collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Zaterdag Trials....  (gelezen 1996 keer)

Offline duke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 385 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Puppybegeleiding-opvoedingsadvies
Zaterdag Trials....
« Gepost op: oktober 28, 2010, 21:23:08 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
...en ik begin toch wat nerveus te worden... :roll:

Offline HildeT

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2646 HV-Punten
Re: Zaterdag Trials....
« Reactie #1 Gepost op: november 01, 2010, 21:26:58 »
En... de zenuwen zijn ondertussen veranderd in vermoeidheid en misschien wel wat spierpijn ?

Ik was er enkel deze namiddag bij, maar ben wel blij want heb er mijn ventje en Flor zien winnen !

Toen ik naar daar reed, was dat eigenlijk het laatste van mijn gedachten omdat Koen altijd zei dat Robert en Tha´s onoverwinnelijk waren.

Voor onze Flor was het wel precies allemaal nog niet lang genoeg. Die had energie om nog een spoortje te lopen. Hij had dit weekend nochtans niet op een sportersdieet gestaan. Zaterdag waren Lennert en ik gans de dag alleen en we zijn ons om frieten geweest. Zonder de papa bleken we nog bijna een gans pak friet over te hebben. Voor Flor had ik sowieso een frikandel mee, maar nu had ik ook dat pak frieten erbij gezet, voor het geval Flor ook een frietje wou. Toen ik vond dat hij wel lang bleef eten, ging ik in de keuken kijken en wat bleek, hij had gans dat pak opgegeten. Toen ik 's avonds aan zijn buik voelde, stond die gans dik en toen Koen om half 11 thuis was en Flor nog even een kort wandelingetje gaf, heeft hij op dat kwartiertje tijd 2x kaka gedaan. Maar voor de rest hebben die frieten geen gevolgen gehad.

Dus recept voor een overwinning : pak frieten met stoofvleessaus en een frikandel en voor de start nog enkele sandwichen  :lol:

Only say I love you if you mean it. But if you mean it, say it a lot. People forget.

Offline Ien

• *
  • 845 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: november 01, 2010, 21:29:41 »
En... de zenuwen zijn ondertussen veranderd in vermoeidheid en misschien wel wat spierpijn ?

Ik was er enkel deze namiddag bij, maar ben wel blij want heb er mijn ventje en Flor zien winnen !

Toen ik naar daar reed, was dat eigenlijk het laatste van mijn gedachten omdat Koen altijd zei dat Robert en Tha´s onoverwinnelijk waren.

Voor onze Flor was het wel precies allemaal nog niet lang genoeg. Die had energie om nog een spoortje te lopen. Hij had dit weekend nochtans niet op een sportersdieet gestaan. Zaterdag waren Lennert en ik gans de dag alleen en we zijn ons om frieten geweest. Zonder de papa bleken we nog bijna een gans pak friet over te hebben. Voor Flor had ik sowieso een frikandel mee, maar nu had ik ook dat pak frieten erbij gezet, voor het geval Flor ook een frietje wou. Toen ik vond dat hij wel lang bleef eten, ging ik in de keuken kijken en wat bleek, hij had gans dat pak opgegeten. Toen ik 's avonds aan zijn buik voelde, stond die gans dik en toen Koen om half 11 thuis was en Flor nog even een kort wandelingetje gaf, heeft hij op dat kwartiertje tijd 2x kaka gedaan. Maar voor de rest hebben die frieten geen gevolgen gehad.

Dus recept voor een overwinning : pak frieten met stoofvleessaus en een frikandel en voor de start nog enkele sandwichen  :lol:

:mrgreen: Da's een heel menu!

Maar gefeliciteerd (ook aan Koen)!!!  :clap:

♥♥♥Basko♥Angel♥Kane♥♥♥

Offline HildeT

• *
  • 2646 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: november 01, 2010, 21:30:48 »
:mrgreen: Da's een heel menu!

Maar gefeliciteerd (ook aan Koen)!!!  :clap:

Mercikes, hij is toch wel wat fier hoor  :mrgreen:

Only say I love you if you mean it. But if you mean it, say it a lot. People forget.

Offline pluisje

• *
  • 27 HV-Punten
  • There's no need to fear, Underdog is here!
« Reactie #4 Gepost op: november 02, 2010, 00:22:47 »

Een hele dikke proficiat aan Koen en Flor!!  :thumbs:

Offline duke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 385 HV-Punten
    • Puppybegeleiding-opvoedingsadvies
« Reactie #5 Gepost op: november 02, 2010, 08:54:20 »
En terecht fier !!! het was prachtig hem te zien werken. verdiende winnaar !!!! :clap: :clap: :clap:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal