collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Vraagje  (gelezen 1632 keer)

Offline Emmanuelle

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 148 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
    • Trimsalon / winkel / webshop
Re: Vraagje
« Reactie #20 Gepost op: februari 14, 2013, 09:14:53 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Is hij al op giardia getest? Want als ik me niet vergis, heeft een hond met die besmetting ook periodes van afwisselende plattere stoelgang en goede stoelgang  :denk:.
Ja klopt, dat zou dus inderdaad kunnen.

Veel succes  :thumbs:

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #21 Gepost op: februari 21, 2013, 19:44:15 »
Ok, vandaag langs de DA geweest voor z'n jaarlijkse controle. Ik had een meststaal bij van vandaag, maar uitgerekend vandaag had hij goede kakjes  :doh: Ze gaat het laten onderzoeken, maar de kans dat er giardia in aangetoond gaat kunnen worden is klein. Als hij nog eens echt last van diarree heeft, moet ik met hem langskomen, ofwel een vers meststaal dan ofwel swabje uit de poep.
Dus waarschijnlijk ga ik nu nog niets weten...
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Offline Sedde

• *
  • 135 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: februari 21, 2013, 23:40:16 »
Om te testen op giardia heb je best een mengstaal. Dus enkele drolletjes van verschillende dagen verzamelen en dat dan aan je DA geven. Net omdat de parasiet niet altijd uitgescheiden wordt.

Offline Pepperke

• *
  • 904 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: februari 22, 2013, 16:40:10 »
Om te testen op giardia heb je best een mengstaal. Dus enkele drolletjes van verschillende dagen verzamelen en dat dan aan je DA geven. Net omdat de parasiet niet altijd uitgescheiden wordt.
Ja, dat zei ze ook, maar ik denk dat ik best wacht tot hij nog eens last heeft, want denk dat het nu zowiezo weinig zin heeft  :weetniet:
Wat er zo aangenaam is bij honden, is dat we met hen de idioot mogen uithangen en dat ze ons dat nooit verwijten. Sterker nog: ze doen méé.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal