collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Verslag IDCC 2009  (gelezen 4528 keer)

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • "Of Spyro's Legacy" Australian Shepherds
Verslag IDCC 2009
« Gepost op: juni 29, 2009, 23:03:18 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Waar zal ik beginnen?  Eerst met de uitslagen of eerst met het verslag?   :denk:  :mrgreen:

Verslagje dus  :lol:

Een dagje vroeger dan gepland, zouden we al gaan camperen.  Crazy en PeLoHa waren al veel vroeger doorgereden dan ik en waren mooi op tijd daar om de tenten op te bouwen en alles "camping-klaar" te maken.  Ikzelf kwam er om 22.45u aan.  Had geen GPS mee en heb gevloekt da het ni meer mooi was.  Da lag daar zo afgelegen, ni te doen.  Ik was een complete stress-kiek toen ik daar eindelijk aankwam.
Kom je daar toe, word je daar leutig welkom geheten door een bende gekke NL'ers, dus weg met de stress  :lol:
We hebben dan onder ons drietjes wat gegeten en ons gaan toevoegen aan de frisbee-bende.  Tja, wat kan ik daar over vertellen?  Fun, plezier, enorm veel gelachen... tot 2u s'nachts  :zot: :lol:
5 uurtjes later op zaterdag morgend dus, moesten we er terug uit volgens sommige honden  :eh:.  Kris had alle drie de honden bij, ikzelf had Jedi, Gimli, Wacko en Fame mee dus alle hondjes allemaal goed uitlaten alvorens we gingen ontbijten.
Jan, Katleen, pasgeboren dochtertje Floor en hondje Faya kwamen aan, ons team wat op zaterdag zou meedoen was compleet.  Aangezien er op zaterdag niet veel deelnemers waren, was er ruim tijd om wat later te beginnen en alles relaxet te laten verlopen.
In de puppyklasse traden PeLoHa en Harri aan.  Leuke rollertjes, handtakes, mini-overtjes, alles lukte... twas heel mooi om zien  :thumbs:
In de jonge honden klasse namen Jan met Faya deel, ikke met Jedi en Gimli.  Faya en Jedi deden het heel erg goed, Gimli deed zijn ding zoals ik verwacht had.
Na de prestarters was er een korte plaspauze om daarna verder te gaan met de toss en fetch van de jonge honden en pre-starters.  Faya en Jan zette er een ongelofelijke prestatie neer  :shock: :clap:  Ikzelf met Jedi was middelmaats, met Gimli was het ook weer op zijn eigenste maniertje  :lol:
De 2de ronde freestyle ging perfect voor Petra met Harri en Jan met Faya.  Jedi ging wat minder.  Reden: enkel 2 dagen op voorhand beslist om mee te gaan, niet 100% op conditie en freestyle getraind dus een derde keer frisbee

Offline Endless-Dog-Fun

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • Endless Dog Fun
Re: Verslag IDCC 2009
« Reactie #1 Gepost op: juni 29, 2009, 23:25:51 »
Nogmaals iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Offline PeLoHa

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: juni 29, 2009, 23:31:39 »
Ik kan het zelfs niet beter verwoorden Kelly.
Respect voor je prestatie, je hebt het dubbel en dik verdient  :clap: Traantjes van geluk is toch het mooiste wat er is  :huggg: Ik heb genoten van jullie freestyle, heel mooi. Maar ik heb ook genoten van Kris met Scuba, het plaatje was compleet, het was af, zo spijtig dat ze geen zin had in de distance. Maar evenzeer chapeau en respect Kris.  :clap:
Ikzelf ben ook supertrots op mijn 2 beestjes. Harri immer vrolijk fribee

Offline beardielove2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Mad frisbee groetjes ! Sandra, Laika en Skye
« Reactie #3 Gepost op: juni 29, 2009, 23:35:07 »
Tjeee dat klinkt allemaal GRANDIOOS!!!!!!
zooooooooo hee... een sucsesvol weekend voor u.

Heel veel felicitaties allemaal.....
ALs ik dat zo hoor denk  ik, ik hoop dat ik dat ooit nog ga meemaken....

ERGGGGGG gOEEEEEEEEEEEDDDDDD!!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Offline PeLoHa

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: juni 29, 2009, 23:44:31 »
Tjeee dat klinkt allemaal GRANDIOOS!!!!!!
zooooooooo hee... een sucsesvol weekend voor u.

Heel veel felicitaties allemaal.....
ALs ik dat zo hoor denk  ik, ik hoop dat ik dat ooit nog ga meemaken....

ERGGGGGG gOEEEEEEEEEEEDDDDDD!!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Gewoon meedoen volgende keer, superleuke westrijd.
O ja, bekijk de foto's es in 't fotohoekje, dan zie je mijn hairy beardie aan het werk  :lol:

Offline retteketet

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: juni 29, 2009, 23:53:32 »
ma na zin ig fier op og amaai dikke dikke proficiat echt woor

Offline Almora

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 227 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: juni 30, 2009, 01:59:38 »
Proficiat allemaal!

Offline ~Sammeke~

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
    • http://kids.woefsite.be
« Reactie #7 Gepost op: juni 30, 2009, 08:40:12 »
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa h Kelly ik hoor je nog zeggen: "top 5 zou grandioos zijn" 
Super echt waar  :clap:

ook voor al de rest een mega dikke proficiat!!!!!  Jullie hebben laten zien wat de club kan presteren!  Super!  :thumbs:

Offline terrierlady

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #8 Gepost op: juni 30, 2009, 09:51:33 »
Proficiat met de vele prijzen.
ik wou zondag langskomen, maar men gasten vertrokken wat later en voor een uurtje heeft het geen zin.
En volgend jaar ben ik er ook, ondanks dat ik hoorde dat er opzondag veel gebeld geweest is en er toch een zwaar gekwetste viel.

Offline Reint

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • Fly 'em High
« Reactie #9 Gepost op: juni 30, 2009, 11:12:17 »
Hallo tjes iedereen,

Een goed neergezet verslag van het weekend, niks aan toe te voegen, het was voor de nederlanders hetzelfde korte nachten veel plezier en een geweldige competitie!!!!

Ik ben nog steeds een beetje bij aan het komen van dit super leuke en gezellige weekeinde. Het eenige wat tekort is geschoten is de nachtrust, maar het was als vanouds weer erg gezellig.
Hele leuke combi's gezien met veel potentie.
In de open klasse was het inderdaad erg spannend en zoals Renate het al mooi verwoorde het neusje van de zalm was aanwezig om er een mooie competitie van te maken, en dat is het ook geworden moet ik zeggen, tot aan de prijsuitrteiking was het voor eenieder erg moeilijk om te zeggen wie er zou gaan winnen.
Het is prettig om te zien dat steeds meer deelnemers met potentie uitkomen in de open klasse, ook nu weer een groot deelnemers veld, waardoor het voor iedereen steeds moeilijker wordt om je te kwalificeren en het dus echt een competitie wordt op hoog nivo. Je ziet dat de sport groeit en snel aan populariteit wint GEWELDIG gewoon.

Van mij dus ook nog een dikke proficiat voor alle gekwalificeerden en winnaars van alle overige klassen.

En dan nog even alleen voor Kelly, doe het maar even wat rustiger aan hoor je hoeft niet zo hard meer te trainen hoor!! dan krijgen wij ook nog een kans  :wink:. Super gedaan :thumbs: :clap: :bow:

Groetjes Reint
tot de volgende wedstrijd

Offline bets2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: juni 30, 2009, 12:07:12 »
Nogmaals proficiat aan jullie allemaal  :thumbs: :thumbs:

Met het verzoek of deze wedstrijd nog eens dunnetjes overgedaan kan worden??
Ik dacht namelijk zondag veel kijkplezier te gaan beleven,omdat Raven ons uit de race haalde door flink op zijn tong te bijten  :bla:
Dat liep toch effe iets anders,want ik werd gevraagd om de Toss&Fetch te jureren,en daardoor heb ik van het hele Freestylegebeuren dus helemaal nada,nikske,nie gezien  :cryblue: :cryblue: :cryblue: :cryblue:
Wel heb ik veel respect gekregen voor de mensen die dit anders doen  :thumbs: ik heb van s'morgens tot laat in de middag langs de lijn staan turen,tellen,schrijven,buiten de Super Open(effe plassen,broodje eten,sigaretje roken) en het is best zwaar.  :yes:

Sjaha Reint,misschien jij iets meer trainen??  :mrgreen:
Maar toch ook een dikke proficiat aan jou met je tweede plaats in de Super Open.  :clap:

Offline BelgianK

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: juni 30, 2009, 12:30:26 »
Proficiat aan iedereen voor de mooie prestatie.
Ik heb jammer genoeg vernomen dat ebay een poot heeft gebroken op de wedstrijd en Ralph en Birte daardoor zich vervroegd hebben moeten wegtrekken uit de wedstrijd.  Ebay, zoon van Acira, we zijn een beetje onthutst over dat ongeluk, jullie kunnen jullie dat wel voorstellen  :cry: :cry:
We hebben gebeld met Ralph, de operatie is goed verlopen maar de revalidatie zal zijn tijd nodig hebben, we hopen dat alles goed komt, tis nog een jonge hond...

Offline beardielove2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Mad frisbee groetjes ! Sandra, Laika en Skye
« Reactie #12 Gepost op: juni 30, 2009, 16:15:07 »
Gewoon meedoen volgende keer, superleuke westrijd.
O ja, bekijk de foto's es in 't fotohoekje, dan zie je mijn hairy beardie aan het werk  :lol:

Ik hoop mijn teamleden van de winter meer usddn & ander.. format minded te maken.. :roll: er zijn er wat die moeite hebben met de regelementen van ander formats...
De roots van ons club ligt nu eenmaal bij de UFO. :denk:
Maar de dogbee wedstrijd is een leuk begin??

haha.. ja ik heb de knappe bink wel gezien... mooi kop met haar al!!! geweldig!!!
en.... oook fotos op het internet, die kleine van jou kan al mooi overs.... moet toch meer techniek gaan trainen... Een freestyl en overs met mijn jongste dame mwaaaa gaat nog niet zo..

Met de demos van afgelopen weken vangt ze de distance als de beste... maar ja. bewolkt weer he?? ( toch wel goed voor een puntje of 10 !! :mrgreen:wahaha. als ze dat gaat laten zien in een wedstrijd en ik kan leren gooien in de wind... tja.... hihi.

Erg leuk..

Ai das minder , dat  ebay een poot heeft gebroken... amai.. dat wens je toch niemand... Hoe komt dat zo? en hoe gaat het er nu mee?? sorry off toppic. i know

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
    • "Of Spyro's Legacy" Australian Shepherds
« Reactie #13 Gepost op: juni 30, 2009, 16:27:26 »
Ai das minder , dat  ebay een poot heeft gebroken... amai.. dat wens je toch niemand... Hoe komt dat zo? en hoe gaat het er nu mee?? sorry off toppic. i know

Ebay is ongelukkig neergekomen tijdens de vangst naar een frisbee  :cry:    Zoals iedereen weet is hij nog wat jong en onbezonnen...  het kan echt iedere hond gebeuren, een slechte landing, maar bij Ebay is het spijtig genoeg verkeerd uitgedraaid. 
We hebben daarstraks nog een telefoontje uit DL gehad.  Ebay stelt het erg goed, de operatie is mooi gelukt, na een goede revalidatie mag hij zelfs terug sporten  :yes:

Offline BelgianK

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #14 Gepost op: juni 30, 2009, 16:52:54 »
Ik hoop mijn teamleden van de winter meer usddn & ander.. format minded te maken.. :roll: er zijn er wat die moeite hebben met de regelementen van ander formats...
De roots van ons club ligt nu eenmaal bij de UFO. :denk:
Maar de dogbee wedstrijd is een leuk begin??

haha.. ja ik heb de knappe bink wel gezien... mooi kop met haar al!!! geweldig!!!
en.... oook fotos op het internet, die kleine van jou kan al mooi overs.... moet toch meer techniek gaan trainen... Een freestyl en overs met mijn jongste dame mwaaaa gaat nog niet zo..

Met de demos van afgelopen weken vangt ze de distance als de beste... maar ja. bewolkt weer he?? ( toch wel goed voor een puntje of 10 !! :mrgreen:wahaha. als ze dat gaat laten zien in een wedstrijd en ik kan leren gooien in de wind... tja.... hihi.

Erg leuk..

Ik heb geen idee hoe het gebeurt is, wij waren niet op de wedstrijd, ik heb alleen telefoon gehad van Ralph dat ebay zijn poot heeft gebroken op drie plaatsen, dat de operatie goed is verlopen maar dat de revalidatie lang zal duren.  We houden jullie op de hoogte van zijn vooruitgang...het is een jonge hond dus hopelijk komt alles nog goed  :pray: :pray:

Spyros, ik heb je filmpjes gezien  :thumbs: :thumbs:

Offline bets2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #15 Gepost op: juni 30, 2009, 16:58:23 »
Ebay is ongelukkig neergekomen tijdens de vangst naar een frisbee  :cry:    Zoals iedereen weet is hij nog wat jong en onbezonnen...  het kan echt iedere hond gebeuren, een slechte landing, maar bij Ebay is het spijtig genoeg verkeerd uitgedraaid. 
We hebben daarstraks nog een telefoontje uit DL gehad.  Ebay stelt het erg goed, de operatie is mooi gelukt, na een goede revalidatie mag hij zelfs terug sporten  :yes:

Dat is heel goed nieuws  :yes: :yes:
Blij dat het goed gaat met Ebay en dat alles zo goed verlopen is.

Offline crazy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • Fame'ous Freestylers
« Reactie #16 Gepost op: juni 30, 2009, 17:33:19 »

Dat is heel goed nieuws  :yes: :yes:
Blij dat het goed gaat met Ebay en dat alles zo goed verlopen is.

Ja hoor wij zijn ook super blij dat alles goed gaat en dat we hem in de toekomst nog mogen zien frisbeeen  :yes:

Maar nu terug  :ontopic:

Ikke super fier op onze leden en men vrouwke  :bow: en natuurlijk ook op men scubke die het 2 keer mooi en goed heeft gedaan "watch out fame" als haar toss and fatch ook zo goe ga zijn ga je het nog knap lastig krijgen  :baeh: .
Maar zus wacko zal er ook snel staan en dan zal het heel mooi zijn met 2 dochters en moeke fame in de open klas  :dance:
Jedi heeft het dan ook niet van vreemden en kwam nog net dat iets te kort , maar wel heel leuk voor de toekomst  :thumbs:
Spyros legacy had met gimli nog de zwaarst opdracht van heel het weekeinde en het is haar dan ook nog gelukt , dien

Offline crazy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
  • Fame'ous Freestylers
« Reactie #17 Gepost op: juni 30, 2009, 18:18:34 »
Fototjes en nu ook de filmkes van ons en onze leden op de IDCC staan in het fotohoekje  :happywink:

Offline PeLoHa

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: juni 30, 2009, 19:12:54 »
Ja hoor wij zijn ook super blij dat alles goed gaat en dat we hem in de toekomst nog mogen zien frisbeeen  :yes:

Maar nu terug  :ontopic:

Ikke super fier op onze leden en men vrouwke  :bow: en natuurlijk ook op men scubke die het 2 keer mooi en goed heeft gedaan "watch out fame" als haar toss and fatch ook zo goe ga zijn ga je het nog knap lastig krijgen  :baeh: .
Maar zus wacko zal er ook snel staan en dan zal het heel mooi zijn met 2 dochters en moeke fame in de open klas  :dance:
Jedi heeft het dan ook niet van vreemden en kwam nog net dat iets te kort , maar wel heel leuk voor de toekomst  :thumbs:
Spyros legacy had met gimli nog de zwaarst opdracht van heel het weekeinde en het is haar dan ook nog gelukt , dien

Offline ~Sammeke~

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
    • http://kids.woefsite.be
« Reactie #19 Gepost op: juni 30, 2009, 20:21:32 »
ik heb het daar op de idcc met niemand gedaan  :hmpf:

:whoea: :whoea: :whoea:

Ik denk dak toch nog veeeeeeeeeeeel ga oefenen voor september  :shifty:  want amai om dat niveau te halen wat ik juist gezien heb ik nde filmkes ... dan komen we toch nog wat te kort :doh:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal