collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: commando 'dood'  (gelezen 3367 keer)

Offline wendy hostyn

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 23532 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: commando 'dood'
« Reactie #20 Gepost op: april 08, 2010, 21:41:50 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
:lol: :lol:

binnenkort op de hs, midden vant plein: uit mijne weg jong  :bla: .... en spontane doggydance  :mrgreen:

:mrgreen:
we geven honden ons huis, onze tijd en onze liefde. Als dank geven zij ons alles...

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: april 08, 2010, 22:24:46 »
Hier is het ook 'Pang' en bij Nel is dat met 4 poten in de lucht, bij Seppe op zijn zij. (maar bij Seppe krijg ik het kwispelen tegelijkertijd er maar niet af   :lol:).
Ik heb het langer aangeleerd door eerst 'blijven' te vragen (wat bij mijn honden zowiezo betekent dat ze hetgeen ze aan het doen zijn moeten blijven doen) en dus ook de beloning langer en langer uit te stellen.

Ook 'handen omhoog' kent Nel goed, en dat is eerst begonnen met High five op afstand (zwaaien dus) en daarna dacht ik dat hij ipv met zijn poot te bewegen ook wel zijn poten in de lucht kon steken. Lang kan hij het niet volhouden, maar wel lang genoeg voor mij.

Achteruit lopen heeft hij in het begin spontaan gedaan als ik naar hem toe liep als hij vlak voor me stond en daarna een bevel aan gekoppeld. (snap je wat ik wil zeggen?)

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: april 08, 2010, 22:30:38 »
Achteruit lopen heeft hij in het begin spontaan gedaan als ik naar hem toe liep als hij vlak voor me stond en daarna een bevel aan gekoppeld. (snap je wat ik wil zeggen?)

:yes:  Häsel zal ook achteruit lopen als ik vlak voor haar sta en vooruit ga.  Maar kan je dat dan nadien 'ombuigen' naar achteruit lopen zonder dat je meegaat?

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: april 08, 2010, 22:31:58 »
Hier ging dat idd, maar Nelson is dan ook heel erg slim in zo'n dingen. (enkel de dingen die zouden moeten gaan wat stroever.  :rolf:)

Laatste is niet waar hoor, maar bij zo'n dingen is de goesting er snel af, en bij die onnozele trucjes blijft hij lol hebben.  :zot:

Offline sepke

• *
  • 722 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: april 08, 2010, 22:34:36 »
Nu moet ik ook nog zeggen, dat achteruit stappen bij Seppe nog steeds niet op punt staat. Hij gaat op zijn achterpoten staan en springt dat op zijn achterpoten sprongetjes achteruit. Ook wel grappig, maar niet echt wat ik bedoelde in eerste instantie.
Maar ik laat het maar zo.  :lol:

Offline ankef

• VIP-Hondenvriend
  • *
  • 3493 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: april 08, 2010, 22:35:51 »
Nu moet ik ook nog zeggen, dat achteruit stappen bij Seppe nog steeds niet op punt staat. Hij gaat op zijn achterpoten staan en springt dat op zijn achterpoten sprongetjes achteruit. Ook wel grappig, maar niet echt wat ik bedoelde in eerste instantie.
Maar ik laat het maar zo.  :lol:

Moet geweldig zijn om te zien!  Gewoon doen alsof dat je bedoeling was.  :hmpf: :lol:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal