collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Best4dogs/degomeat.nl - Deinze  (gelezen 41163 keer)

Offline Sieglinde

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 101 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Best4dogs/degomeat.nl - Deinze
« Reactie #260 Gepost op: augustus 24, 2013, 08:30:52 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Om 12 uur nog mail gehad dat hij vandaag komt om 11u30.
Volgens zijn mail die hij stuurt is weer de helft er niet bij....  :twistedevil: haas er niet bij, lam er niet bij,kip er niet bij, ...

Nu moet ik om 12.30 vertrekken naar mijn familiefeest en ik weet dus nog niet zeker wat er geleverd wordt. De enige die ik kan laten komen, als ze het nog ziet tenminste is OBI. Voor jou is je hert en vis er zeker bij!
ik vrees dat er voor de anderen niet veel zal bij zijn. Ik smijt alles in mijn vriezer en ga het vanavond of morgen tegoei bekijken.

Dit was ook de eerste en laatste keer dat ik zo'n bestelling doe bij best4dogs van deze omvang.
Normaal was ik tevreden over hun manier van werken maar zo is het niet leuk meer natuurlijk.

Ik vermoed dat de bestelling te ruim en te gecombineerd was, samen met net uit verlof komen en in een periode zitten waar ze aan het uitbreiden zijn en productie aan het opdrijven...

Nuja, ik blijf er bestellen maar dus in kleine mate. Mensen die willen blijven meebestellen bij mij omdat ze zelf nooit aan de 100 kg geraken sturen maar een PB'tje als ze binnenkort eens willen bestellen en dan kijk ik of ik zelf iets kan bestellen en eventueel nog 1 of 2 mensen laat meebestellen.

Voor deze levering houdt het na vandaag ook op. Nog een nalevering wordt wel erg chaotisch vrees ik. Van zodra alles hier buiten is kijk ik wie wat te kort heeft gekregen en betaal ik terug...

Obi, mocht je dit nog lezen, mocht je hier rond 11u45/12u geraken ben je welkom. Anders vliegt het ook in mijn vriezer en zal't voor morgen ofzo zijn

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #261 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:09:27 »
't is goe, zal tegen 11u30-11u45 komen, dan kan ik alles direct inladen en kan jij zsm vertrekken naar je familiefeest.
Morgen zal ik helaas niet veel waard zijn denk ik want ik zit met een trouwfeest vanavond :mrgreen:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #262 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:11:30 »
't is goe, zal tegen 11u30-11u45 komen, dan kan ik alles direct inladen en kan jij zsm vertrekken naar je familiefeest.
Morgen zal ik helaas niet veel waard zijn denk ik want ik zit met een trouwfeest vanavond :mrgreen:
Owke, neem tegen 11u45 want vorige keer was die ook niet op tijd.  Mocht je nog wat dozen liggen hebben, ook altijd handig.

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #263 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:13:35 »
Owke, neem tegen 11u45 want vorige keer was die ook niet op tijd.  Mocht je nog wat dozen liggen hebben, ook altijd handig.

kzal mijn plastieken bakskes meebrengen

Offline Wendow

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #264 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:22:23 »
Mijn zus heeft wel echt op die kilo eend gerekend en ik op de mijne om toe te komen tot SW :s moesten die erbij zitten wil ik die wel graag nog komen halen :s

Edit: we willen in het vervolg ook graag nog meebestellen, want met ons paar kilootjes kunnen we hun niet laten komen uiteraard, maar ik had dat eerder in het topic al laeten weten he :wink:
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2013, 09:27:56 door Wendow »

Offline gwendolineken

• *
  • 589 HV-Punten
« Reactie #265 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:28:34 »
Mijn zus heeft wel echt op die kilo eend gerekend en ik op de mijne om toe te komen tot SW :s moesten die erbij zitten wil ik die wel graag nog komen halen :s

mocht het niet geleverd zijn mag je altijd bij mij komen ophalen kheb wel nog een paar kg zitten om je uit de nood te helpen  :happywink:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #266 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:37:18 »
Ok weet ik dat'k voorraad mag inslaan in Antwerpen  :mrgreen:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #267 Gepost op: augustus 24, 2013, 09:42:11 »
mocht het niet geleverd zijn mag je altijd bij mij komen ophalen kheb wel nog een paar kg zitten om je uit de nood te helpen  :happywink:
Merci! Zullen zien wat sieglinde zegt :yes: is het ook van daar? Voor mij is samenstelling iets minder belangrijk, voor zus haar kat helaas wel :s

Offline gwendolineken

• *
  • 589 HV-Punten
« Reactie #268 Gepost op: augustus 24, 2013, 10:12:14 »
Merci! Zullen zien wat sieglinde zegt :yes: is het ook van daar? Voor mij is samenstelling iets minder belangrijk, voor zus haar kat helaas wel :s

neen het is niet van daar, het is via via dat ik het vlees kan kopen per 10 KG  en ik verpak het dan zelf maar als je te kort komt geeft maar een seintje kheb nog genoeg zitten  :happywink:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #269 Gepost op: augustus 24, 2013, 10:38:01 »

Edit: we willen in het vervolg ook graag nog meebestellen, want met ons paar kilootjes kunnen we hun niet laten komen uiteraard, maar ik had dat eerder in het topic al laeten weten he :wink:
Eend zou er normaal bijzitten, maar eerst zien en dan geloven :mrgreen:

Offline DarkWolf

• *
  • 1205 HV-Punten
« Reactie #270 Gepost op: augustus 24, 2013, 11:56:12 »
Oei, en zit het mijne er bij? Vandaag zal allesinds niet meer lukken, maar dan kom ik er morgen wel achter.

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #271 Gepost op: augustus 24, 2013, 12:07:45 »
Geen lam, geen haas, geen witvis, geen barf, ...
Zit in mijne vriezer, de rest is voor vanavond of morgen te bekijken.

Eend zit er bij, kip, 1 doos kalkoen en dat is het...

Offline Barbara

• hondenvriend pro
  • *
  • 328 HV-Punten
« Reactie #272 Gepost op: augustus 24, 2013, 12:51:46 »
De kuikens zijn er ook niet bij? Mocht je ergens bestellen waar ze kuikens hebben, heb die wel nodig voor de katten  :bow:

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
  • Love comes in three colours
    • Trimsalon / Winkel voor hondenvoeding & snacks / Liefhebberskennel van 't Bronkshof
« Reactie #273 Gepost op: augustus 24, 2013, 12:59:35 »
Spijtig maar we trekken ons plan wel tot SW
Love comes in three colours

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #274 Gepost op: augustus 24, 2013, 18:07:18 »
Woehoew, eend erbij :cheer: Wanneer heb je tijd dat ik erom kom?

Offline kurt007013

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 22 HV-Punten
« Reactie #275 Gepost op: augustus 24, 2013, 18:43:01 »
dus mijn lam & witvis zit er niet bij ...
stort je het betaalde bedrag dan terug ?

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #276 Gepost op: augustus 24, 2013, 19:19:51 »
dus mijn lam & witvis zit er niet bij ...
stort je het betaalde bedrag dan terug ?
neen ik hou dat :mrgreen:
neen, natuurlijk zoals ik in mijn post heb gezegd. Vanavond/morgen bekijk ik alles en van zodra alles geregeld is stort ik de bedragen terug.

Offline Patj88

• warme hondenvriend
  • *
  • 93 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #277 Gepost op: augustus 24, 2013, 19:47:35 »
Wel raar dat hij niet kan garanderen dat hij alles voorradig heeft.
Op de site stond ook dat hij door de drukte geen nieuwe kanten meer aannam tot eind augustus.
Dan is het denk ik wel even schrikken als hij een groepsbestelling van HV binnen krijgt  :mrgreen:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #278 Gepost op: augustus 24, 2013, 19:50:23 »
Wel raar dat hij niet kan garanderen dat hij alles voorradig heeft.
Op de site stond ook dat hij door de drukte geen nieuwe kanten meer aannam tot eind augustus.
Dan is het denk ik wel even schrikken als hij een groepsbestelling van HV binnen krijgt  :mrgreen:
Dat is het vooral denk ik... Zijn meeste bestellingen zijn rond de 100 kg. Ik bestel in een keer 700 kg, vlak na zijn vakantie en in de periode dat ze de productie aan het uitbreiden zijn...

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #279 Gepost op: augustus 24, 2013, 20:24:37 »
Dat is het vooral denk ik... Zijn meeste bestellingen zijn rond de 100 kg. Ik bestel in een keer 700 kg, vlak na zijn vakantie en in de periode dat ze de productie aan het uitbreiden zijn...
Ja, maar dan kon ie toch gewoon zeggen dat het niet ging lukken :weetniet: Maar misschien had hij gehoopt van wel :weetniet:
Ben jij deze week nog ergens vrij om mijn eendjes ( :vuistje: ) te komen ophalen? Ik moet maandagnm in Ingelmunster zijn met Loeki, dus dan zal niet lukken (langste rit sinds lang, spannend :silenced:) en vrijdagmiddag om 13u moet ik even langs school, verder ben ik volgende week vrij :yes: Je zegt maar wanneer kan :yes: Morgen kan in principe ook eigenlijk, maar misschien heb je liever niet op een zondag?

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal