collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Workshop Clean Boot Hunting 16/12  (gelezen 8966 keer)

Offline aicha

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Man
    • www.hcpl.be
Re: Workshop Clean Boot Hunting 16/12
« Reactie #100 Gepost op: december 16, 2007, 22:04:43 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
lol bijna allemaal juist aicha  :grijns:
Ik heb mijn best gedaan, al goed dat je me voor was. Anders hadden ze er nog niks van begrepen :p

x m'n schatten x

Offline Kris2

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
    • Clean boot hunting
« Reactie #101 Gepost op: december 16, 2007, 22:07:26 »
Was de cocker Kasper ook daar?

Offline aicha

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
    • www.hcpl.be
« Reactie #102 Gepost op: december 16, 2007, 22:08:18 »
Was de cocker Kasper ook daar?
nee of t zou een heel kleine cocker moeten geweest zijn die graag blaft en meer op een border terrier leek :p

Weet er trouwens iem of da hondje het goed gedaan heeft? Heb da ni kunnen zien en al helemaal de beoordeling niet gehad?

x m'n schatten x

Offline evie

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #103 Gepost op: december 16, 2007, 22:11:39 »
nee of t zou een heel kleine cocker moeten geweest zijn die graag blaft en meer op een border terrier leek :p

Weet er trouwens iem of da hondje het goed gedaan heeft? Heb da ni kunnen zien en al helemaal de beoordeling niet gehad?

tis een boston terrier, had me mistypt. Die heeft dat op het einde heel goed gedaan, daarvoor moest die wel twee keer beekje over en dat heeft wel effe geduurd (maar ja voor zo'n klein hondje was da wel grote beek)

Offline doglover

• *
  • 44 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • www.doglover.be
« Reactie #104 Gepost op: december 17, 2007, 07:37:20 »
Dat was een Border Terri
« Laatst bewerkt op: december 17, 2007, 07:39:20 door doglover »
There are many things in life that will catch your eyes, but only a few will catch your heart...

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #105 Gepost op: december 17, 2007, 08:12:58 »
Die border terrier was zelfs een zij, Falke genaamd. En heeft schrik van mensen, hoewel ik daar niet veel van merkte (misschien was dat meer omdat er rodi worst in mijn zak zat)
En Sara is geen black/tan, maar chocolate of liver/tan :tong: zij was ook de enige cocker daar.

Ik wist niet dat die spinone (Nona) een hond was van Marein en dat de man van Marein daar mee werkte. Als dat zo is wil ik hem nog es vragen wanneer hij over de beek gesprongen is... Want Sara sprong ergens zelf over de beek en ik vraag me af of dit toevallig was of als hij daar effectief al over de beek sprong.

Offline zoomi

• *
  • 0 HV-Punten
    • Girl on the run
« Reactie #106 Gepost op: december 17, 2007, 09:00:46 »
Oh het klonk echt wel leuk! 'k Ga proberen om zoiets in 2008 (wss eind 08) ook 's te volgen  :cheese:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #107 Gepost op: december 17, 2007, 09:23:31 »
Wat ik ook gehoord heb, is dat honden daar mentaal van uitgeput raken, na een paar km speuren. En dat de energiekste hond ook wel zal platliggen nadien. Dus het is zeker het proberen waard met Z.

En ik was gisteren ook erg moe... Maar ik denk dat dat meer komt omdat een menselijk lichaam zoveel energie nodig heeft om zich warm te houden.

Offline Marein

• *
  • 195 HV-Punten
    • Canis-Sanitas
« Reactie #108 Gepost op: december 17, 2007, 09:31:22 »
Robert heeft ongetwijfeld gezegd dat je moet leren je hond te lezen.  Wel dat bedoelde hij daarmee ...  :knipoog:

Btw, er heeft een man uit de groep gevraagd aan Marleen met haar hovawart of zij ook op 't forum zat.  Hans was jij dat of zou 't de man van Marein geweest zijn???

Stefan was heel enthousiast. Hij houdt niet zo van sporten waar die perfecte gehoorzaamheid en die competitiedrang geldt, dus CBH voldeed voor hem zeker aan de verwachtingen. Hij heeft met de Beagle-mensen afgesproken om af en toe samen te oefenen (als runner en als handler). En ja, het lezen van de hond is heel erg belangrijk. Ik denk dat Robert dat zeker 10 keer gezegd heeft  :rol:.

En 't was Stefan die vroeg aan Marleen of ze op het forum zat... Hij dacht dat jij dat was, Pluisje  :knipoog:.

En de kleine bruine was idd een border terrier en geen boston  :cool:. M'n man is tamelijk goed in rassenkennis, BEHALVE toen hij sprak over de groenendaler... Maar toen ik zag dat Doglover ook aanwezig was, had ik wel door het het geen groenendaeler was maar een DH  :cheese:.

Ik wist niet dat die spinone (Nona) een hond was van Marein en dat de man van Marein daar mee werkte. Als dat zo is wil ik hem nog es vragen wanneer hij over de beek gesprongen is... Want Sara sprong ergens zelf over de beek en ik vraag me af of dit toevallig was of als hij daar effectief al over de beek sprong.

Dat weet ik niet. Ik zal het hem eens vragen (of anders moet hij hier zelf maar komen posten, maar die kans is klein  :rol:. Hij leest wel mee op het forum, maar het posten laat hij liever aan mij over). Ik denk eigenlijk dat het toeval was, want ik dacht niet dat hij al over een beek gesprongen is. Maar 't kan wel natuurlijk!

Robert vertelde ook over iemand die vroeger met een whippet mee gedaan heeft! Nu, dat deed ons gisteravond twijfelen of onze windies ook interesse zouden hebben. 'k Moet wel zeggen: ze ruiken echt nooit! Ze lopen nooit met de neus op de grond, niet in de tuin, niet op wandelingen. Ze zijn echt 100% zichtjagers, zeker onze galgo's en sloughi. De afghaantjes zouden misschien nog het meest in aanmerking komen...

Ik heb eigenlijk nog een paar vraagjes: mag je eigenlijk mee doen als je hond loops is of net loops geweest is? Indien niet, zijn dat toch al minstens 2 trainingen per jaar die we moeten missen...

Offline Marein

• *
  • 195 HV-Punten
    • Canis-Sanitas
« Reactie #109 Gepost op: december 17, 2007, 09:32:10 »
Wat ik ook gehoord heb, is dat honden daar mentaal van uitgeput raken, na een paar km speuren. En dat de energiekste hond ook wel zal platliggen nadien. Dus het is zeker het proberen waard met Z.

En ik was gisteren ook erg moe... Maar ik denk dat dat meer komt omdat een menselijk lichaam zoveel energie nodig heeft om zich warm te houden.

Nona was niet echt moe. Stefan wel  :grijns:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #110 Gepost op: december 17, 2007, 09:35:03 »
Ja hij moet toch wel over een gracht/beek gesprongen zijn want ik moest rond de mesthoop. En die lag aan de andere kant van de gracht.

Ik denk dat iedereen moe was... De kou vreet aan je energie h

Offline aicha

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
    • www.hcpl.be
« Reactie #111 Gepost op: december 17, 2007, 09:40:07 »

x m'n schatten x

Offline doglover

• *
  • 44 HV-Punten
    • www.doglover.be
« Reactie #112 Gepost op: december 17, 2007, 09:43:19 »
M'n man is tamelijk goed in rassenkennis, BEHALVE toen hij sprak over de groenendaler... Maar toen ik zag dat Doglover ook aanwezig was, had ik wel door het het geen groenendaeler was maar een DH  :cheese:.

HAHA... dat hoor ik wel vaker!  :knipoog:
Nochthans ik Goya met haar bijna 35 kg toch wel een stuk zwaarder gebouwd (zeker qua hoofd) dan een groenendaler denk ik.

Wat zei hij van haar?  :grijns:
There are many things in life that will catch your eyes, but only a few will catch your heart...

Offline doglover

• *
  • 44 HV-Punten
    • www.doglover.be
« Reactie #113 Gepost op: december 17, 2007, 09:46:23 »
rofl
Kan ik goed inkomen, als jij er al moeite mee had :p

:angry: :knipoog:

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #114 Gepost op: december 17, 2007, 14:09:36 »

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #115 Gepost op: december 17, 2007, 14:28:10 »
Je dacht Boston omdat je subliminaal nog dacht aan toen Robert ging raden naar het ras van Kaya....

Offline doglover

• *
  • 44 HV-Punten
    • www.doglover.be
« Reactie #116 Gepost op: december 17, 2007, 14:30:36 »
Ik zie eerlijk gezegd geen Boston in Kaya ze  :denk:

Offline Erinyes

• *
  • 604 HV-Punten
    • Bouwblog
« Reactie #117 Gepost op: december 17, 2007, 14:52:18 »
Misschien zit er wel een beetje jack russel in en is ze daarom klein.

Offline evie

• *
  • 3455 HV-Punten
  • waasland
« Reactie #118 Gepost op: december 17, 2007, 15:30:40 »
Ik zie eerlijk gezegd geen Boston in Kaya ze  :denk:
nee de kop in alle geval niet, maar die hebben ook een geblokt lijfje en komen wel in die kleurencombinatie voor
maar voor de rest had ik die gelijkenis nog nooit zelf gemaakt en ik vind dat geen mooie hondjes dus ik vind het ook niet  :cheese:
ach ja tzal een raadsel blijven

En zeg, toen we terug naar het terrein liepen, was er toen een hond verloren ofzo? (ik stond gans vanachter in de rij), robert en nog iemand stapte toen uit maar veel zag ik niet.

Offline aicha

• hondenvriend pro
  • *
  • 0 HV-Punten
    • www.hcpl.be
« Reactie #119 Gepost op: december 17, 2007, 15:33:07 »
En zeg, toen we terug naar het terrein liepen, was er toen een hond verloren ofzo? (ik stond gans vanachter in de rij), robert en nog iemand stapte toen uit maar veel zag ik niet.
ja feitelijk wa was da? Ik stond helemaal vanachter (achter jou evie :p) klaar om inkomend verkeer op te vangen :D.

Ik denk zelfs dak een dalmatier gezien heb maar da kan aan mijn voorkeur gelegen hebben :p

x m'n schatten x

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal