collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Barca en aanverwanten.  (gelezen 4492 keer)

Offline gwenda

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Barca en aanverwanten.
« Gepost op: februari 17, 2009, 14:39:18 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Barca zou een geperste brok zijn die vaak gegeven wordt aan honden die gevoelig zijn voor maagkantelingen. Ook zou de stoelgang van een hond hier vaster en donkerder mee worden.
Honden die niet tegen de gewone brokken kunnen, zouden wel eens goed kunnen reageren op Barca.
Reden daarvoor zou zijn, omdat als je barca bvb in een vloeistof legt (zoals er ook vloeistoffen in de maag zitten) deze uiteen zal vallen terwijl een 'gewone' brok zal opzwellen.

Zijn er nog andere merken zoals Barca (maar ook geperste brokken)?
Waar halen jullie Barca? (zou het via mijn Da kunnen krijgen, maar heb graag zelf ook een adres waar ik het zou kunnen halen)
Heeft er iemand een hond gehad die de gewone brokken niet kon verdragen en daarvan diarree ofzo kreeg, maar die het w

Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
Re: Barca en aanverwanten.
« Reactie #1 Gepost op: februari 17, 2009, 16:41:41 »
Cavom en Canex zijn ook geperst,dacht farmfood ook,maar ben ik neit zo zeker van  :weetniet:

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: februari 20, 2009, 12:58:18 »
Nog iemand?
Niets ter wereld kan een man met de juiste mentale instelling ervan weerhouden zijn doel te bereiken. Niets ter wereld kan een man met de verkeerde mentale instelling helpen. .

Offline sammeke

• startende hondenvriend
  • *
  • 1 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: februari 20, 2009, 17:05:16 »
Ga naar www. barcapremium.be en daar vind u alle info over barca.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: februari 20, 2009, 18:32:33 »
Ga naar www. barcapremium.be en daar vind u alle info over barca.
Dank je wel, maar ik hoor liever ervaringen van de mensen zelf die het al langer geven. Een site geeft altijd het beste weer natuurlijk, want ze gaan niet tegen hunne eigen winkel spreken. :wink:

Offline Mie

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 226 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: februari 20, 2009, 19:36:51 »
Ik gebruik barca al een aantal jaar en mijn honden zijn er content van. :mrgreen:
Hoe ik aan Barca kom?
Ik bel en bestel een zestal of achttal zakken, diezelfde avond staan ze al in mijn kelder. Dat is het voordeel van dicht bij de verdeler te wonen. :wink:

Offline workingmalinois

• hondenvriend pro
  • *
  • 166 HV-Punten
    • http://www.workingmalinois.be
« Reactie #6 Gepost op: februari 22, 2009, 20:24:41 »
Ik geef mijn honden verse voeding, maar indien ik brok zou voeren zou het zeker Barca zijn.  De honden die ik ken en die Barca krijgen, zien er allemaal prima uit.

Offline Joni

• *
  • 129 HV-Punten
« Reactie #7 Gepost op: februari 22, 2009, 20:37:25 »
Inderdaad. Wij geven barca, wauw wat een brok! Veel goedkoepr in vergelijking met andere brokken, nochtans zijn de hoeveelheden die je moet geven quasi hetzelfde.

Offline Priscilla

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 10 HV-Punten
    • Ticolana's aussies
« Reactie #8 Gepost op: februari 22, 2009, 21:08:50 »
Ik geef ook Barca aan mijn honden. En ze doen het er allemaal uitstekend op. Vroeger wel eens last van niet willen eten (zeker bij de oudste was dit steeds een heel groot probleem) Ik heb ze sinds barca geen enkele keer meer kunnen betrappen op diarree, ze geven zelden of eigenlijk nooit over, zien er allemaal prima uit, zijn lekker actief en ze eten het graag. Voor mij dus echt niets anders meer (of ik moest op vers over gaan)

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: februari 23, 2009, 08:21:12 »
Allez...toch goede ervaringen dan.
Dan zullen we dat binnenkort bij Rocco maar eens gaan proberen en zien of hij het hier wel goed op doet.
Qua prijs valt het ook nog heel goed mee. Ik betaalde voor zijn andere brokken 25 euro voor 15 kg dus deze zijn ongeveer even duur. Mooi meegenomen natuurlijk :mrgreen:
Of dat Rocco het graag gaat eten of niet daar twijfel ik niet aan. die eet gewoonweg alles.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: februari 27, 2009, 10:56:13 »
Waar halen jullie die barca, want ik las op de site dat je die niet in winkels kan krijgen en Joni zei dat het 30 euro was voor 20 kg en mijn Da verdeelt die, maar die vragen 46 euro voor 20 kg. Das toch 16 euro verschil

Offline kevin4096

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #11 Gepost op: februari 27, 2009, 12:20:45 »
de barca kost 30 euro voor volwassen honden en 33 euro voor pups
Mijn honden doen het hier ook fantastisch op

Offline wesp

• *
  • 486 HV-Punten
« Reactie #12 Gepost op: februari 27, 2009, 12:44:59 »
En waar is Barca te verkrijgen? Ik ben dat nog nergens tegen gekomen..

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #13 Gepost op: februari 27, 2009, 13:09:49 »
ik geef barca en ik ben er heel content van. je kunt bij mij barca kopen, liefst eerst even bellen, ik verdien er nix op (30
In trouwe vast

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #14 Gepost op: februari 27, 2009, 14:29:11 »
Mens als ik die prijzen zie. Mijn DA maakt er dan maar liefst 16 euro winst op :shock:

Offline herman

• hondenvriend pro
  • *
  • 336 HV-Punten
    • mijn werk
« Reactie #15 Gepost op: februari 27, 2009, 14:36:29 »
de invoerder van barca zal zelfs de zakken bij je thuis afzetten, als je er genoeg ineens koopt. we kunnen misschien afspreken, als jij bestelt, bestel ik ook, dan kan hij zijn auto vol laden
In trouwe vast

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #16 Gepost op: februari 27, 2009, 14:38:23 »
de invoerder van barca zal zelfs de zakken bij je thuis afzetten, als je er genoeg ineens koopt. we kunnen misschien afspreken, als jij bestelt, bestel ik ook, dan kan hij zijn auto vol laden
Oh leuk. Tja ik wil eerst 1 zak om te zien hoe Rocco het er op doet. (ik ga dat enkele weken moeten proberen om dat te weten) en doet hij het goed kan ik wel meer zakken indoen tegelijkertijd en dan zal ik je iets laten weten. Is wel handig.

Offline jazzy

• hondenvriend pro
  • *
  • 342 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: februari 27, 2009, 14:38:43 »
wil iemand eens de ingredi

Offline chepp

• *
  • 669 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: maart 20, 2009, 14:21:46 »
@Gwenda, er zit een verdeler van Barca in Hechtel. Hij is de hoofdinvoerder. Je kan het gewoon bij hem thuis gaan halen. Wij zijn vandaag ook een zak gaan halen en ze eten het dolgraag. Zelfs Ensy die een moeilijke eter is.Als je het adres wil stuur maar een pbtje, dan sturen we het wel door. Ik heb 32,5 euro voor een zak van 20 kilo betaald. Je moet er wel minder van geven.

Offline gwenda

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #19 Gepost op: maart 20, 2009, 14:23:02 »
@Gwenda, er zit een verdeler van Barca in Hechtel. Hij is de hoofdinvoerder. Je kan het gewoon bij hem thuis gaan halen. Wij zijn vandaag ook een zak gaan halen en ze eten het dolgraag. Zelfs Ensy die een moeilijke eter is.Als je het adres wil stuur maar een pbtje, dan sturen we het wel door. Ik heb 32,5 euro voor een zak van 20 kilo betaald. Je moet er wel minder van geven.
Voorlopig is het niet meer nodig. Het was voor Rocco vooral, maar die moet momenteel dieetvoeding blijven krijgen van hills.
Moest het later w

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal