collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wie geeft er ....?  (gelezen 1572 keer)

Offline Gillius

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • "Whatever any other breed of dog can do, a pit bul
Wie geeft er ....?
« Gepost op: juni 21, 2009, 20:59:00 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hallo wie heeft er allemaal cursus dogfrisbeeinstructe ur gevolgd?
Waar heb je die gevolgd en wat doe je er mee?
Waren de lessen met veel inhoud of was het zo simpel dat iedereen het kan?

Offline Artan

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 667 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er ....?
« Reactie #1 Gepost op: juni 22, 2009, 17:45:12 »
Ik hoop er in 2010 eentje te volgen bij Fly'em high, kzal het u laten weten hoe het geweest is  :mrgreen:

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
    • "Of Spyro's Legacy" Australian Shepherds
« Reactie #2 Gepost op: juni 22, 2009, 19:48:44 »
Ik heb de instructeurs cursus gevoldg in 2004 bij DOG.
Wat doe ik ermee?  Lesgeven natuurlijk  :lol:
Ben 7 of 8 weekends (dacht ik, kweet het ni meer juist  :oops: ) naar NL moeten bollen.  Lessen waren de hele dag door.  Voormiddag meestal theorie en namiddag praktijk.  Prijs was 275 euro, inclusief een heel dik cursus-boek van DOG zelf, boek: Hondse Hoogstandjes van Marcel Nijland en gratis koffie en thee de ganse dag door en elke deelnemer 5 frisbees.
Alle mogelijke aspecten kwamen aan bod: gedragsleer, kynologie, algemene frisbee-theorie, reglementen over wedstrijden, info betreffende een club op te starten en op welke manier les te geven, info over voeding van een hond enz...
Simpel dat iedereen het kan: NEEN.  Je moet wel  kennis hebben betreffende honden trainen, gedrag enz...
Toen was hun voorwaarden: je moest al les gegeven hebben in een hondensport.
Iedereen moest met eigen hond aanwezig zijn.  Hond met frisbee-ervaring of niet, maakte niet uit.  Liefst hond zonder ervaring zodat ze konden zien of je de theorie kon omzetten in praktijk.

Een echte aanrader!  Renate en Frans geven deze cursus niet meer zelf.  Andere mensen hebben dit overgenomen.  Ik hoorde dat de cursus nog meer uitgebreid werd dus dat kan alleen maar positief zijn  :yes:

Offline Gillius

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: juni 22, 2009, 22:38:48 »
Ik heb de instructeurs cursus gevoldg in 2004 bij DOG.
Wat doe ik ermee?  Lesgeven natuurlijk  :lol:
Ben 7 of 8 weekends (dacht ik, kweet het ni meer juist  :oops: ) naar NL moeten bollen.  Lessen waren de hele dag door.  Voormiddag meestal theorie en namiddag praktijk.  Prijs was 275 euro, inclusief een heel dik cursus-boek van DOG zelf, boek: Hondse Hoogstandjes van Marcel Nijland en gratis koffie en thee de ganse dag door en elke deelnemer 5 frisbees.
Alle mogelijke aspecten kwamen aan bod: gedragsleer, kynologie, algemene frisbee-theorie, reglementen over wedstrijden, info betreffende een club op te starten en op welke manier les te geven, info over voeding van een hond enz...
Simpel dat iedereen het kan: NEEN.  Je moet wel  kennis hebben betreffende honden trainen, gedrag enz...
Toen was hun voorwaarden: je moest al les gegeven hebben in een hondensport.
Iedereen moest met eigen hond aanwezig zijn.  Hond met frisbee-ervaring of niet, maakte niet uit.  Liefst hond zonder ervaring zodat ze konden zien of je de theorie kon omzetten in praktijk.

Een echte aanrader!  Renate en Frans geven deze cursus niet meer zelf.  Andere mensen hebben dit overgenomen.  Ik hoorde dat de cursus nog meer uitgebreid werd dus dat kan alleen maar positief zijn  :yes:
Ik hoop er in 2010 eentje te volgen bij Fly'em high, kzal het u laten weten hoe het geweest is  :mrgreen:

En waar is dat in nederland?
Hebben jullie een adres of zoiets  van...
Ik heb de cursus gevolgt in een  zaalke in de kempen daar.... Wat heel boeiend was...dat was de les van sven top top er mocht nog meer theorie bij maar toch top  :thumbs: :thumbs: de rest was niks nieuw en eigenlijk kon  iedereen dat meedoen en de andere rest zal ik maar niet zeggen :muur: :muur: :muur: :shhh:
Niks over hoe je trainingen samenstellen enz.... ok ik geef al 10 jaar les en trainingen dus weet ik wel hoe en wat maar dat heb ik daar niet gezien.
enz... enz... enz.... :bla:

Offline Gillius

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: juni 22, 2009, 22:39:55 »
zijn er eigenlijk nog organisaties hier in Belgi

Offline crazy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Fame'ous Freestylers
« Reactie #5 Gepost op: juni 23, 2009, 01:43:41 »
zijn er eigenlijk nog organisaties hier in Belgi

Offline BelgianK

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: juni 23, 2009, 09:10:27 »
En waar is dat in nederland?
Hebben jullie een adres of zoiets  van...
Ik heb de cursus gevolgt in een  zaalke in de kempen daar.... Wat heel boeiend was...dat was de les van sven top top er mocht nog meer theorie bij maar toch top  :thumbs: :thumbs: de rest was niks nieuw en eigenlijk kon  iedereen dat meedoen en de andere rest zal ik maar niet zeggen :muur: :muur: :muur: :shhh:
Niks over hoe je trainingen samenstellen enz.... ok ik geef al 10 jaar les en trainingen dus weet ik wel hoe en wat maar dat heb ik daar niet gezien.
enz... enz... enz.... :bla:

Gillius, kom nou gewoon je diploma halen zoals ik je al meermaals heb gevraagd, het ligt klaar.  Onze cursussen zijn

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
    • "Of Spyro's Legacy" Australian Shepherds
« Reactie #7 Gepost op: juni 23, 2009, 09:12:16 »
Zeker !! Een klubje uit de limburg  :happywink:

Inderdaad, we zijn volop plannen aan het maken om eens een deftige instructeurs-opleining te geven.  Ook verspreid over verschillende weekends.  We zijn volop in contact met ook andere mensen die we willen uitnodigen om op deze weekends te komen spreken.

Als alles op punt staat, horen jullie het wel  :yes:

Offline BelgianK

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: juni 23, 2009, 09:25:40 »
Inderdaad, we zijn volop plannen aan het maken om eens een deftige instructeurs-opleining te geven.  Ook verspreid over verschillende weekends.  We zijn volop in contact met ook andere mensen die we willen uitnodigen om op deze weekends te komen spreken.

Fijn voor jullie dat jullie dat willen organiseren, veel succes.  Haalt de druk een beetje van ons af want wij worden meer en meer gevraagd in Nederland om instructeurscursuss en te geven momenteel.
Dus Gillius, je hebt je antwoord, op naar de limburg dan  :yes: :yes:

Offline bets2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: juni 23, 2009, 18:50:18 »

Graag.

Offline Gillius

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: juni 23, 2009, 22:43:53 »
Fijn voor jullie dat jullie dat willen organiseren, veel succes.  Haalt de druk een beetje van ons af want wij worden meer en meer gevraagd in Nederland om instructeurscursuss en te geven momenteel.
Dus Gillius, je hebt je antwoord, op naar de limburg dan  :yes: :yes:

Je moet het opsturen ik heb ruim op tijd betaald en ik ben inderdaad volledige cursussen gewoon. Het enige dat ik vond is dat sven zijn stuk juist en leerrijk was en waar zat het stuk van de verschillende worpen? nee niks gezien.
En je moet nu niet afkomen met je moet er achter komen... heb je uw mailke dan niet zelf geschreven ... ik moet nog bijbetalen en jij hebt een mail gestuurd naar de VS proper maar mijn brieven zijn net opgesteld .

Inderdaad, we zijn volop plannen aan het maken om eens een deftige instructeurs-opleining te geven.  Ook verspreid over verschillende weekends.  We zijn volop in contact met ook andere mensen die we willen uitnodigen om op deze weekends te komen spreken.

Als alles op punt staat, horen jullie het wel  :yes:

Heb je al meer info

Greetz

Offline Gillius

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: juni 23, 2009, 22:53:24 »
Fijn voor jullie dat jullie dat willen organiseren, veel succes.  Haalt de druk een beetje van ons af want wij worden meer en meer gevraagd in Nederland om instructeurscursuss en te geven momenteel.
Dus Gillius, je hebt je antwoord, op naar de limburg dan  :yes: :yes:

Die mensen zullen misschien wel eerlijk zijn en hun best doen om iemand verder te laten groeien in deze sport.....

gillius

Bruno

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: juni 23, 2009, 23:37:57 »
Moderator melding

En de'n eersten die nu komt vragen waarom dit topic op slot moet krijgt van mij direct een ban aan zijn broek.

Echt erger dan een kleuterklas ! Jullie maken een PRACHTIGE reputatie waar voor het Dogfrisbeegebeuren :clap:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal