collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: naturDog  (gelezen 7299 keer)

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
Re: naturDog
« Reactie #40 Gepost op: april 13, 2010, 17:03:31 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ik ben toch ook wel een voorstander van senior voeding voor oudere honden. Wolven in het wild eten inderdaad allemaal hetzelfde, maar in het wild gaat een wolf nooit 12,13,14 jaar worden.. gemiddeld 7 jaar.
Bij oudere honden werkt de lever en nieren een beetje minder, wat ook logisch is,want het lichaam wordt ook oud en alles werkt niet meer perfect. Een senior voeding heeft dan ook een lager eiwitgehalte waardoor er minder last komt lever en nieren.

Ook bij vers kan je je menu aanpassen zodat er minder last komt op lever en nieren en bij oude honden kan dat zeker geen kwaad.

voor een oudere hond ben ik het roerend met je eens hoor...
in mijn geval was Giorgio anderhalf toen het probleem zich stelde, dus bezwaarlijk oud te noemen...

Offline Timo jr

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #41 Gepost op: april 13, 2010, 18:40:40 »
Ze komen er vrijdag net 2 leveren, ik kan wel effe verder met maar ene, dus als je wil mag je er vrijdag al ene hebben, kost is 92:2=46 (als ik goed tel) en als mijne zak op is dan bestel ik opnieuw. Ik neem de nature dog longlife maar ik geloof dat die weer van naam veranderd is, Linea Gold Dog Dolce Vita noemt het nu.

Kan je ook de Expo bestellen? Zo ja, graag dan bij je volgende bestelling een seintje... 't is niet dringend hoor, dus gebruik jij je 2 zakken eerst maar op...
Hoeveel kg is een zak? Altijd 30 kg? want dan is het prijsverschil echt wel groot... betaal nu 49 voor 15 kg...

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #42 Gepost op: april 13, 2010, 18:44:52 »
Welke giftige bewaarmiddelen en welke merken?Graag duidelijk,want zomaar iets roepen kan ik ook.Als je soms Ethoxiquine bedoelt,dat mag en word in geen enkel product meer gebruikt al jaren niet meer.De middelen die nu nog gebruikt worden zijn:BHA en tophocerolen en die worden in humane voeding ook gebruikt oa in producten die vetten bevatten.Zoals margarine,mayonaise,maar ook in koekjes etc,om te zorgen dat de vetten niet ranzig worden.Alleen staat het dan meestal vermeld als E320.

Eet jij mayonaisse en koekjes dan als hoofdmaaltijd, ik anders niet hoor  :weetniet:

Toen ik op zoek ging naar een brok voor Kiara kwam t op mij alleszins over alsof Ethoxiquine wl nog in hondenbrokken verwerkt mocht zijn.. Ik ben op zoek gegaan naar een brok zonder al die brol in, en nee ik ben niet eens bij naturdog uitgekomen dus die neerbuigende toon is nergens voor nodig hoor djeezes  :roll:

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #43 Gepost op: april 14, 2010, 22:02:03 »
Kan je ook de Expo bestellen? Zo ja, graag dan bij je volgende bestelling een seintje... 't is niet dringend hoor, dus gebruik jij je 2 zakken eerst maar op...
Hoeveel kg is een zak? Altijd 30 kg? want dan is het prijsverschil echt wel groot... betaal nu 49 voor 15 kg...

Volgende keer bestel ik voor jou de expo mee. Ik bestel de longlife en dat zijn 2 zakken van 20 kg en de verzendkosten zijn dus meegerekend in de prijs die ik hierboven gegeven heb. Ik bestel met 2 zakken tegelijk om dan toch een beetje minder verzendkosten te hebben, ze geraken hier toch op h.

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #44 Gepost op: april 14, 2010, 22:36:50 »
Volgende keer bestel ik voor jou de expo mee. Ik bestel de longlife en dat zijn 2 zakken van 20 kg en de verzendkosten zijn dus meegerekend in de prijs die ik hierboven gegeven heb. Ik bestel met 2 zakken tegelijk om dan toch een beetje minder verzendkosten te hebben, ze geraken hier toch op h.

Ik veronderstel dat dat nog effe duurt? Ik haal begin mei bij Nigra al een zak uit, aangezien ze daar op hete kolen zitten  :happywink: Tegen dat jij normaal terug gaat bestellen zal die er al wel door zijn dan...

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #45 Gepost op: april 15, 2010, 08:42:10 »

Jij geeft ook de Longlife aan je honden dan? Die relatief nog jonge leeftijd hebben?

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
« Reactie #46 Gepost op: april 15, 2010, 09:04:55 »
ik geef ook longlife hoor,en Yukon is ook pas 3
zitten minder eiwitten in als de expo,en da's beter voor hem

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #47 Gepost op: april 15, 2010, 09:21:48 »
Jij geeft ook de Longlife aan je honden dan? Die relatief nog jonge leeftijd hebben?

Bo is niet meer jong h, Bruno wel. En Bruno wil alleen eten wat Bo eet.

Offline xlendi

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 47 HV-Punten
« Reactie #48 Gepost op: april 15, 2010, 11:29:04 »

Dan gaan ze wel langer leven he!  :rolf:

Offline nance

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #49 Gepost op: april 15, 2010, 11:30:11 »
Dan gaan ze wel langer leven he!  :rolf:

Laat ons dat in elk geval hopen  :happywink:

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #50 Gepost op: april 15, 2010, 13:02:43 »
Ik haal begin mei bij Nigra al een zak uit, aangezien ze daar op hete kolen zitten  :happywink:

:yes: :yes: idd ik wil zo snel mogelijk van mijn "voorraad" Expo af...dus wie nodig heeft  :pray: :pray: :pray:

Offline Epona

• *
  • 1348 HV-Punten
  • R*I*P Kena I, ik vergeet je nooit!
« Reactie #51 Gepost op: april 15, 2010, 13:04:00 »
:yes: :yes: idd ik wil zo snel mogelijk van mijn "voorraad" Expo af...dus wie nodig heeft  :pray: :pray: :pray:

ga je veranderen?

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #52 Gepost op: april 15, 2010, 14:18:55 »
neen hoor, maar ik heb een stapel zakken liggen nu doordat een medebesteller al apart had besteld...nu kan ik een ganse kennel eten geven  :doh:

Offline Annemarie

• *
  • 7 HV-Punten
« Reactie #53 Gepost op: mei 29, 2013, 20:21:34 »
Iemand die meer ervaring heeft met of meer weet over Naturdog Relax? Maar 8,5% ruw eiwit.
Ik bestelde Dolce Vita, maar krijg blijkbaar Relax in de plaats. Weet niet goed wat er van te vinden. Man zegt dat het nagenoeg hetzelfde is...

Offline Nigra

• Global-Moderator
  • *
  • 260 HV-Punten
  • di Amici Eterna...
    • lagotto romagnolo
« Reactie #54 Gepost op: juni 12, 2013, 12:39:24 »
geen idee...ik geef nu reeds 1,5 jaar Naturis (brok x KVV)
Bloedonderzoek heeft uitgewezen dat Giorgio het hier prima op doet kwestie eiwitten en aangezien dit praktischer is om aan te raken ben ik dus overgestapt...

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal