collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: supertalent 2007  (gelezen 3671 keer)

Offline BelgianK

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
supertalent 2007
« Gepost op: maart 16, 2007, 07:37:12 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
het was weer zo ver.  er moest er toch weer enen mee doen met een "demoke" dogfrisbee in de hoop als supertalent verkozen te worden.  En natuurlijk weer op nen gladden vloer.

van mij mag iedereen doen wat hij of zij wil, maar spring verantwoord om met uwen hond.  Het is per slot van rekening een levend wezen.

Daarbij vind ik da wel straf dat dienen persoon zich blijkbaar zo goe vindt in dogfrisbee, maar nog nooit zijnen kop heeft durven laten zien op een wedstrijd.

Offline racer

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Enzo... voor altijd in mijn hart
Re: supertalent 2007
« Reactie #1 Gepost op: maart 16, 2007, 07:59:27 »
 :mrgreen:
het deeltje van de frisbee vond ik eigenlijk minder goed  :shifty: ik heb al betere acties gezien (voor zover ik er iets van ken eh  :shhh:

Offline Prutsinka

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2007, 14:34:30 »
als ge nog nooit hebt meegedaan met een wedstrijd; blijfde altijd den beste (in uw verbeelding dan toch he). Wat betreft die vloer; volledig mee eens. Toch wel leuk dat frisbee ook eens in beeld kwam; zou wel tof zijn als dat wat meer in de media komt he (ben er zeker van dat verschillende honden het publiek direct zouden inpakken; (H

Offline zidaneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: maart 31, 2007, 17:15:52 »
als ge nog nooit hebt meegedaan met een wedstrijd; blijfde altijd den beste (in uw verbeelding dan toch he). Wat betreft die vloer; volledig mee eens. Toch wel leuk dat frisbee ook eens in beeld kwam; zou wel tof zijn als dat wat meer in de media komt he (ben er zeker van dat verschillende honden het publiek direct zouden inpakken; (H

Offline Prutsinka

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: april 01, 2007, 20:30:18 »
Cool!

met een beetje geluk kom je me daar wel tegen!

Offline Voica

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3068 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: april 06, 2007, 21:14:47 »
Heykes,

Ik heb diene mens al enkele demo zien geven... en zo welbesproken vond ik die nu ook niet... maar enfin...

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
    • "Of Spyro's Legacy" Australian Shepherds
« Reactie #6 Gepost op: april 19, 2007, 16:21:39 »
Moet je de commentaar eens lezen die op de VT4-site staat bij zijn filmke :denk:

Offline Edwinox2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 7 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: april 20, 2007, 09:25:50 »
Bedankt om te verwijzen naar het filmpje, hebben we het ook eens kunnen zien.  Eerlijk gezegd, was dit het beste dat ik al ooit heb zien doen door een Belg, maar ik heb de voorbije twee jaar dan ook niet veel meer gezien.
Als er met deze prestatie wordt gelachen bij K9 ben ik z

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: april 20, 2007, 11:02:46 »
Als jij dit goed vind, moet je idd eens naar een wedstrijd komen zien van K9.  Piet is wel degelijk bekend van de westrijden, vorig jaar was hij nog aanwezig op eentje, maar niet om deel te nemen hoor.  Er even bij vermelden dat K9 verschrikkelijk veel beginners telt, maar die mensen doen tenminste mee aan de wedstrijden voor de fun en voor de ervaring.

Dit was gewoon doggydance met een schijf als beloning.  Als dat DF moet voorstellen, dan zouden we eigenlijk bang moeten hebben dat de doggydancers naar onze sport gaan overschakelen, want dan raken wij als DF'ers geen grond meer, als het de bedoeling is om de dogyydancen.

Idd, het was een gevaarlijke ondergrond.  ALS ik dat was, zou ik er zelf niet op gelopen hebben.  Een geluk dat zijn hond vree goe onder app

Offline Edwinox2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 7 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: april 20, 2007, 13:15:45 »
Dan zal ik dat maar eens doen zeker.  Ik heb nog staan kijken in Beervelde vorig jaar, en vond het niveau daar in ieder geval niet bijster hoog.  Ik heb ook enkel geschreven dat het het beste is dat IK al gezien heb, dus mijn woorden niet verdraaien h

Offline crazy

• *
  • 0 HV-Punten
  • Fame'ous Freestylers
« Reactie #10 Gepost op: april 20, 2007, 14:18:55 »
dus als ik goe versta is piet beter dan wat je in beervelde gezien hebt.
dan is hij niet belgis ,maar europees kampioen.  :rolf: :rolf:

Offline Edwinox2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 7 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: april 20, 2007, 14:26:04 »
Jullie zijn wel krakken in het verdraaien van mensen hun woorden h

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #12 Gepost op: april 20, 2007, 16:58:11 »
Wie verdraait hier nu zijn woorden??  Ik zei toch eerder al dat K9 heel veel beginners heeft.  Zo lang is de sport in B ook nog niet bekend h

Offline BelgianK

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #13 Gepost op: april 20, 2007, 17:50:24 »
Edwinox, je bent van harte uitgenodigd op onze wedstrijd op 13 mei.  Over Piet wil ik enkel zeggen dat we hem persoonlijk voor elke wedstrijd hebben uitgenodigd, met uitzondering van deze van Beestjes&Baasjes, omdat hij toch nooit reageerde op onze boodschappen en emails.

Als je gewoon eens mee wil komen trainen, ben je meer dan welkom.  Wij hebben zowel recreatieve als wedstrijdspelers.

Offline Prutsinka

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #14 Gepost op: april 23, 2007, 21:30:38 »
hallo allemaal!

ik heb zowat zitten meelezen en het leest allemaal nogal verhit als je het mij vraagt. Wie of wanneer nu waar beter of slechter was en al dan niet beter op de hoogte is, allemaal nogal verwarrend. Ik moet me aansluiten bij K9; iedereen is welkom om eens te komen kijken, naar de beginners (waaronder ik mezelf met recht en rede plaats) en de echte krakken. Het leuke aan deze sport is dat net DAT onderscheid echt niet hinderlijk merkbaar is als je onderling aan het babbelen of aan het schijf smijten bent; geen dikkenekken, geen 'amai wa een prutser' blikken of uitspraken, maar allemaal hondenvrienden die graag fun hebben met hun viervoeter door wat met schijven te smijten (al dan niet in rechte lijn, maar daar is het oefenen goed voor he!).

Soit; ik geef grif toe; ik ken er ook niets van, maar ik tracht me te richten op de fun van de sport en al wie daarvoor moeite doet! :thumbs:

Werp ze!

Prutsinka

Offline Edwinox2

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 7 HV-Punten
« Reactie #15 Gepost op: april 24, 2007, 08:45:24 »
13/5 hebben we flyballwedstrijd, dus het zal voor een volgende keer zijn.  Maar je zult me zeker wel eens zien verschijnen.
Groetjes en veel succes met jullie wedstrijden deze zomer.

Offline Turbo-Darko

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • WTF
« Reactie #16 Gepost op: april 24, 2007, 16:13:15 »
We gooien idd soms nog als kiekens zonder kop :muur: maar plezier maken doen we zeker eh prutsinka :dance: :dance: :dance:

Offline BelgianK

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #17 Gepost op: april 25, 2007, 07:11:18 »
persoonlijk gooi ik op training naar de kop van een kieken, maar da zal wel aan denen bak gelegen zijn die er (niet letterlijk h

Offline spyros legacy

• hondenvriend pro
  • *
  • 2 HV-Punten
« Reactie #18 Gepost op: april 25, 2007, 10:22:25 »
maakt toch niet uit wat je als target gebruikt om je op te focussen om beter te mikken? :rolf:

Offline border_freak

• *
  • 480 HV-Punten
« Reactie #19 Gepost op: april 25, 2007, 14:29:05 »
maakt toch niet uit wat je als target gebruikt om je op te focussen om beter te mikken? :rolf:

Dat is waar, het is daarom dat ik al een tijd vraag achter een foto van onze lesgever. Ik ben ervan overtuigd dat mijn mikken dan zienderogen gaat verbeteren.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal