Ik heb wel een vermoede, eens je mee ben en de mensen leert kennen, dat je onderling kan afspreken eh De ene loopt spoor voor de andere en voila
Het enige wat ze moeten doen is een voorwerp achterlaten waar ze vertrekken en dan een wandelingetje maken. Flor doet de rest
Awel, daar ben ik niet goed mee. (zal wel aan mij liggen).Dus stel dat ik dat eens samen met mijne man wil doen. Als hij het spoor moet lopen, moet hij dan vb. een zakdoek van hem aan de start van het spoor achterlaten, dan stukje lopen en ergens blijven staan? En dan moet kinai van aan de zakdoek tot bij hem geraken. Nee?Als het zo eenvoudig is moet ik geen 2 uur met mijnen auto rijden hé
zeg mensen van CBH, ik heb mijn mailtje al gestuurd voor februari, mag ik ervan uitgaan dat het "oké" is ? Of moet ik nog een antwoordje krijgen? Ik heb wel het materiaal nog niet ook .. K'zou daar liefst minstens 1 dag mee wachten om te zien of het iets voor hem is!
Je zal nog antwoord krijgen volgens mij. Het zijn feestdagen, hé. Qua materiaal: een tuig en beloning. Robert leent je wel zijn lijn van 20 m en ik denk niet dat hij je meteen zal inzetten als runner dus een smeller is denk ik ook niet nodig.
Ons Lieke heeft mij ook goesting doen krijgen... ik denk da onzen Bruce daar ook nog nie zo slecht in zou zijn, maar idd, als hij het spoor niet volgt, wil ik wel weten hoe ik hem dat kan aanleren
Ik heb mijn bevestiging !!! WHOEHOE !! We zijn erbij dus in Ruien
Ik zal er ook zijn op 3/02. Het zal druk zijn en er zullen wat nieuwelingen zijn (waaronder ikzelf). Ik ben de dagen aan het aftellen !!!Henriette