collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Rijst slecht of goed voor honden?  (gelezen 25842 keer)

Offline KarenV

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rijst slecht of goed voor honden?
« Reactie #20 Gepost op: augustus 12, 2010, 14:21:52 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik ben dus precies echt een leek, maar wat zijn dan geperste brokken weer?  :oops:

Nu, onze hond eet de brokken niet graag, maar de dierenarts zegt dat dit het beste is.

Wat vinden jullie het beste om aan de hond te geven? Want die Kvv voor in de diepvriezer geven we af en toe, maar ze hebben me gezegd dat brokken nog steeds het beste is.. Wat is jullie mening hierover?

Offline Demoppies

• hondenvriend pro
  • *
  • 558 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: augustus 12, 2010, 16:06:35 »
Ik ben dus precies echt een leek, maar wat zijn dan geperste brokken weer?  :oops:

Dit is wat ik een tijd geleden had gevonden over geperste brokken.
Best wel interessant en onderaan staat er een filmpje bij  :wink:

http://www.farmfood.be/hondenvoeding/hondenvoer/farmfood-he/geperste-brokken.html

Offline Sarah B

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2051 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: augustus 12, 2010, 16:09:11 »
Kizzy krijgt Carocroc en daar doet ze het goed op, ze eet het ook graag.

Meestal krijgt ze nog wel iets anders bij onder haar brokken. De ene dag rijst, de andere dag aardappelen, brood, melk, vlees, ...
Ze krijgt dat allemaal al van pup af en kan overal dus goed tegen. Ze krijgt ook nooit veel onder haar brokken. Maar als er iets onder is, al is het maar een klein beetje, zijn de brokken altijd véél sneller op. :mrgreen:

Offline Steve

• hondenvriend pro
  • *
  • 208 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • Jachthondenkennel "des Senteurs du Ciel"
« Reactie #23 Gepost op: augustus 12, 2010, 16:09:16 »