collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 1550 keer)

Offline Timara

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Hallo!
« Gepost op: februari 02, 2010, 22:22:09 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hey Cleanbooters,

Ik ben vandaag toevallig op deze site terechtgekomen (vraag me echt niet meer hoe, ik zou het niet meer weten want ik ben een echte cyberleek!), maar ik vind hier wel een hoop bekenden terug.  Alleja, een aantal mensen herken ik, en een aantal ook niet.  Mijn pseudoniem verraadt veel, dus waarschijnlijk komen jullie er snel achter wie ik ben (nee, ik maak het jullie niet gemakkelijker dan dit). 

Vertel eens, hoe hebben jullie dit forum gevonden?  Is het geen idee om dit CBH forum bekend te maken aan alle cleanbooters?

Groetjes en tot de volgende speurdag!

PS. Rarara, wie bennekik? is er iemand die al weet hoe ik heet? (vrij naar Urbanus)

Offline Ousaka

• warme hondenvriend
  • *
  • 96 HV-Punten
  • onze 3 kapoenen en ik zelf
Re: Hallo!
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2010, 16:47:57 »
Hallo ,

Nog een clean bootertje ;) Ik ben op deze site terecht gekomen via een vriendin van me ( los van de clean booters )
Als je mijn foto's bekijkt zul je wel nog moeten raden wie ik ben ;)

Tot zondag in Stevoort !!!!

Leslie ;)

Offline pluisje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 27 HV-Punten
  • There's no need to fear, Underdog is here!
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2010, 22:27:45 »
An!!!   :mrgreen:

Offline Timara

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2010, 23:31:30 »
Dju, Pluisje! Dat heb jij rapper geraden dan verwacht.  Maar het is juist! Heb ik het toch nog te gemakkelijk gemaakt?

Hoe zit het met jou, en de nakende bevalling?  Vergis ik mij of ben jij overtijd aan het gaan?