collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Red Mills  (gelezen 1568 keer)

Offline Elke - Kay

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 505 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Red Mills
« Gepost op: mei 23, 2008, 18:55:47 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Kent er iemand dit merk?
Wat zijn de ervaringen ermee?

Offline robritt

• warme hondenvriend
  • *
  • 6 HV-Punten
Re: Red Mills
« Reactie #1 Gepost op: mei 23, 2008, 19:13:38 »
Wij geven Red mills nu bijna 2 jaar en we moeten nooit niets anders meer hebben, onze tervurense herder was toen hij 8 was s'morgens altijd stijf, nu is hij bijna 12 en voelt hij zich jonger als toen, onze kees van 15 had roze vllekken op haar zwarte neus en die heeft nu terug een mooie zwarte neus, ondertussen zijn ook veel van onze vrienden en kennisen overgeschakkelt, vrienden van ons hadden 2 teefjes die de dik waren, ze gaven al een hele tijd light voeding maar de hond werd niet magerder, na 6 maanden red mils light was deze hond helemaal op haar gewicht, de moeder van die teef heeft er een jaar over gedaan om 6 kg af te vallen, ze is van een futloze zetelhond veranderd in een actieve hond en dat op haar 9 jaar
kennisen hadden een hondje met een vlek waar geen haar op groeide, ze waren al meer dan een jaar in behandeling bij de dierenarts en gaven een anti allergische voeden uit de lijn van Hills, na 1 maand redmils werd de vlek kleiner en nu is ze helemaal weg zelfs de dierenarts moest toegeven dat hij al meer goede dingen had gehoord van Red mills en zo kan ik nog wel effe doorgaan
Lijk precies wel een wandelend reclame boek, maar wij zullen onze honden alleen maar het beste geven maar het moet ook betaalbaar blijven

groejtes
Kathleen

Online border_freak

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 480 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: juni 02, 2008, 22:34:12 »
Ik geef het ook en ik ben er content van.

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • For Eternity You're an Angel
« Reactie #3 Gepost op: juni 02, 2008, 22:39:06 »
Feya heeft haar eerste jaar af en toe deze brokken gekregen, ze deed het er niet slecht op, maar vermits ik nu helemaal vers geef, geef ik geen red mills meer.

Offline Stessel

• *
  • 2818 HV-Punten
    • denoestewerkers
« Reactie #4 Gepost op: juni 03, 2008, 07:50:37 »
Mijn vier woefkes deden het er helemaal niet goed op. Ik had het eens gekregen op wedstrijd en heb het toen aan mijn honden gegeven. Ze hadden allemaal geelige diarree. Ik geef het dus nooit meer. Andere mensen van de hondenschool waren er wel heel tevreden van.

Offline doggydog

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: juni 03, 2008, 10:02:59 »
Ik heb gehoord dat ze gestopt zijn met die brok te produceren.  Is dat dan niet zo?

Offline Flair

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: juni 04, 2008, 19:27:20 »
Hier alleen maar tevreden klanten, tot nu toe zonder uitzondering. (hout vasthouden ! )
Wat ik wel al gehoord heb is dat je niet meer mag geven dan wat wordt aangeraden, want dat ze dan heel vlug diarree kunnen krijgen. Ik verkoop het in alle vertrouwen. Prijs/kwaliteit gezien is het zeker een heel degelijke voeding. Maar elke hond is anders natuurlijk, dus 't zal een kwestie zijn van proberen en afwachten.   
Als je hond vindt dat jij de beste bent, vraag dan geen tweede mening!

Offline robritt

• warme hondenvriend
  • *
  • 6 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: juni 05, 2008, 10:43:28 »
Hier alleen maar tevreden klanten, tot nu toe zonder uitzondering. (hout vasthouden ! )
Wat ik wel al gehoord heb is dat je niet meer mag geven dan wat wordt aangeraden, want dat ze dan heel vlug diarree kunnen krijgen. Ik verkoop het in alle vertrouwen. Prijs/kwaliteit gezien is het zeker een heel degelijke voeding. Maar elke hond is anders natuurlijk, dus 't zal een kwestie zijn van proberen en afwachten.   

dat is ook mijn ervaring, zeker niet meer geven dan op de zak staat en niets bij geven want het is een zeer geconcentreerde voeding en dan kunnen ze inderdaad diaree krijgen, en inderdaad iedereen die wij kennen die overgeschakkeld zijn op red mills  zijn een voor een heel tervreden

Offline thunga

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: juli 02, 2008, 10:37:56 »
Ik geef nu ook ongeveer 1,5 jaar redmills en mijn 3 honden doen het er heel goed op.  In het begin bij de overschakeling hebben ze wel een beetje last gehad van diarree, maar dat heb je bijna altijd als je overschakelt naar een ander voer.  Ik ben in elk geval heel tevreden.

Groetjes,

Katrien

Offline Loekie

• *
  • 58 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: juli 02, 2008, 13:22:25 »
Voorloppig geen nieuws  :silenced:
« Laatst bewerkt op: juli 03, 2008, 00:00:49 door Loekie »

Offline Flair

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: juli 03, 2008, 18:39:57 »
Heb deze morgen met de verdeler gebeld en alles is nog dik in orde. Mocht hij stoppen met Red Mills, dan zou hij het zeker laten weten.
Als je hond vindt dat jij de beste bent, vraag dan geen tweede mening!

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal