collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: iemand ervaring met pro-plan?  (gelezen 5107 keer)

Offline Ien

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 845 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: iemand ervaring met pro-plan?
« Reactie #20 Gepost op: oktober 16, 2010, 13:13:31 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
In welke zin waren je ervaringen slecht ? Ivm stoelgang.. ? Of.... ?

Groeipijnen bij de pup, ongelijkmatige groei (hadden we bij de volgende pup en ander voer totaal geen last van!), alle dagen overgeven bij onze andere reu met maagbloeding tot gevolg, roodkleuren van de vacht. Hem eraf gehaald en onze puber op dat voer gezet, en daar begon vanaf dag 2 ook het overgeven. Toen zijn we heel snel terug op ons oude merk overgeschakeld!! De enige die ik ken die het zijn blijven geven, gaven zalm  :weetniet: (met als gevolg dat hun zwarte hond eigenlijk rood was, dus geven nu ook ander voer).

Je kan dit topic ook eens helemaal nalezen  :wink:
http://www.hondenvrienden.be/forum/droge-en-natte-voeding/proplan-ervaringen/msg2399620/#msg2399620

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline JoŽlle

• *
  • 183 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: oktober 16, 2010, 14:21:17 »
Iedere hond doet het anders op een voeding, wij zijn proplan beginnen geven toen Tyson hier gekomen is omdat hij vanbij de fokker proplan kreeg zijn wij voor alle honden overgegaan op proplan, Tyson is altijd heel mooi gelijkmatig opgegroeid nooit overbouwd geweest behoud zijn mooi zwarte blinkende vacht en nu ook Djedda groeid mooi regelmatig, ook mijn bruine houden mooi hun blinkende diep bruine vacht, voordat ik proplan gaf heb ik verschillende merken geprobeerd en ben het meest tevreden over proplan, ik geef proplan adult large breed robust.

Offline Sofieketje

• *
  • 311 HV-Punten
  • There's no "I" in "team" !!
« Reactie #22 Gepost op: oktober 16, 2010, 14:22:33 »
Iedere hond doet het anders op een voeding, wij zijn proplan beginnen geven toen Tyson hier gekomen is omdat hij vanbij de fokker proplan kreeg zijn wij voor alle honden overgegaan op proplan, Tyson is altijd heel mooi gelijkmatig opgegroeid nooit overbouwd geweest behoud zijn mooi zwarte blinkende vacht en nu ook Djedda groeid mooi regelmatig, ook mijn bruine houden mooi hun blinkende diep bruine vacht, voordat ik proplan gaf heb ik verschillende merken geprobeerd en ben het meest tevreden over proplan, ik geef proplan adult large breed robust.

Is volgens mij ook hetzelfde als wat men zus geeft aan haar pups  :yes:
Die doen het er (tot nu toe) ook goed op.. Vanaf een jaar ofzo worden ze op barf gezet..

"I asked god for a best friend - He sent me an American Pitbull Terrier!"

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal