collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: euro premium  (gelezen 890 keer)

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
euro premium
« Gepost op: april 16, 2009, 20:53:59 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
zaterdag een zak EP seafood gaan halen in de zoomart in roeselare en vandaag is me dus opgevallen dat de korrels anders waren.ze waren precies ook wa vettiger en er zat een ander model van korrel tussen.ik dacht ja,ze zijn misschien veranderd en ben eens op hunne website gaan zien.niks over andere korrels en ook da model vonnek nergens terug.dus maar ne keer een mailke gestuurd.tegen da ik dus antwoord krijg van die mensen hebbek al lang gebeld naar de dierenwinkel in de buurt.hij wist van niks en hij vonnet maar raar.mocht de zak terugbrengen wat ik dus gedaan heb.daar aangekomen nog eens de brokken getoond en mijn vermoeden was dus waar.'t is gewoon gemengd met kattenbrokjes... blijkbaar hebben ze dat nog gehad.dat zou zijn omdat de machines niet genoeg uitgekuisd geweest zijn na de vorige productie en er nog wat achter blijft en zo in de volgende ronde geraakt.
nu ja,heb een andere zak meegekregen en voor mij was de klus geklaard.

maar als ik me niet vergis was hier toch iemand die in de zoomart in roeselare werkte??
misschien dat het wel handig is om weten indien er nog klanten zouden terugkomen.of algemeen iemand die EP geeft :wink:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal