collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Hele geitjes + enkele vraagjes  (gelezen 27070 keer)

Offline orinake

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 5968 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hele geitjes + enkele vraagjes
« Reactie #560 Gepost op: april 20, 2013, 21:11:47 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ja dat blijkt dus idd... Gans zat in die witte zakken eh Tamara? K'heb der hier 2 van en dacht dat'k 5 kg hert teveel had ... Blijkt dus Dagmar haar gans te zijn  :mrgreen:

Sorry maar je mist dan toch 27kg hert ergens  :?

ja de gans zit in e witte zakjes :)

Offline Mister B.

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #561 Gepost op: april 20, 2013, 21:25:00 »
Merci merci voor al da mooi vlees !
Dat "haaskarkas" is een serieuze meevaller ,men katten zullen smullen :) ! ! !

THx  :thumbs:

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #562 Gepost op: april 20, 2013, 21:29:44 »
Dikke merci voor de mooie vleesjes. Heb je toevallig nog ergens 5 kilo hertenrib gevonden? Die mis ik blijkbaar. 
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #563 Gepost op: april 20, 2013, 21:33:18 »
Dikke merci voor de mooie vleesjes. Heb je toevallig nog ergens 5 kilo hertenrib gevonden? Die mis ik blijkbaar.

Als'k me niet vergis zei ze dat "Nele" niet alles mee had, er is één zak in Nevele achtergebleven  :wink:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #564 Gepost op: april 20, 2013, 21:37:42 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA die heb ik gevonden :)
die ligt hier bij mijn stapel. Die was blijkbaar achtergebleven.
Ik ga een poging doen om het hier ergens in de vriezer te krijgen, want ik voer dat absoluut niet.

Ik ben momenteel de schade aan het opmeten wat er allemaal mist en wat ik hier over heb omdat het er niet tijdig is uitgegaan onderweg :)
Wat ik hier te veel heb wat er neit is uitgegaan ga ik hier noteren als er mensen zijn die plaats hebben in hun vriezer en wat willen overnemen van mij: SHOOT :p
Fanne is achter frietjes: i know slecht maar ja als ik nu nog moet beginnen koken kan Fanne een ambulance bellen ook, want ik heb barstende koppijn ondertussen, rug is gans aant blokkeren en ik ben doodop :s

Offline gwendolineken

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 589 HV-Punten
« Reactie #565 Gepost op: april 20, 2013, 21:41:55 »
kben net klaar met alles te verdelen en mijn nachtmerrie is uitgekomen  :lol: alles raakte niet in de vriezer  :cry: we zijn dan nog een deel op de hondenclub gaan steken  :lol: chance dat daar nog plek was. bij mij klopte alles kwa hoeveelheden dus kvrees dat ik je niet kan helpen Tamara sorry  :weetniet:
het was wel supper mooi vlees bedankt!!!! en de geitjes zagen er ook verrukkelijk uit  :happywink:
27 kilo hert kan tog zomaal niet verdwijnen  :eh:

Offline Kaszi

• *
  • 381 HV-Punten
    • Polski Owczarek Nizinny 'Van het Goralenhof'
« Reactie #566 Gepost op: april 20, 2013, 21:42:05 »
Ben ook weer boven, bedankt voor de mooie geitjes.

Was wel even verschoten toen Tamara en Co die uit de camion haalden. Tjee die krijg ik nooit in de vriezer, pffff.  Thuisgekomen, de grote vriezer zoveel mogelijk leeggehaald en in de anderen gepropt, dan de 30 geitjes met veel moeite toch in de vriezer gekregen, goed duwen en sleuteltje omgedraaid  :mrgreen:
Benieuwd wat de honden ervan gaan vinden en de pups binnen een weekje of zo.
Daarna in allerijl naar de turnvoorstelling met dochterlief, ze moest er om 17.30 zijn, maar dat hebben we niet gehaald, werd een kleine 25 minuten later, maar toch 5 minuten voor de voorstelling begon... oef!

Tamara bedankt om ervoor te zorgen dat die mooie geitjes bij mij terecht zijn gekomen! Wat ben ik blij.

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
  • Love comes in three colours
    • Trimsalon / Winkel voor hondenvoeding & snacks / Liefhebberskennel van 't Bronkshof
« Reactie #567 Gepost op: april 20, 2013, 21:54:37 »
Hier ook een nachtmerrie dan allé ik bedoel niet alles in de diepvries, 't ligt in bakken ... zal morgen een bevroren deel uithalen en omwisselen
tot ze de boel hier opgegeten hebben ...
Morgen de oven ook aansteken zodat er via daar ook deel doorgaat pffffffffffff
Die geitjes waren de boosdoender (groter dan verwacht) :fuu:
Love comes in three colours

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #568 Gepost op: april 20, 2013, 21:58:30 »
Hier ook een nachtmerrie dan allé ik bedoel niet alles in de diepvries, 't ligt in bakken ... zal morgen een bevroren deel uithalen en omwisselen
tot ze de boel hier opgegeten hebben ...
Morgen de oven ook aansteken zodat er via daar ook deel doorgaat pffffffffffff
Die geitjes waren de boosdoender (groter dan verwacht) :fuu:

dat was mijn probleem dus ook :)
De 3 musketiers eten dus mmorgen: GEIT :p
Morgen gaat er ook al een deel in de droger.
Dat beestje gaat weer overuren draaien :p
Maar ja beter zo dan vlees laten slecht worden!

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #569 Gepost op: april 20, 2013, 21:58:52 »
Ik begin aan niets, ik laat dat eerst wat ontdooien want ik moet die geitjes enz in stukjes doen  :mrgreen:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #570 Gepost op: april 20, 2013, 22:00:04 »
Als er iets niet in je vriezer kan breng je het maar he tamara...

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #571 Gepost op: april 20, 2013, 22:02:59 »
ik verpak morgen en kijk dan of ik maandag een deel kan overnemen Tamara.
onwijs bedankt voor alle moeite !!!!  Die geitjes zijn gewoon prachtig !! 

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #572 Gepost op: april 20, 2013, 22:08:28 »
Als er iets niet in je vriezer kan breng je het maar he tamara...

Sieglinde, dat is super lief, ik ga morgen pas alles in de vriezers beginnen proppen, heb ik nu de kracht niet meer voor.
Als fanne thuis is nog enkel eten, bad in en bed in.
Het vlees ligt ijskoud te zijn onder zeilen.
en morgen hoop ik een deel van de dozen toch in de vriezer te krijgen :)

Offline ands

• *
  • 2368 HV-Punten
« Reactie #573 Gepost op: april 20, 2013, 22:34:39 »
Hier zal het ook morgen zijn dat ik alles nakijk en opdeel, alles staat nu op een koele plaats.

Offline pearlsofpassion

• warme hondenvriend
  • *
  • 390 HV-Punten
« Reactie #574 Gepost op: april 20, 2013, 23:44:38 »
Jee, wat heb ik blijkbaar veel besteld....  :silenced:
Ik weet ook niet waar ik er allemaal mee moet blijven voor het moment.
Denk dat ik nog het 1 en ander ga invriezen vandaag en dan de rest morgen.  Grote dozen staan buiten, want ik kreeg die gewoon op geen enkele manier in de vriezer...

Alles ziet er prima uit, alleen de konijnkarkas, was een doos rugstukken... :-(
Ik weet dat je er niet aan kan doen he Tamara, je kan moeilijk voor iedereen de doos staan open trekken, maar het is natuurlijk wel jammer voor me.  Als ik dan vergelijk met de mooie karkasjes van vorige keer...  :lol: 
Deze zullen ook wel op gaan. Desnoods gemalen....
Ik denk niet dat Kleintje deze geknaagt krijgt, maar ik zal eens kijken of ik ze kan meppen.

Bedankt voor de rest van de mooie vleesjes.  Al de moeite die je gedaan hebt administratief, en fysiek bij het verdelen, alle tijd en het zo ver rijden.
Ik vind het hallucinant want jullie verzet hebben dit weekend.
Hopelijk geraakt het bij iedereen op 1 of andere manier in een vriezer. :-)

Groetjes Valerie & Kleintje, Cuzco en Luís

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #575 Gepost op: april 20, 2013, 23:54:51 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA die heb ik gevonden :)
die ligt hier bij mijn stapel. Die was blijkbaar achtergebleven.
Ik ga een poging doen om het hier ergens in de vriezer te krijgen, want ik voer dat absoluut niet.

Ik ben momenteel de schade aan het opmeten wat er allemaal mist en wat ik hier over heb omdat het er niet tijdig is uitgegaan onderweg :)
Wat ik hier te veel heb wat er neit is uitgegaan ga ik hier noteren als er mensen zijn die plaats hebben in hun vriezer en wat willen overnemen van mij: SHOOT :p
Fanne is achter frietjes: i know slecht maar ja als ik nu nog moet beginnen koken kan Fanne een ambulance bellen ook, want ik heb barstende koppijn ondertussen, rug is gans aant blokkeren en ik ben doodop :s

Toppie!  Ik zal eens kijken hoe dat hier geraakt. Ik laat je zo snel mogelijk iets weten.
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline Barbara

• hondenvriend pro
  • *
  • 328 HV-Punten
« Reactie #576 Gepost op: april 21, 2013, 09:10:31 »
Hier alles compleet en netjes verpakt en zonder einge moeite in de diepvries gekregen  :mrgreen:
Het enige wat ik jammer vind zijn de runderluchtpijpen, geen idee wat daar mee gebeurt is. Der is een heel deel volledig verkleurd en kurkdroog. Stinken doen ze niet, kheb er al een deel in het oventje gelegd, hopelijk komen ze er goed uit.

Bedankt voor alle tijd en moeite die jullie hier hebben ingestoken!

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #577 Gepost op: april 21, 2013, 09:24:51 »
Ik ga zodadelijk de strijd aan gaan met de berg dozen die ik hier staan.
Maar eerst wil ik even enkele mensen in de bloemetjes zetten.

Allereerst Mijn ventje, die een hele dag dozen versleurd heeft.

Mario onze chauffeur die direct na het afleveren van de vrachtwagen naar zijn werk is doorgereden. (in totaal heeft hij  10u!!!!!!!!!!!!!!! gereden met de vrachtwagen.

Barbara - Bernerdame - MisterB - Nelweb: bedankt voor het mee uitladen van de vrachtwagen en grotendeels klaarzetten van een deel bestellingen.

MisterB nog een extra dank u voor jouw! Zonder jouw hulp zou het hier nog steeds een slagveld vol hertenvleesblokken zijn!

Liekeuh en vriend Jerry: Bedankt voor het helpen verpakken en klaar zetten van vanalles.

Ik hoop dat jullie allemaal tevreden zijn ondanks de foutjes hier en daar.
Ik ga komende week zoveel mogelijk mijn best doen om dit allemaal recht te zetten.
Helaas zijn er heel veel dingen buiten men wil mis gegaan in verpakkingen enz.
Dit is allesinds een agendapunt om met de leveranciers te bespreken, dat bespaard ons een hoop werk de volgende keer.

Mensen die geld te goed hebben van me: ik zou jullie willen vragen om me even tijd te geven om dit allemaal uit te zoeken en dan maak ik het komende week in orde. Weet je zelf exact wat je te goed hebt laat het dan even in pb weten, dan noteer ik het alvast op de lijst.

Voor BE denk ik dat het geld terugkrijgen enkel telt voor:
Kerzan
Ands
Wijnie

Verder wil ik de mensen die HAASKARKAS bestelden verwittigen dat dit niet is wat we dachten.....
De dozen die we gisteren bekeken blijken geen karkas te zijn maar spiervlees!!!!!
Ook wil ik de mensen die te veel haas kregen vragen om zo snel mogelijk het resterende bedrag in orde te maken.
Ik heb nu men eigen rekening geplunderd om de leverancier te betalen, maar zou die het liefst ook weer even aanzuiveren ook ;)

Voor het ganzenvlees moet ik men rekening nog controleren wie wel en niet betaald heeft.

Offline Veerle - scrappyToo

• *
  • 34 HV-Punten
    • Dagboek van een duitse herder
« Reactie #578 Gepost op: april 21, 2013, 09:47:03 »
hoi, hier ook net alles nagekeken en alles klopt behalve...
wij hadden 13 kg haaskarkas besteld maar hebben hier een doos staan met wat ik denk 21 kilo bevroren haaspellures (?) is. Het is in elk geval geen haaskarkas.
Op het etiket staat hasenrücken Fleischabschneite 19,730 kg

Als het iets meer ontdooit is mogen we dit invriezen dan? We moeten het verdelen en in pakketten steken want een ganse doos krijg ik niet in mijn vriezer... Of is dit een doos van iemand anders en is mijn doos karkas bij iemand anders terecht gekomen?
Voor mij hoeft het niet geruild, hondjes eten haas alleen spijtig dat er geen bot is waar ik min of meer op rekende.
Hoe zit het dan met de financiële kant... geef jij een seintje wat je dan nog van mij moet?
Groetjes,
Veerle - scrappyToo

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #579 Gepost op: april 21, 2013, 09:58:06 »
hoi, hier ook net alles nagekeken en alles klopt behalve...
wij hadden 13 kg haaskarkas besteld maar hebben hier een doos staan met wat ik denk 21 kilo bevroren haaspellures (?) is. Het is in elk geval geen haaskarkas.
Op het etiket staat hasenrücken Fleischabschneite 19,730 kg

Als het iets meer ontdooit is mogen we dit invriezen dan? We moeten het verdelen en in pakketten steken want een ganse doos krijg ik niet in mijn vriezer... Of is dit een doos van iemand anders en is mijn doos karkas bij iemand anders terecht gekomen?
Voor mij hoeft het niet geruild, hondjes eten haas alleen spijtig dat er geen bot is waar ik min of meer op rekende.
Hoe zit het dan met de financiële kant... geef jij een seintje wat je dan nog van mij moet?

Verder wil ik de mensen die HAASKARKAS bestelden verwittigen dat dit niet is wat we dachten.....
De dozen die we gisteren bekeken blijken geen karkas te zijn maar spiervlees!!!!!
Ook wil ik de mensen die te veel haas kregen vragen om zo snel mogelijk het resterende bedrag in orde te maken.
Ik heb nu men eigen rekening geplunderd om de leverancier te betalen, maar zou die het liefst ook weer even aanzuiveren ook ;)

Per doos komt er 10.5€ bij.
De haaskarkassen  blijken dus idd spiervlees te zijn, en ondanks dat de leverancier dacht dat de dozen 13kg waren bleken ze bij het klaar zetten +19kg te zijn...
Nu als ik het etiket lees dan staat er op dat het hazenvlees is van de rug :)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal