collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Lupa - regio Kortrijk  (gelezen 2570 keer)

Offline Wendow

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 723 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lupa - regio Kortrijk
« Reactie #20 Gepost op: oktober 02, 2012, 14:15:37 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Jongens jongens... Even een update...

Voor wie het hele verhaal hieronder niet wilt lezen:
ER WORDT DEZE WEEK NIET MEER GELEVERD

Dit kreeg ik 16 september:
Citaat
hoi

de 1 e week okt probeer ik.
zelf de bestelling laten doen en mailen en betalen.
ik zou ze aan u door laten geven wie er besteld heeft.

Dit stuur ik terug:
Citaat
Ok, tegen wanneer moet de bestelling binnen zijn van iedereen? Want er zouden misschien een aantal testers meebestellen en als het de eerste keer is heb ik graag dat ik duidelijke richtlijnen kan geven.

Bedankt!
Wendy

Ik krijg daarop niks terug... 27 september stuur ik een AANGEPASTE (ze hadden al 1) bestelling door (omdat we meer willen bestellen zodat we langer van lupa 'af' zijn :vuistje:)

1 oktober (gisteren) vraag ik of ze deze week nog leveren, met nogmaals mijn adres voor de zekerheid...

Dit krijg ik terug om 7u10
Citaat
hoi

de ritten zijn gepland voor deze week ik heb nog geen bestelling van u liggen of wel.

en om 8u50
Citaat
hoi

ik heb er verschillende nu binnen van kortrijk maar die van u nog niet kan dat kloppen.

Ik heb letterlijk mijn mail gekopieerd van 27 september
Citaat
Beste,

Dat klopt niet.
Ik heb u 27september de volgende mail gestuurd:
...
Bij deze nogmaals mijn bestelling.

Mvg,
Wendy

Als ze volgende week niet leveren wordt ik echt gek en zoek ik een alternatief voor de toekomst... We hebben voor de hond al zo goed als niets meer nodig bij Lupa, maar moeten dus nog een andere verdeler vinden voor Haaksbarf voor onze kat :( Hoe is het mogelijk zo'n loze beloftes te doen en zo slecht je mails bij te houden...? Als ik alles terug vindt, dan kunnen zij dat tussen hun mails toch ook?? :muur: Ik weet altijd dat het moeilijk is met Lupa goed af te spreken, maar om een of andere reden had ik toch gehoopt da het dit keer wel ging lukken. We hadden namelijk of voorhand over en weer gemaild dat het echt een dringende bestelling is voor onze kat en dus gingen ze 1e week oktober voorzien... Nu blijkt dat alle ritten daar al ingepland zijn een dag na hun vakantie en ons levering er niet bij zit... :weetniet: Het zal dus niet voor deze week zijn... Hopelijk heeft de kat nog voldoende eten tot dan (zus zorgt daarvoor), al hadden we wel beter moeten weten dat 'nipt' en 'lupa' niet goed samen gaan :mrgreen:

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
  • Love comes in three colours
    • Trimsalon / Winkel voor hondenvoeding & snacks / Liefhebberskennel van 't Bronkshof
« Reactie #21 Gepost op: oktober 02, 2012, 14:59:50 »
Meiske toch ... een dikke   :huggg:

Komt wel goed  :mrgreen:
Love comes in three colours

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #22 Gepost op: oktober 02, 2012, 15:15:30 »
Meiske toch ... een dikke   :huggg:

Komt wel goed  :mrgreen:
Ja, daar niet van, maar ze zijn altijd zo frustrerend bij Lupa... Ik weet nog dat ik vorige keer zei dat het de laatste keer was, maar nu konden we dus niet anders en ik hoopte, na AL die tijd dat ze misschien al iets beter geregeld waren... Niet dus, vervelend om weer met mijn neus op de feiten gedrukt te worden... Ik snap gewoon (niet slecht bedoeld) niet hoe zij sommige klanten blijven houden... Of doen zij niet met iedereen zo dan? :weetniet: Ook vooral vervelend dat we niet weten hoe het zit voor de kat. We kunnen ze moeilijk laten vasten als haar eten op is hé :roll: Mama is nog kippenvleugeltjes gaan kopen en we hebben al 2 konijnen (met orgaantjes in zo'n potje) gestrikt aan een promoprijsje bij delhaize, maar ze kan geen 3 weken konijnenboutjes en kipvleugeltjes zitten eten ook natuurlijk :roll: Ik reken er gewoon op dat zo'n groot bedrijf zijn zaken wel kan regelen en dan vertrouw ik erop dat ze inderdaad week 1 van oktober komen en dan laten ze mij zitten, heel vervelend... Zomaar zonder reden en als ze dan nog eens zogezegd mijn bestelling kwijt zijn word ik al helemaal kwaad :fuu: Ik heb mij niet te moeien, maar ik denk dat die boel daar echt vierkant draait... Zou eens een dag willen gaan kijken :vuistje: Misschien is het echt wel kei moeilijk te regelen en dan zou ik daar wel wat meer respect voor hebben, maar nu komen ze zo slecht over dat ik mij bijna ambetant voel ik hun plaats :silenced:

Offline Sieglinde

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #23 Gepost op: oktober 02, 2012, 19:22:03 »
En nu ben ik terug blij dat ik niet meer bestel bij Lupa :wink:
Maar zit jij wel met de miserie. Ben je iets met alaska?

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #24 Gepost op: oktober 03, 2012, 19:10:23 »
Het komt uit waar het probleem zat... Ik heb altijd al doorgegeven via mail, ook voor groepsbestellingen (bij mij geleverd) en dat heeft nooit eerder een probleem gevormd... Nu kan dat dus blijkbaar niet meer en moet ik via de site bestellen. Nu moest ik helaas nog een vraag stellen en ik hoop daar dus snel antwoord op te krijgen zodat de levering snel kan volgen... :wink:

Sieglinde: Hihi, ja, feitje :vuistje: Was gemakkelijker via jou, maar leuk voor jou was iets anders :mrgreen: Zus is niets met alaska blijkbaar... En voor Loeki probeer ik voorlopig nog op NRV te blijven, later schakelen we misschien wel over als haar tandjes uitvallen :vuistje: Voorlopig is ze nog maar 1tje kwijt onderaan en staan de kiezen en hoektanden nog stevig vast :mrgreen: Of misschien als de prijzen van de mixen blijven stijgen, zodat het geen grote meerkost meer is, want mixen geef ik ook 2x per week :wink:

Offline wolfdolf

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 52 HV-Punten
« Reactie #25 Gepost op: oktober 04, 2012, 13:03:42 »
Die van lupa zijn een meester in het sturen van korte onvolledige en onvriendelijke mails.
Ik begin het op m'n heupen te krijgen.

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #26 Gepost op: oktober 04, 2012, 19:16:02 »
Samen met zovelen jammer genoeg... :roll:
Nu is al kei veel uit het gamma (haaksbarf) en de prijzen zijn aangepast, maar de site is nog niet gewijzigd... Begrijpelijk dat het niet meteen kan, maar vermeld dat dan ergens, niet? :silenced:
Haaksbarf bestaat niet meer in kilo's en dus vroeg ik de variatiedoos van 4x1kg te vullen met alles behalve zalm, maar dat kan dus niet zijn... Nu moet ik allemaal aparte 500grams bestellen wat dus echt duur uitkomt :muur: en dan kan het dus blijkbaar nog zijn dat de prijzen nog eens gewijzigd zijn ook :silenced: Amai amai, dat dit maar snel achter de rug is, heel die levering, wat een frustraties :fuu: Het probleem is dat ze haaksbarf bijna nergens verdelen en onze kat is super kieskeurig, we hebben al kei veel geprobeerd en tinlo had ze ook graag en nu kan dat enkel nog in dozen van 10kg... Welke kat eet nu alleen dozen van 10kg snel op? :denk: Frustraties :mrgreen:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #27 Gepost op: oktober 04, 2012, 19:16:44 »
Oja, en ik vergeet het goede nieuws, de levering zou voor volgende week zijn :thumbs:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #28 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:17:45 »
Hoi! Ik kreeg om 17u een mailtje van Lupa of as woensdag (aanstaande veronderstel ik, want het is nog lang geen kerstperiode :mrgreen:) te leveren. Ik heb het nu gezien en gestuurd dat het goed is... Hopelijk was ik nog op tijd :wink: Past dit voor iedereen? Wie problemen heeft kan even een pb sturen! Ik stuur iedereen die meebesteld heeft mijn gegevens voor de afhaling :wink:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #29 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:33:44 »
PB's verstuurd, als iemand geen pb gehad heeft die er een moest hebben, laat dat even weten aub :wink:
Het uur van levering geef ik door zodra ik het weet van Lupa :yes:

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
    • Trimsalon / Winkel voor hondenvoeding & snacks / Liefhebberskennel van 't Bronkshof
« Reactie #30 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:33:57 »
Als het effectief woensdag word dan zal ik mijne wederhelft moeten sturen en dan zal het pas na 18u zijn vrees ik ...
Tenzij ze vroeg in de ochtend leveren
Ik wacht af daar ik zelf nog niets van lupa kreeg  :doh:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #31 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:51:09 »
Als het effectief woensdag word dan zal ik mijne wederhelft moeten sturen en dan zal het pas na 18u zijn vrees ik ...
Tenzij ze vroeg in de ochtend leveren
Ik wacht af daar ik zelf nog niets van lupa kreeg  :doh:
Ik heb daarnet pas bevestigd dat het goed is, dus ze zullen vermoedelijk morgen mailen dat er woensdag geleverd wordt... Best wel last minute :vuistje:

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
« Reactie #32 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:53:12 »
Mijn gedacht moeten wij toch ook bevestiging krijgen of toch gevraagd worden om te betalen

Ik weet niet eens of alles er is ... nu ja, surprise dan zeker  :vuistje:

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #33 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:55:41 »
(aanstaande veronderstel ik, want het is nog lang geen kerstperiode :mrgreen:)

:yeek:
Aswoensdag valt in de krokusvakantie: start van de vasten (en de paaskring/tijd). :oops: (Sorry, lerares godsdienst komt boven :oops:)

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #34 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:59:40 »
Mijn gedacht moeten wij toch ook bevestiging krijgen of toch gevraagd worden om te betalen

Ik weet niet eens of alles er is ... nu ja, surprise dan zeker  :vuistje:
Ja, voor mij hetzelfde :mrgreen: Probeert iedereen (die nog niet moest betalen) even mails in de gaten te houden morgen en eventueel een bewijs van betaling te sturen naar Lupa als ze morgen mailen? Zo voorkomen we dat er dingen niet zouden mee zijn :weetniet: Al heb ik daar nog nooit last van gehad en heb altijd achteraf moeten betalen :weetniet: Er staat wel op de site dat ze een bewijs van overschrijving willen voor ze leveren, wat ik wel kan verstaan :wink:

:yeek:
Aswoensdag valt in de krokusvakantie: start van de vasten (en de paaskring/tijd). :oops: (Sorry, lerares godsdienst komt boven :oops:)
Oeps :mrgreen: 40 dagen voor kerst begint die periode toch? Dus ik zei 'nog lang geen kerst'?? Houdt ergens wel steek toch? :mrgreen:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #35 Gepost op: oktober 08, 2012, 22:10:46 »
Ja, voor mij hetzelfde :mrgreen: Probeert iedereen (die nog niet moest betalen) even mails in de gaten te houden morgen en eventueel een bewijs van betaling te sturen naar Lupa als ze morgen mailen? Zo voorkomen we dat er dingen niet zouden mee zijn :weetniet: Al heb ik daar nog nooit last van gehad en heb altijd achteraf moeten betalen :weetniet: Er staat wel op de site dat ze een bewijs van overschrijving willen voor ze leveren, wat ik wel kan verstaan :wink:
Oeps :mrgreen: 40 dagen voor kerst begint die periode toch? Dus ik zei 'nog lang geen kerst'?? Houdt ergens wel steek toch? :mrgreen:
Euhm? Aswoensdag heeft toch niets met kerst te maken. Das met pasen. Hahaha

Gij hebt het op advent denk ik, 4 zondagen voor kerst( dacht ik???)

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #36 Gepost op: oktober 08, 2012, 22:47:18 »
Euhm? Aswoensdag heeft toch niets met kerst te maken. Das met pasen. Hahaha

Gij hebt het op advent denk ik, 4 zondagen voor kerst( dacht ik???)

Inderdaad, advent is de vier zondagen voor kerst.
Aswoensdag is de start van de vasten = 40 dagen voor Pasen.

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #37 Gepost op: oktober 09, 2012, 08:11:58 »
Inderdaad, advent is de vier zondagen voor kerst.
Aswoensdag is de start van de vasten = 40 dagen voor Pasen.
bedankt lerares godsdienst... Het middelbaar/lager zit duidelijk ver ^^ geloof kan niet voor iedereen even belangrijk zijn, maar toch erg dat ik dat kwijt was :D

Lupa levert tussen half 9 en half 10 normaal :yes:

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
« Reactie #38 Gepost op: oktober 09, 2012, 10:08:21 »
hier nog steeds niets  :roll:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #39 Gepost op: oktober 09, 2012, 10:13:50 »
hier nog steeds niets  :roll:

Hier ook nog niets.

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal