Dus wild en paard en zo is ook in Nevele voor 16u hé?
Ja zal er zeker zijn dan ;)ik heb voor u een bestelling van 30kg en 1 hele pens staan ;)Van zo dra je op bestellen klikt is de bestelling doorgegeven bij "mijn bestelling" kan je een overzicht vinden van je bestelling
Normaal gezien zou je ons bestelling ook moeten ontvangen hebben!
Ik ben nieuw in dit soort topics, dus niet helemaal mee.Wat kan besteld worden ? Er wordt verwezen naar andere topics Hoeveel moet ik minimum bestellen ? en waar moet ik het ophalen ?
die staat er al ff in he
Ik was er weer vroeg bij ja. Heb weer nog zitten aanpassen en doen, dingen toevoegen aan het lijstje,...Hoe meer ik alles bekijk, hoe meer ik wil bestellen.
Even een update:Gans: zal vermoedelijk niet doorgaan. Er is amper 40kg besteld en het kost ons 50€ aan transportkosten voor jurgen, dat is dan wel heel duur....Paard: nog 75kg nodig om de minimale afname te hebben.Dozen om aan te vullen:hart: 2x5kgLever: 3x5kgLuchtpijp: 1x10kgNekvlees: 1x10kgSuccade: 1x10kgWild: nog 73.5kg nodigDozen om aan te vullen:Eendenborst: 7x0.5kg = 3.5kgZebravlees: 3x5kgPens: ga ik straks al een bestelling van doorgeven. Er kan nog bij besteld worden, maar dan heeft hij toch al een idee.
Ik moet 1 van de volgende maanden in NL eens wat op gaan halen. Ik kan dan wel proberen bij Jurgen langs te gaan om gans te halen. Dat is dan wel logischer dan hem nu te laten rijden voor die paar tiental kg's als ik er toch langs moet. Ik open dan wel eens een apart topic als dat voor iedereen goed is. Zijn er voorkeuren van data? Ik weet zelf niet goed wanneer ik zou gaan...
als alles goed is gegaan, is mijn bestelling ook ingegeven... ik heb wel nog 3 pensen besteld, hopelijk is dat niet te laat?