collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: ervaringen purina dog chow  (gelezen 3429 keer)

Offline gwenda

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
ervaringen purina dog chow
« Gepost op: augustus 02, 2010, 09:55:55 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Omdat ik te laat naar mijn leverancier gebeld had, was ik verplicht even een andere voeding te geven dus ben ik naar de aveve gegaan en daar uitgekomen op purina dog chow http://www.dogchow.nl/products/adultlr.aspxIemand eigenlijk ervaring hiermee, want ze eten het precies wel heel erg graag...(niet dat ik van zin ben over te schakelen, want ik ben nog altijd heel erg tevreden van canex, maar voor af en toe eens ne zak te geven zodat ze eens een keertje wat afwisseling hebben, zou ik wel zien zitten).
« Laatst bewerkt op: augustus 02, 2010, 10:21:28 door gwenda »

Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
Re: ervaringen purina dog chow
« Reactie #1 Gepost op: augustus 02, 2010, 10:14:21 »
Ik heb dat in het begin aan Phelan gegeven, omdat ik geen geperste brokken vond.
Hij deed het er ook wel goed op, maar ik wou enkel geperste brokken geven dus na die zak ben ik opnieuw overgeschakeld op geperste brokken die ik net over de grens van NL ging halen.

Offline Elke - Kay

• *
  • 505 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: augustus 02, 2010, 10:16:27 »
Aangezien Granen als eerste bij de ingrediŽnten staat, vind ik het geen aanrader.

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: augustus 02, 2010, 11:34:10 »
Het valt bij mij onder de categorie "supermarkteten". Kan je volgens mij in de Carrefour kopen, niet?

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #4 Gepost op: augustus 02, 2010, 12:55:50 »
Idd niet echt een heel goede voer.
Canex kun je toch ook in de winkel vinden?
En af en toe plezieren met wisselen?volgens mij doe je hun damren meer kwaad dan goed mee!

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: augustus 02, 2010, 13:29:15 »
Het valt bij mij onder de categorie "supermarkteten". Kan je volgens mij in de Carrefour kopen, niet?
Echt? :shock: Oh dan is het de eerste en laatste zak geweest...(kheb hem trouwens in de aveve gehaald.)

Idd niet echt een heel goede voer.
Canex kun je toch ook in de winkel vinden?
En af en toe plezieren met wisselen?volgens mij doe je hun damren meer kwaad dan goed mee!

Ja kweet het wel, maar omdat ze met zoveel smaak aan het eten waren :oops: (ze eten wel goed hoor, maar spock is zo ontzettend traag en ondanks dat dit grotere brokken zijn, eet hij duidelijk een stuk sneller).
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal