collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 1550 keer)

Offline Timara

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Hallo!
« Gepost op: februari 02, 2010, 22:22:09 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Hey Cleanbooters,

Ik ben vandaag toevallig op deze site terechtgekomen (vraag me echt niet meer hoe, ik zou het niet meer weten want ik ben een echte cyberleek!), maar ik vind hier wel een hoop bekenden terug.  Alleja, een aantal mensen herken ik, en een aantal ook niet.  Mijn pseudoniem verraadt veel, dus waarschijnlijk komen jullie er snel achter wie ik ben (nee, ik maak het jullie niet gemakkelijker dan dit). 

Vertel eens, hoe hebben jullie dit forum gevonden?  Is het geen idee om dit CBH forum bekend te maken aan alle cleanbooters?

Groetjes en tot de volgende speurdag!

PS. Rarara, wie bennekik? is er iemand die al weet hoe ik heet? (vrij naar Urbanus)

Offline Ousaka

• warme hondenvriend
  • *
  • 96 HV-Punten
  • onze 3 kapoenen en ik zelf
Re: Hallo!
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2010, 16:47:57 »
Hallo ,

Nog een clean bootertje ;) Ik ben op deze site terecht gekomen via een vriendin van me ( los van de clean booters )
Als je mijn foto's bekijkt zul je wel nog moeten raden wie ik ben ;)

Tot zondag in Stevoort !!!!

Leslie ;)

Offline pluisje

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 27 HV-Punten
  • There's no need to fear, Underdog is here!
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2010, 22:27:45 »
An!!!   :mrgreen:

Offline Timara

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2010, 23:31:30 »
Dju, Pluisje! Dat heb jij rapper geraden dan verwacht.  Maar het is juist! Heb ik het toch nog te gemakkelijk gemaakt?

Hoe zit het met jou, en de nakende bevalling?  Vergis ik mij of ben jij overtijd aan het gaan?
Ik zou zeggen tot de volgende speurdag, maar jullie gaan waarschijnlijk zeer geloofwaardige argumenten aanbrengen om afwezig te zijn, niet? Laat iets weten als hij/zij er is!

Groetjes en tot de volgende!

An (Ik ben toch ontmaskerd)

Offline HildeT

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 2646 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: februari 04, 2010, 12:02:09 »
Dju, Pluisje! Dat heb jij rapper geraden dan verwacht.  Maar het is juist! Heb ik het toch nog te gemakkelijk gemaakt?

Hoe zit het met jou, en de nakende bevalling?  Vergis ik mij of ben jij overtijd aan het gaan?
Ik zou zeggen tot de volgende speurdag, maar jullie gaan waarschijnlijk zeer geloofwaardige argumenten aanbrengen om afwezig te zijn, niet? Laat iets weten als hij/zij er is!

Groetjes en tot de volgende!

An (Ik ben toch ontmaskerd)

Awel An, ik verschiet me hier een breuk, niet omdat Pluisje het zo snel geraden heeft (konden we wel verwachten  :wink:), maar dat ze hier sowieso gepost heeft. Want terwijl ze dit typte was ze al de fiere mama van een flinke zoon...

Hun kleine prins is op 2 februari geboren, zijn naam ga ik haar zelf laten vertellen.

Maar wel een clean booter in hart en nieren hé. Zelfs vanop het kraambed nog met de clean boot bezig zijn  :mrgreen:  Is een teken dat moeder en zoon zich wellicht goed voelen  :thumbs:

Only say I love you if you mean it. But if you mean it, say it a lot. People forget.

Offline duke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 385 HV-Punten
    • Puppybegeleiding-opvoedingsadvies
« Reactie #5 Gepost op: februari 04, 2010, 19:27:55 »
Hey An !

Welkom hier  :wave:

groetjes,
Katrien en Carine

Offline Timara

• startende hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: februari 04, 2010, 19:47:38 »
Hey Pluisje, gefeliciteerd met de zoon :clap: :clap:.  Hoe is het verlopen?  Blijkbaar niet slecht als je de volgende dag al Urbanus kunt spelen  :lol:!!

Dankjewel Carine en Katrien, voor de verwelkoming.  Ik het vind dit een fijne plek om bekenden tegen te komen. 

Leslie, Ik herken jouw honden, maar voor jouw gezicht zal ik moeten wachten tot zondag, vrees ik.  Draag je een rode anjer in jouw knoopsgat  :lol: :lol:?

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal