collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Best4dogs/degomeat.nl - Deinze  (gelezen 41184 keer)

Offline Sieglinde

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 101 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Best4dogs/degomeat.nl - Deinze
« Reactie #220 Gepost op: augustus 19, 2013, 23:56:46 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Jij moet het weten Tamara, ik hoef er niet perse vanaf, maar als er mensen zijn die het willen mag dat dus wel.
Zet ik het bij jou?

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #221 Gepost op: augustus 20, 2013, 00:06:57 »
Jij moet het weten Tamara, ik hoef er niet perse vanaf, maar als er mensen zijn die het willen mag dat dus wel.
Zet ik het bij jou?

jeps regelen we dat de 6de? of zit het bij u in e weg?

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #222 Gepost op: augustus 20, 2013, 00:07:43 »
jeps regelen we dat de 6de? of zit het bij u in e weg?
Nee nee ik breng dat wel mee.

Offline Wendow

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #223 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:15:51 »
Neeeeeh, weer te laat! Stomme examens! :muur: :muur:

Mag ik nog 1kg haas :pray: :pray: :pray:

Argh... Echt, ik haat die stomme examens, kan hier niks deftig bijhouden :silenced:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #224 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:16:35 »
Moet je tamara ff lief aankijken :mrgreen:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #225 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:18:43 »
Dacht dat ze ze neemt om ze weg te hebben, vandaar dat ik het nog durf vragen :oops: (en was eigenlijk al aan Tamara gericht :mrgreen:)

Edit: Liekeuh, ik neem het jouwe mee he als de levering na woensdag is, sowieso, dus geen zorgen :wink: Bernerdame, heb nog niet gekeken hoeveel het voor jou is, maar wil het ook wel meenemen als het erbij kan :yes:

Edit edit (:p) Dat komt op +35kg dat ik mijn autootje zal moeten stoppen, valt dat mee in omvang Sieglinde? Heb waarschijnlijk nog nooit zoveel opgehaald ergens :mrgreen: Maar het zijn rollen he, dus geraakt er zeker wel in denk ik :yes:
« Laatst bewerkt op: augustus 20, 2013, 10:24:50 door Wendow »

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #226 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:22:27 »
Ik heb wel 16 kg eh meid (6 van vorige levering en 10 nu  :fuu: :fuu: )

Als ge dat niet ziet zitten, zeg het maar ze, als het s' morgens is, is er geen enkel probleem. Maar wij moeten wel weg rond 11u30  :doh:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #227 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:23:47 »
wel wat vervelend idd, zit zaterdag met een wedstrijd :s

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #228 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:25:58 »
Dacht dat ze ze neemt om ze weg te hebben, vandaar dat ik het nog durf vragen :oops: (en was eigenlijk al aan Tamara gericht :mrgreen:)

Edit: Liekeuh, ik neem het jouwe mee he als de levering na woensdag is, sowieso, dus geen zorgen :wink: Bernerdame, heb nog niet gekeken hoeveel het voor jou is, maar wil het ook wel meenemen als het erbij kan :yes:

Edit edit (:p) Dat komt op +35kg dat ik mijn autootje zal moeten stoppen, valt dat mee in omvang Sieglinde? Heb waarschijnlijk nog nooit zoveel opgehaald ergens :mrgreen: Maar het zijn rollen he, dus geraakt er zeker wel in denk ik :yes:
Zal wel ergens rond de 50 kg zitten van bernerdame( heb mijn lijst nu ff niet bij)

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #229 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:26:43 »
Nog gene stress, ik ben totaal nog niet zeker wanneer het komt en het jouwe kan zeker in mijn vriezer.

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #230 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:35:29 »
Ik heb wel 16 kg eh meid (6 van vorige levering en 10 nu  :fuu: :fuu: )

Als ge dat niet ziet zitten, zeg het maar ze, als het s' morgens is, is er geen enkel probleem. Maar wij moeten wel weg rond 11u30  :doh:
Ja, ik dacht 2 (misschien +1 kg van mij) en 16 van jou en bernerdame nog een 3x6kg dacht ik, dus dat is samen 36/37 (dus +35kg :p).
Staat er nog open van bernerdame ook van vorige keer? Oei, had ik niet gezien :vuistje: Ja, als iemand een beetje kan helpen inladen bij Sieglinde dan kan ik inladen tot mijn wielen nog net in mijn wielkassen kunnen draaien :mrgreen: Ik ga wel eens moeten kijken voor bakken die niet uitlopen dan, dus moest ik moeten meenemen is het toegestaan hier een paar bakken af te zetten voor ik erom ga in de loop van de week :vuistje: Want denk niet dat ik die kilo's nog uit mijn koffer ga halen tot jullie erom komen of ik tot bij jullie rij :vuistje: Maar 't is zeker geen probleem om op te halen, want jullie nemen ook zo vaak mee voor mij :yes:

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #231 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:37:23 »
Ja, ik dacht 2 (misschien +1 kg van mij) en 16 van jou en bernerdame nog een 3x6kg dacht ik, dus dat is samen 36/37 (dus +35kg :p).
Staat er nog open van bernerdame ook van vorige keer? Oei, had ik niet gezien :vuistje: Ja, als iemand een beetje kan helpen inladen bij Sieglinde dan kan ik inladen tot mijn wielen nog net in mijn wielkassen kunnen draaien :mrgreen: Ik ga wel eens moeten kijken voor bakken die niet uitlopen dan, dus moest ik moeten meenemen is het toegestaan hier een paar bakken af te zetten voor ik erom ga in de loop van de week :vuistje: Want denk niet dat ik die kilo's nog uit mijn koffer ga halen tot jullie erom komen of ik tot bij jullie rij :vuistje: Maar 't is zeker geen probleem om op te halen, want jullie nemen ook zo vaak mee voor mij :yes:
Ik kan wel niet helpen laden :mrgreen:
Bernerdame heeft nog nrv besteld ook...

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #232 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:44:38 »

Moesten ze s'morgens leveren, wil ik wel langs Deinze passeren, en het meebrengen!

Offline Obi

• *
  • 467 HV-Punten
« Reactie #233 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:53:22 »
Moesten ze s'morgens leveren, wil ik wel langs Deinze passeren, en het meebrengen!

goh, anders ik moet toch terug zaterdag (als de rest van mijn bestelling mee is), ik wil het ook wel meenemen hoor Maart, 't kan hier gerust in de vriezer blijven zitten tot wanneer je eens in de buurt bent  :weetniet:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #234 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:57:43 »
Ik kan wel niet helpen laden :mrgreen:
Bernerdame heeft nog nrv besteld ook...
Heb je een uurtje of 2 dan? Dan doe ik het per x aantal rolletjes, want dozen dragen die meer dan 1/5 van mijn gewicht zijn doe ik niet :mrgreen: Nooit gedaan trouwens, hebben al super slechte ruggen in de familie en heb er nu al last van, geen zin om kreupel te zijn op mijn 30ste :fuu: Misschien breng ik zelf een man- of vrouwkracht mee :mrgreen: Zal eens zien wie ik hier in beslag kan nemen :vuistje: En anders neem ik gewoon mijn tijd, als jij tijd hebt :mrgreen: Maar ik krijg het wel in de auto, geen probleem, zorgen voor zaterdag :vuistje:

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #235 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:58:06 »
Iedereen zo behulpzaam vandaag  :vuistje: :braaf: :braaf:

Wendy, ik zou het natuurlijk zo vlug mogelijk willen, want om 11u30 echt wel weg richting Antwerpen en k'vrees met die temperaturen dat het zal ontdooien in uw fokker als ik er 's avonds om kom :p

En denk niet dat je vriezer groot genoeg is voor mijn bestelling  :vuistje: :vuistje:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #236 Gepost op: augustus 20, 2013, 11:07:10 »
Iedereen zo behulpzaam vandaag  :vuistje: :braaf: :braaf:

Wendy, ik zou het natuurlijk zo vlug mogelijk willen, want om 11u30 echt wel weg richting Antwerpen en k'vrees met die temperaturen dat het zal ontdooien in uw fokker als ik er 's avonds om kom :p

En denk niet dat je vriezer groot genoeg is voor mijn bestelling  :vuistje: :vuistje:
In mijn fokker ja? :rolf: :thumbsup:

Ik rij gewoon langs jou hoor, want jij hebt nog mijn grote bestelling van 1kg liggen :lol:

Als het dus vroeg genoeg geleverd wordt, dan kan ik direct brengen :yes: en mijn auto staat in de garage hoor, ga hem niet in de blakende zon zetten :mrgreen: Nuja, als het echt nodig is hebben we nog wel een vriezertje staan bij de paarden, dan kan ik daar zeker wel nog jouw betelling kwijt hoor :yes: Dan neem ik again gewoon even de tijd om per x aantal rollen weg en weer te lopen of zoek ik een sterker persoon hier thuis om te helpen :vuistje: Daar kan zeker wel nog 16kg in :yes:

Bernerdame, ik kan ook langs jou rijden hoor, zal dus allemaal beetje te zien zijn hoelaat de levering is en of jullie dan thuis zijn :yes:

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #237 Gepost op: augustus 20, 2013, 11:11:48 »
En beetje mijn vriezer nog belachelijk maken ook trouwens, wil een mens behulpzaam zijn en krijg je verwijten over je vriezer :cryblue: :mrgreen:
Nee, die is eigenlijk vrij leeg voor tmoment, denk zelfs dat het in mijn eigen vriezer er nog zou bij kunnen, 16kg is nu ook weer geen 50 he :fuu:

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #238 Gepost op: augustus 20, 2013, 11:14:01 »

och, dat zou helemaal ideaal zijn  :yes:
Doe je nu ook mee?

Offline witte duivels

• *
  • 2343 HV-Punten
    • Witte Duivels Domein
« Reactie #239 Gepost op: augustus 20, 2013, 12:00:12 »
och, dat zou helemaal ideaal zijn  :yes:
Doe je nu ook mee?

mee weet ik nog niet, maar kom wel eten! (allé zal snel mailen om te bestellen)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal