
  • 979 HV-Punten
  • Lives with, for & thanks to dogs
« Reactie #6 Gepost op: juni 12, 2013, 12:28:34 »
Ik heb er nog nooit problemen gehad  :happywink:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: juni 12, 2013, 12:41:17 »
Topdog is aan de dure kant ja, maar als je niet akkoord gaat met de prijs waarom ga je der dan?
Er is een reden waarom de meeste van ons in bulk kopen ipv in winkels als topdog hoor ;)
Als je zegt dat je te veel betaald hebt, heb je dit dan aan de kassierster gemeld? (voort zelfde geld staat er iets verkeerd in de computer)

Offline poeseline

• *
  • 3552 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: juni 12, 2013, 12:45:30 »
Topdog is aan de dure kant ja, maar als je niet akkoord gaat met de prijs waarom ga je der dan?
Er is een reden waarom de meeste van ons in bulk kopen ipv in winkels als topdog hoor ;)
Als je zegt dat je te veel betaald hebt, heb je dit dan aan de kassierster gemeld? (voort zelfde geld staat er iets verkeerd in de computer)

hier in de Maxizoo moet je ook altijd je rekening natellen want veel kans dat er iets dubbel opstaat of iets anders aangerekend is.

Offline Voica

• *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: juni 12, 2013, 13:05:37 »
Nu is't vrij lang geleden dat ik daar gepasseerd ben.

MAAR !! ik ben altijd goed geholpen geweest door Luc, ja toen ik er naar buiten ging had ik altijd een ferm rekening maar dat is niet abnormaal met 4 Ó 5 honden en voor een hele periode voeding mee!

Opgelegd neen hoor ! IN TEGEN DEEL !! Ik kreeg heel vaak , gratis stalen mee of dingen die ik moest proberen.

Vind maar eens iemand die zoveel moeite doet voor zovele soorten vers vlees etc aan te bieden, om nog maar te zwijgen over de menutjes die daar zelf gemaakt worden. okÚ die mens verdiend er zijn boterham mee, maar er kruipt zeker en vast heel wat tijd en zweet in als zelfstandige!

Offline vassie

• startende hondenvriend
  • *
  • 12 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: juni 12, 2013, 15:20:48 »
ik ga ook ieder week bij top dog en ben er zeer tevreden over, heel behulpzaam en veel waardevolle uitleg, en regelmatig al eens iets gratis ja......wat prijzen betreft weet ik het niet omdat ik daar al vanaf begin kom....weet wel dat als ik ergens Duck zie liggen dat die ongeveer evenveel kost en lang niet zo goed is.......

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
    • Trimsalon / winkel / webshop
« Reactie #11 Gepost op: juni 12, 2013, 15:33:37 »
Nu is't vrij lang geleden dat ik daar gepasseerd ben.

MAAR !! ik ben altijd goed geholpen geweest door Luc, ja toen ik er naar buiten ging had ik altijd een ferm rekening maar dat is niet abnormaal met 4 Ó 5 honden en voor een hele periode voeding mee!

Opgelegd neen hoor ! IN TEGEN DEEL !! Ik kreeg heel vaak , gratis stalen mee of dingen die ik moest proberen.

Vind maar eens iemand die zoveel moeite doet voor zovele soorten vers vlees etc aan te bieden, om nog maar te zwijgen over de menutjes die daar zelf gemaakt worden. okÚ die mens verdiend er zijn boterham mee, maar er kruipt zeker en vast heel wat tijd en zweet in als zelfstandige!
Inderdaad dat vind ik ook  :thumbs: En ja alles wordt ook duurder en duurder, dat is in alles zo. Bovendien vind ik als je rekening niet klopt, dat je dan teruggaat naar de winkel in kwestie en het dan niet openbaar op een forum zet alsof ze je in't zak zetten  :shhh:. Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat er winkels zouden zijn die mensen bewust te veel aanrekenen en vergissen is menselijk.

Ligt dat nu aan mij, maar ik vind dat raar dat iemand zich registreert en dan 1 bericht post, om een winkel zwart te maken :fuu:

Offline EmKe

• *
  • 287 HV-Punten
« Reactie #12 Gepost op: juni 12, 2013, 16:33:10 »

Ligt dat nu aan mij, maar ik vind dat raar dat iemand zich registreert en dan 1 bericht post, om een winkel zwart te maken :fuu:
Vond ik ook al raar, daarom refereerde ik er ook naar.

Offline Yoicka

• *
  • 1023 HV-Punten
« Reactie #13 Gepost op: juni 12, 2013, 16:44:39 »
ik ook nog nooit problemen gehad bij topdog :weetniet:
eens gehad dat ze hier vlees niet meer wouden eten, meerdere zakjes. Ik vond het ook raar uitzien/ruiken, dus ermee naar winkel gegaan. Hij zei dat er niks mis mee was, maar mocht ze wÚl gewoon ruilen! :yes:

Offline snokkie

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 40 HV-Punten
« Reactie #14 Gepost op: juni 12, 2013, 16:47:31 »
Ik ga al 5 jaar naar TopDog . Nog nooit problemen gehad . Alle kvv prijzen zijn ondertussen de hoogte in , vb : Kivo gaat per 1 juli ook van 6% naar 21 % btw . Zijn zelfgemaakte menu's zijn van super kwaliteit  :respect: en trouwens niet duurder dan andere merken zoals Alaska enz ...
Jij maakt trouwens gewoon reclame  voor een ander merk  , er klopt iets niet .  :silenced:
« Laatst bewerkt op: juni 12, 2013, 17:02:51 door snokkie »
Vel geen oordeel over zaken waarvan je alleen de echo of de schaduw kent .

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
« Reactie #15 Gepost op: juni 12, 2013, 16:52:25 »
Alle kvv prijzen zijn ondertussen de hoogte in , vb : Kivo gaat per 1 juli ook van 6% naar 21 % btw .
In Nederland bedoel je dan? Want hier in BelgiŰ is alles voor honden sowieso 21% BTW en dat geldt dus ook voor kvv :yes:

Offline Zoah

• *
  • 81 HV-Punten
« Reactie #16 Gepost op: juni 12, 2013, 16:59:05 »
Hier ook een tevreden klant van Topdog  :yes:
Luc is altijd heel behulpzaam en correct, ik ben heel tevreden van de kwaliteit van zijn menuutjes en ik heb geen probleem met zijn prijzen  :thumbs:
En onze woef smikkelt elke dag alles met veel smaak op. Meer moet da ni zijn  :vuistje:

You can not save all the dogs in the world, but you can save the world of one dog.

Offline snokkie

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 40 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: juni 12, 2013, 17:04:58 »
@Emmanuelle : ja , in Nederland . Is nu nog aan 6% .
Vel geen oordeel over zaken waarvan je alleen de echo of de schaduw kent .

Offline Emmanuelle

• *
  • 148 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: juni 12, 2013, 21:12:26 »
@Emmanuelle : ja , in Nederland . Is nu nog aan 6% .
Haaa okÚ, ik was al een beetje in de war omdat het hier over Topdog (in BelgiŰ) gaat  :happywink:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #19 Gepost op: juni 12, 2013, 21:20:50 »
laat ik naturis nu net eens 1 van de merken vinden die hier nimmer meer binnenkomt wegens vreselijke kwaliteit en slechte service.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal