collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Allergie, welke brok?  (gelezen 10124 keer)

Offline rascals

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • From Tibo's Rascals
Re: Allergie, welke brok?
« Reactie #40 Gepost op: augustus 16, 2008, 23:19:27 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hey ,

idd henne pet food '' kronch '' is een fantastisch goede brok! Vroeger  , heel vroeger gaven we Technical , daarna Hills' en Nutro 't was altijd iets en met HENNE Pet FOOD KRONCH alles ok

Wij geven het al een 5 a  zes jaar aan onze newfy's en ze zijn er enorm goed mee .ze eten het graag , je moet er weinig van geven in tegenstelling tot andere voedingen , hun str*nt is minderen vast doch niet te vast , het ruikt goed , is hypoallergeen , licht verteerbaar , eiwitten van vis zijn de goede eiwitten , hoog gehalte onverzadigde vetzuren , door omega 3 ; versterkt immuunsysteem , verhoging vruchtbaarheid , lager risico hart en vaatziekten .

Door de omega 6 mooie blinkende vacht het bevat ook geen kunstmatige conserveringsmiddel en kleur , geur of smaakstoffen .

Als je eraan proeft smaakt deze wel redelijk zout ( ik proef alles wat onze honden krijgen  :happywink: ) , onze honden zouden er een moord voor doen ......

Het is wel enkel verkrijgbaar bij zoomarkten en ja, ook  bij Tinneke dierenwinkel Bergendries te Lokeren op den Bergendries

echt waar zeker proberen waard en ik denk dat je er niet meer van vanaf zult stappen net als wij ........onze pups zetten we er ook op en de mensen zijn zelf ook heel content daarover buiten het feit je niet overal kan krijgen .

Maar dan is er nog geen been aan gebroken als je het wil blijven geven '' Kriko '' uit Melsele leveren deze voeding gratis aan huis vanaf twee zakken afname dus .............

Offline Timo jr

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #41 Gepost op: april 18, 2009, 21:53:20 »
Zo grappig! Ik ben op zoek naar Orijen voor de kat van een vriendin en wat kom ik hier op het forum tegen???

Haha! Gisteren mijne vriezer volgegooid met 60 kg vlees... en de afgelopen maanden Carnibest gevoerd... Zou het dan toch aan die bitsige antwoorden hier gelegen hebben? NOT!!!
(Heb de Henne Kronch trouwens wel altijd 's morgens nog gegeven! Hele goeie brok, met TechniCal is het ook goed gegaan en Denkadog sollutions...) Ik hou hier ook nog een zak Henne achter de hand voor in noodgevallen...
En Timo zo gezond als ne vis... (wat zijn voeding betreft dan toch  :roll:)

Offline Sannie

• hondenvriend pro
  • *
  • 709 HV-Punten
« Reactie #42 Gepost op: april 19, 2009, 09:03:07 »
wij zijn van orijen afgestapt.
het is heel lang goed gegaan,en hij stond er super op
maar plots begon de jeuk en de ene oorontsteking na de andere
dan maar een andere brok gezocht,want meneer is nie zo tuk op vers vlees...
euro premium beginnen geven,die met seafood en ook eens de hert variant.geen problemen meer.maar er stond nog een volle zak orijen in de garage en menne 2e helft vond het zo jammer om 70

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #43 Gepost op: april 19, 2009, 11:26:43 »
Dus de allergie onder controle?
Weet je ondertussen waar hij allergisch aan is?

Offline Timo jr

• *
  • 1595 HV-Punten
    • Van de Hereheide Teckels
« Reactie #44 Gepost op: april 19, 2009, 19:20:46 »
Dus de allergie onder controle?
Weet je ondertussen waar hij allergisch aan is?

Hij heeft intussen rauw lams, kip en rund gehad, dus het gaat enkel de granen/gluten zijn denk ik...

Offline haikido

• startende hondenvriend
  • *
  • 5 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #45 Gepost op: april 19, 2009, 21:22:12 »
Luposan: geperste brok - zonder granen, enkel eiwit afkomstig van kip, komt uit Duitsland. Ik geef dit sinds kort afgew. met vers vlees. Al onze honden zijn er gek op!
Verkrijgbaar via www.zooplus.nl. Misschien het proberen waard..... :wave:

Offline Marein

• *
  • 195 HV-Punten
    • Canis-Sanitas
« Reactie #46 Gepost op: april 20, 2009, 11:16:06 »
en nee, ik wil niet gaan barfen of kvv-en (geen zin en geen tijd)

Thanks!

Zo grappig! Ik ben op zoek naar Orijen voor de kat van een vriendin en wat kom ik hier op het forum tegen???

Haha! Gisteren mijne vriezer volgegooid met 60 kg vlees... en de afgelopen maanden Carnibest gevoerd... Zou het dan toch aan die bitsige antwoorden hier gelegen hebben? NOT!!!
(Heb de Henne Kronch trouwens wel altijd 's morgens nog gegeven! Hele goeie brok, met TechniCal is het ook goed gegaan en Denkadog sollutions...) Ik hou hier ook nog een zak Henne achter de hand voor in noodgevallen...
En Timo zo gezond als ne vis... (wat zijn voeding betreft dan toch  :roll:)

Heel grappig! Ik had eerst niet naar de datum van dit topic gekeken omdat het bovenaan stond, en ik had zoiets van  :shock:, Timo geeft toch vers??? Wat is er dan gebeurd dat ze van mening veranderd is  :mrgreen:.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal