collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat eet je hond vandaag?  (gelezen 158139 keer)

Offline Marengo

• Global-Moderator
  • *
  • 3051 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • For Eternity You're an Angel
Re: Wat eet je hond vandaag?
« Reactie #60 Gepost op: maart 17, 2012, 08:49:43 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Smijt een kwartel in de kom, zet de kom buiten: smakelijk! :lol:

Gisteren was het Kiezebrink rund/kip + F's kabeljauw voor K.
Vandaag rest kiezebrink met Alaska fazant voor K en Shaweca vleesmix voor F.

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #61 Gepost op: maart 17, 2012, 08:54:57 »
Eendennekken en iets van spiervlees, maar ik weet niet meer wat  :weetniet:
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline maart

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #62 Gepost op: maart 17, 2012, 08:59:57 »
gisteren eendennekken en ruggen
kivo

vandaag forellen

Offline Patj88

• warme hondenvriend
  • *
  • 93 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #63 Gepost op: maart 17, 2012, 10:37:07 »
topdog menu  paard  en kiezebrink zalmmix

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #64 Gepost op: maart 17, 2012, 11:55:57 »
Andere helft van de kabeljauw en een eitje.

Offline watsonneke

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #65 Gepost op: maart 17, 2012, 13:11:23 »
Ik val hier bijna achterover met het lezen wat jullie honden allemaal eten. Verbazingwekkend !
De mijn krijgt al 2 jaar aldibrokken die nog steeds even snel en smakelijk worden opgegeten.

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #66 Gepost op: maart 17, 2012, 15:20:13 »
Ik val hier bijna achterover met het lezen wat jullie honden allemaal eten. Verbazingwekkend !
De mijn krijgt al 2 jaar aldibrokken die nog steeds even snel en smakelijk worden opgegeten.

En wat bedoel je hier nu precies mee?

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
« Reactie #67 Gepost op: maart 17, 2012, 17:18:17 »
Eendennekken en iets van spiervlees, maar ik weet niet meer wat  :weetniet:

Het was konijnenvlees.

Voor morgen kalkoennekken en kipsnippers.

Maandag is traditioneel visdag, deze keer aangevuld met een orgaanmixje.
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline watsonneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #68 Gepost op: maart 17, 2012, 17:19:12 »
En wat bedoel je hier nu precies mee?

Ik dacht altijd bij vers dat het tja stukken van de koe of paard waren maar hier lees ik ook zalm en sardines en ei en kwartel en yoghurt en ........ de lijst gaat maar door.

Het verbaast me gewoon enorm. Geen kritiek hé maar wist gewoon niet dat je dat aan een hond mocht/kon geven. En jullie variatie  :shock:

Ik ken die wereld van vers die ik hier lees dus ECHT niet. Kost dat geen pakken van geld ?

Daar ik denk dat het veel geld kost ben ik dus blij dat mijn hond nog steeds van haar goedkope brokken eet en ze lekker blijft vinden.

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
« Reactie #69 Gepost op: maart 17, 2012, 17:25:55 »
Ik dacht altijd bij vers dat het tja stukken van de koe of paard waren maar hier lees ik ook zalm en sardines en ei en kwartel en yoghurt en ........ de lijst gaat maar door.

Het verbaast me gewoon enorm. Geen kritiek hé maar wist gewoon niet dat je dat aan een hond mocht/kon geven. En jullie variatie  :shock:

Ik ken die wereld van vers die ik hier lees dus ECHT niet. Kost dat geen pakken van geld ?

Daar ik denk dat het veel geld kost ben ik dus blij dat mijn hond nog steeds van haar goedkope brokken eet en ze lekker blijft vinden.

120€/maand voor 2 corgi's en 2 Duitse Herders. Komt mij goedkoper uit dan een premium merk brokken. Ik geef dan ook vrij 'dure' vleessoorten, wat geen must is.

Offline Patj88

• warme hondenvriend
  • *
  • 93 HV-Punten
« Reactie #70 Gepost op: maart 17, 2012, 18:26:55 »

Is iets wat ieder voor zich moet bepalen. Ik durf niet posten wat men hond me in het begin koste aan voer toen ik net begon en een eliminatiedieet deed. Nu eet hij veel en ook gevarieerd maar staat veel beter dan toen hij brokken kreeg. Veel problemen zijn van de baan en daardoor blijf ik overtuigd vers voeren. Sommigen zullen goedkoper voeren van wanneer je een gemiddelde premium brok voert anderen zullen duurder voeren.
Bij mij zal er niet zo een groot verschil op zitten prijs per kilo is minder maar hoeveelheid die hij eet is wel meer.

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #71 Gepost op: maart 17, 2012, 18:48:55 »

Ik dacht eerst dat je het spottend bedoelde, maar besloot toen dat ik dat niet kon weten hoe je het bedoelde, tenzij ik het je vroeg...  :lol: :lol:

Ik snap je verbazing.  Ik geef nog maar vers sinds eind vorig jaar en het was in het begin echt zoeken wat wel, wat niet,...  Maar intussen is het bijna routine geworden.  Nu, mijn hond krijgt vers omwille van medische redenen.  ('t was dat of dure dieetvoeding, en in mijn geval komt vers dus goedkoper uit  :lol: )

Offline watsonneke

• *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #72 Gepost op: maart 17, 2012, 19:45:52 »
Ik dacht eerst dat je het spottend bedoelde, maar besloot toen dat ik dat niet kon weten hoe je het bedoelde, tenzij ik het je vroeg...  :lol: :lol:

Ik snap je verbazing.  Ik geef nog maar vers sinds eind vorig jaar en het was in het begin echt zoeken wat wel, wat niet,...  Maar intussen is het bijna routine geworden.  Nu, mijn hond krijgt vers omwille van medische redenen.  ('t was dat of dure dieetvoeding, en in mijn geval komt vers dus goedkoper uit  :lol: )

Sorry voor mijn vragen maar waar kopen jullie dat allemaal ?

Mijn versvoeding voor watson gaat zover als de mergbeentjes in den delhaize  :lol:

Mij is altijd geleerd geweest van enkel koe of paard en NOOOOOOIT kip of varken of iets met scherpe beenderen dus viel echt achterover als ik die vis zag staan.

Voor mij en mijn DA staat Watson perfect van bloedwaarden, gewicht en vacht maar wil wel eens zien wat zij bvb met zo'n stuk zalm of kwartel zou doen.

PS ; daarnet heeft ze over haar brokken een yoghurt gekregen  :shhh:

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #73 Gepost op: maart 17, 2012, 19:52:19 »

Mijn versvoeding voor watson gaat zover als de mergbeentjes in den delhaize  :lol:

Mij is altijd geleerd geweest van enkel koe of paard en NOOOOOOIT kip of varken of iets met scherpe beenderen dus viel echt achterover als ik die vis zag staan.

Voor mij en mijn DA staat Watson perfect van bloedwaarden, gewicht en vacht maar wil wel eens zien wat zij bvb met zo'n stuk zalm of kwartel zou doen.

Je moet niet sorry zeggen voor je vragen hoor.

Iedereen heeft zo zijn 'adresjes', maar ik bestel meestal mee met grote groepsbestellingen hier op het forum en daardoor is het echt te doen van prijs. 
En ja, ik keek vroeger ook wel op toen ik hoorde wat ze allemaal mochten eten hoor.  Ik was echt helemaal niet gerust toen ik Erynn voor de eerste keer kabeljauw gaf.   :lol:  Maar ze is er dol op en heeft er geen problemen mee, dus geef ik haar dat met plezier.

De anderen krijgen af en toe ook wel eens iets vers, als ik wat teveel heb voor Erynn.   En zelfs mijn oudje van 14 jaar, kan vlot overweg met een konijnenrug...  :lol:

Als jouw hond het perfect doet op Aldi-brokken, waarom zou je die dan niet geven hé.  Ik geef wel rauw aan Erynn, maar ben geen 'rauwvoer-activist'.  Ik ben van mening dat iedereen aan z'n hond moet geven wat hij wil en zelf moet zien waarop z'n hond het goed doet.  De ene zal het perfect doen met Aldi-brokken, maar diarree krijgen van een 'duur' merk, en bij de andere zal dat anders zijn.  Elke hond is anders en ik ben van mening dat 'het ideale voer voor elke hond' niet bestaat, aangezien elke hond uniek is.

Offline Patj88

• warme hondenvriend
  • *
  • 93 HV-Punten
« Reactie #74 Gepost op: maart 17, 2012, 23:55:02 »

Ik voer voornamelijk gemalen vlees en KVV ( compleet vers vlees)
Als je brokken voert en je wilt je hond een extratje geven zou ik enkel spiervlees of pens bijgeven.
En zeker nooit bot samen met de brokken. Dus geen kwartel met brokken...
De meningen zullen hierover verdeeld zijn maar omwille van de de zuurtegraad in de maag zou ik het nooit doen.

Offline annie laumen

• warme hondenvriend
  • *
  • 0 HV-Punten
« Reactie #75 Gepost op: maart 18, 2012, 15:01:41 »
Gisteravond op de camping parelhoenkarkas konijnenvlees en wat rode kool
Vanavond eendenrug hertenvlees lamsten en stronk gekookte witlof

Offline DarrenRastaKaité

• *
  • 709 HV-Punten
    • AppyLeash
« Reactie #76 Gepost op: maart 18, 2012, 21:58:46 »
gisteren brokken ipv vers wegens nog niet ontdooid

vandaag dus hetzelfde als gisteren...

Offline Patj88

• warme hondenvriend
  • *
  • 93 HV-Punten
« Reactie #77 Gepost op: maart 18, 2012, 22:49:00 »
een worst vleesmix compleet en 500gr topdog menu paard

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #78 Gepost op: maart 19, 2012, 08:25:31 »
Eendennekken.

Offline Donja

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 66 HV-Punten
    • Nourritani
« Reactie #79 Gepost op: maart 19, 2012, 08:33:09 »
tinlo lam

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal