collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: 7 maart Heverlee?  (gelezen 2250 keer)

Offline Pepperke

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 904 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
7 maart Heverlee?
« Gepost op: februari 24, 2010, 14:17:24 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Klopt het dat het clean boot hunten 7 maart doorgaat in Heverlee? Wij zouden heel graag eens voor de eerste keer komen, alleen zit ik met de vraag hoelang dit normaal duurt? Aangezien wij om 14u nog een verjaardagsfeestje hebben... Als het langer duurt, zal het voor de maand erop zijn :( Of misschien kan ik ook vroeger doorgaan natuurlijk en dan weet ik al ongeveer wat het inhoudt.

Wie gaat er komen? Moet je je inschrijven? Moet ik al benodigdheden kopen?

Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline sofietje

• warme hondenvriend
  • *
  • 1 HV-Punten
Re: 7 maart Heverlee?
« Reactie #1 Gepost op: februari 25, 2010, 11:28:50 »

Op 7 maart is het inderdaad speuren in Heverlee, ik zou je aanraden om je aan te melden via robertschoice@skynet.be      Iedereen van ons moet zich daar aanmelden ten laatste de donderdag voor de speurdag zodat men een overzicht heeft van het aantal deelnemers.  Dingen aankopen is niet nodig, je kan daar wel een speurtuig/lijn lenen om te proberen. 
Een speurdag duurt normaal een ganse dag, soms kan het al eens zijn dat er mensen vroeger weg moeten of later toekomen, dit wordt ook aan Robert gezegd zodat hij het weet.  Je kan zeker eens komen kijken en als er tijd is dan kan het zijn dat je eens een spoor kan uitzetten met je hond.  Nu in maart is het brevet dus gaat er heel wat tijd uitgetrokken worden naar de mensen die gaan deelnemen aan de working permit in maart.  Dus zoals ik al zei je moet je toch aanmelden bij Robert, vraag aan hem wat het beste is(of er tijd kan vrij gemaakt worden), in maart komen of nog een maandje wachten.

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #2 Gepost op: februari 25, 2010, 12:47:50 »
Mailtje is verstuurd!  :yes:
En al bedankt voor de uitleg  :happywink: Gaan jullie er zijn? En welke honden doen dan mee?
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline pluisje

• *
  • 27 HV-Punten
  • There's no need to fear, Underdog is here!
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2010, 23:00:47 »

Voilà, Sofietje heeft het al gezegd zoals het is.   :thumbs: Maart is misschien niet ideaal gezien het de laatste training is net voor de working permits (brevetten), zeker niet om zelf mee te trainen, maar je kan zeker al eens gaan kijken.

Welke honden er mee doen?  Dat hangt er van af wie er komt hé.   :mrgreen:
Sofietje zelf doet bv mee met een Rhodesian Ridgeback, Duke hier op HV heeft een clumber spaniel en een cv'tje, *Wim* heeft een beagle, Koen en HildeT hebben een cocker, mijn ventje speurt mee met onze hovawarten.  Een beetje van alles dus.  :happywink:

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #4 Gepost op: februari 26, 2010, 10:35:28 »
Voilà, Sofietje heeft het al gezegd zoals het is.   :thumbs: Maart is misschien niet ideaal gezien het de laatste training is net voor de working permits (brevetten), zeker niet om zelf mee te trainen, maar je kan zeker al eens gaan kijken.

Sofietje zelf doet bv mee met een Rhodesian Ridgeback, Duke hier op HV heeft een clumber spaniel en een cv'tje, *Wim* heeft een beagle, Koen en HildeT hebben een cocker, mijn ventje speurt mee met onze hovawarten.  Een beetje van alles dus.  :happywink:

:lol: Ja, ik vroeg me eigenlijk vooral af wie er ging komen  :lol:
Ondertussen heb ik een mailtje teruggekregen. Ik mag zowiezo komen, het is ook geen probleem van vroeger door te gaan en misschien dat ik een spoortje kan lopen (maar ik zal al blij zijn als ik eens zie hoe het er aan toe gaat  :lol:)

Offline pluisje

• *
  • 27 HV-Punten
« Reactie #5 Gepost op: februari 26, 2010, 11:33:29 »
:lol: Ja, ik vroeg me eigenlijk vooral af wie er ging komen  :lol:
Ondertussen heb ik een mailtje teruggekregen. Ik mag zowiezo komen, het is ook geen probleem van vroeger door te gaan en misschien dat ik een spoortje kan lopen (maar ik zal al blij zijn als ik eens zie hoe het er aan toe gaat  :lol:)

:thumbs:
Eén goede raad: volg zoveel mogelijk ervaren mensen die met hun hond een spoor uitwerken. Wees niet verlegen en vraag of je mee mag.  Mijne Luc en Koen van Hilde volgen heel veel sporen van nieuwere mensen om hen wat tips en uitleg te geven; je mag aan hen ook gerust vragen of je mee kan lopen want dan kunnen zij ze zeggen welke fouten ze zien bij de handlers.  Zeg maar tegen Luc dat jij dat  meisje bent uit St-Job met hare field spaniel, dan weet hij het wel.  :happywink:
Ik zal er zelf niet bij zijn want Alec is tegen dan nog maar goed 4 weken en dan is zo'n dag in de koude nog niet ideaal.

Offline HildeT

• *
  • 2646 HV-Punten
« Reactie #6 Gepost op: februari 26, 2010, 12:16:14 »
Koen zal er zijn met onze Flor  :yes:

Only say I love you if you mean it. But if you mean it, say it a lot. People forget.

Offline duke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 385 HV-Punten
    • Puppybegeleiding-opvoedingsadvies
« Reactie #7 Gepost op: februari 27, 2010, 17:07:29 »

Dukeske is een ECHTE Engelse Cocker Spaniel !!! :bla: :bla: :bla: :bla:

Toegeven, daar is niet veel meer van te zien.... :lol: Maar je mag dat niet zeggen waar hij het kan horen !!! :happywink:

Wij zullen er ook zijn volgende zondag !!!

Offline pluisje

• *
  • 27 HV-Punten
« Reactie #8 Gepost op: februari 27, 2010, 18:10:05 »
Dukeske is een ECHTE Engelse Cocker Spaniel !!! :bla: :bla: :bla: :bla:

Toegeven, daar is niet veel meer van te zien.... :lol: Maar je mag dat niet zeggen waar hij het kan horen !!! :happywink:

Wij zullen er ook zijn volgende zondag !!!

:oops:
Oh, K2, mijn oprechte excuses aan Duke!!!  Ik zal het de volgende keer goed maken met een lekker snoepeke.    :mrgreen: 

Offline HildeT

• *
  • 2646 HV-Punten
« Reactie #9 Gepost op: februari 27, 2010, 18:30:58 »
Awel, ik had me al zitten afvragen wat een cv'tje was  :weetniet:

Had ze nu nog een poedel gezegd  :rolf:

Oh sorry Duke, je bent nog steeds een knappe jongen hoor  :huggg:

Only say I love you if you mean it. But if you mean it, say it a lot. People forget.

Offline pluisje

• *
  • 27 HV-Punten
« Reactie #10 Gepost op: februari 27, 2010, 18:33:20 »
Awel, ik had me al zitten afvragen wat een cv'tje was  :weetniet:

Had ze nu nog een poedel gezegd  :rolf:

Oh sorry Duke, je bent nog steeds een knappe jongen hoor  :huggg:

CV = Canis vulgaris  :happywink: :mrgreen:

Offline HildeT

• *
  • 2646 HV-Punten
« Reactie #11 Gepost op: februari 27, 2010, 18:37:26 »

CV = Canis vulgaris  :happywink: :mrgreen:

Voor diegene die geen Latijn gedaan hebben : een kruisingetje dus ?

Neenee, ik kan bevestigen dat Duke een rasechte cocker is. Ik ken hem nog van voor hij zijn wilde haren verloren heeft   :lol:

Offline duke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 385 HV-Punten
    • Puppybegeleiding-opvoedingsadvies
« Reactie #12 Gepost op: maart 01, 2010, 09:48:07 »
't zal verdikke een lekker snoepke moeten zijn zelle !!! :lol:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal