collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Denkadog Hypo-Allergic Superior  (gelezen 2544 keer)

Offline Cavaliers uit Drenthe

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Denkadog Hypo-Allergic Superior
« Gepost op: maart 04, 2009, 16:01:03 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Heeft iemand toevallig een ingredientenlijstje van dit voer beschikbaar?
Op de website staat wel een analyse,maar niets over de ingredienten.
En ervaringen met dit specifieke voer zijn ook welkom.
Alvast hartelijk bedankt!! :wave:

Offline wesp

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 486 HV-Punten
Re: Denkadog Hypo-Allergic Superior
« Reactie #1 Gepost op: maart 04, 2009, 16:22:13 »
Een krokante hoog verteerbare en zeer smakelijke brok bestaande uit lam en rijst. Door als enige dierlijke eiwitbron echt lamsvlees (min 20%) aan te bieden, zal de hond niet allergisch reageren op dit product. Hierdoor zal de beschadigde vacht en huid zich weer hersteld worden.

Meer kan ik ook niet vinden, buiten dan die analyse..

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #2 Gepost op: maart 04, 2009, 17:01:42 »
Timo heeft hier een tijdje de MicroProteine gekregen (de andere hypoallergene versie) en hij heeft het nooit zo goed gedaan op een brok als op die... Super kleine drolletjes, blinkende vacht en beetje dikker dan normaal, wat voor hem niet slecht was...

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: maart 04, 2009, 18:21:24 »
Timo heeft hier een tijdje de MicroProteine gekregen (de andere hypoallergene versie) en hij heeft het nooit zo goed gedaan op een brok als op die... Super kleine drolletjes, blinkende vacht en beetje dikker dan normaal, wat voor hem niet slecht was...
Ik heb al een tijdje Denkadog Derma Croque gegeven,maar na twee weken ging het toch weer mis.Toen omdat ik zonder voer zat en de hypo-allergic niet op voorraad was,Carocroc Lam&Rijst gegeven.Op de Carocroc gaat het echt heel erg goed,maar mijn hond poept er wel 4 keer per dag van,wel goede normale ontlasting,maar toch....Op Denkadog was het maar 2 maal daags.Dus vandaar dat ik nu dan toch wel Denkadog wil proberen maar dan de Hypo-Allergic.Een allergische hond is echt rot,de mijne is allergisch voor  rauwe rund, rauwe kip,rauw+gaar ei,pens,rauw lamsvlees.Gekookte kip gaat wel weer goed.Vis gekookt gaat ook goed.Brood en granen geven geen enkel probleem.Brokken met kip en rund gaat ook niet lekker.De allergie uit zich in knalrode liezen,met bultjes,warme rode oren,en brandende pootjes,echt heel zielig.Sinds ik de Carocroc voer is het wel stabiel,maar gisteren gaf ik een beetje blikvoer met rundsmaak  en huppekee direct weer jeuken aan de oren. :( Dus ik moet n

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #4 Gepost op: maart 04, 2009, 18:38:22 »
Ik heb al een tijdje Denkadog Derma Croque gegeven,maar na twee weken ging het toch weer mis.Toen omdat ik zonder voer zat en de hypo-allergic niet op voorraad was,Carocroc Lam&Rijst gegeven.Op de Carocroc gaat het echt heel erg goed,maar mijn hond poept er wel 4 keer per dag van,wel goede normale ontlasting,maar toch....Op Denkadog was het maar 2 maal daags.Dus vandaar dat ik nu dan toch wel Denkadog wil proberen maar dan de Hypo-Allergic.Een allergische hond is echt rot,de mijne is allergisch voor  rauwe rund, rauwe kip,rauw+gaar ei,pens,rauw lamsvlees.Gekookte kip gaat wel weer goed.Vis gekookt gaat ook goed.Brood en granen geven geen enkel probleem.Brokken met kip en rund gaat ook niet lekker.De allergie uit zich in knalrode liezen,met bultjes,warme rode oren,en brandende pootjes,echt heel zielig.Sinds ik de Carocroc voer is het wel stabiel,maar gisteren gaf ik een beetje blikvoer met rundsmaak  en huppekee direct weer jeuken aan de oren. :( Dus ik moet n

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: maart 07, 2009, 21:42:40 »
Het lijkt wel toeval maar ze heeft vanaf Donderdag steeds maar maximaal 3 keer gepoept en dan nog hele bescheiden keutels. :denk: Wat er ineens anders is weet ik niet  :denk: ,misschien gewenning,ik gaf het nog niet zo heel lang,maar ik hou het dus voorlopig nog maar op Carocroc,want daarvan heb ik nu zekerheid dat het wel goed gaat.En Carocroc is een stuk voordeliger,deze kost 15 kilo voor

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #6 Gepost op: maart 08, 2009, 19:55:32 »
denkadog heeft in het algemeen goede brokken, wel met een laag eiwitgehalte, maar in sommige gevallen is dit beter.
In trouwe vast

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal