collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Begin/half juli Wild - Paard - Konijn  (gelezen 15148 keer)

Offline Marieke_Lewis

• warme hondenvriend
  • *
  • 454 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Begin/half juli Wild - Paard - Konijn
« Reactie #160 Gepost op: juli 13, 2013, 10:05:27 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Ook weer heel tevreden hier, bedankt!
Dogs are great. Bad dogs, if you can really call them that, are perhaps the greatest of them all.

Offline orinake

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #161 Gepost op: juli 13, 2013, 10:07:54 »
ahja nog even een vraagje van de leveranciers: kunnen jullie even laten weten WAT je besteld had, je OPMERKINGEN (Goed of slecht, prijs/kwaliteitsverhouding) hierover, eventueel AANPASSING IN VERPAKKING (als dat nodig zou zijn).
Ook graag even meegeven in welke producten er een volgende keer interesse zou zijn.

Offline Lieze

• *
  • 256 HV-Punten
  • There's no I in team.
« Reactie #162 Gepost op: juli 13, 2013, 11:09:59 »
Eendenborstfilet 5 kg: SUPERkwaliteit, SUPERverpakking. Absoluut geen klachten. :mrgreen: Dit zou ik zeker opnieuw bestellen!
Konijnkarkas: Heel tevreden, mooie grote karkassen, geen extra botjes als opvulling, prima zo.
Konijnnier: Ook heel tevreden. :mrgreen:

Met andere woorden, een heel tevreden Lieze en Noa. :mrgreen: Mijn moeder kon haar ogen niet geloven van die eendenborstfilet. :mrgreen:

Iemand die niet weet hoe zeep smaakt, heeft nog nooit een hond gewassen.

Offline Mister B.

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #163 Gepost op: juli 13, 2013, 11:40:54 »
Eendenborst : zelfde mening superkwaliteit !
Bestel ik zeker trg.
Toen ik thuiskwam kreeg ik ook zo'n reactie,we zouden wij da beter vanavond eten ,die beesten eten beter of ons,lol
Paardehart : nog nooit zo'n schoon hart gehad,spijt me nu dak er maar 2 kg had.
Hertevlees : dik in orde

Niet gekocht maar wel gezien,nekvlees/succade : bestel ik zeker volgende keer !

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #164 Gepost op: juli 13, 2013, 13:27:51 »
Iemand een foto van die eendenborst? Een van mijn honden eet vooral eend, dus zou de volgende keer misschien wel ideaal zijn om te drogen.

Offline Mister B.

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #165 Gepost op: juli 13, 2013, 13:48:12 »
Voila ;)

Offline maart

• *
  • 519 HV-Punten
« Reactie #166 Gepost op: juli 13, 2013, 14:02:46 »
amai mooi !!

volgende keer bestel ik ook weer mee, dan is de vriezer weer een stuk leger hier.
gelukkig deze keer niet mee besteld want hij zit nog vol Ún onze vriezer heeft het begeven dus dat zit nu ook allemaal bij de hondendingen  :oops:

Offline Trace

• hondenvriend pro
  • *
  • 590 HV-Punten
« Reactie #167 Gepost op: juli 13, 2013, 14:04:03 »
Volgende keer wil ik wel eens proberen mee te doen, alleen is mijn diepvriezer nogal aan de kleine kant  :?

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #168 Gepost op: juli 13, 2013, 14:24:07 »
amai mooi !!

volgende keer bestel ik ook weer mee, dan is de vriezer weer een stuk leger hier.
gelukkig deze keer niet mee besteld want hij zit nog vol Ún onze vriezer heeft het begeven dus dat zit nu ook allemaal bij de hondendingen  :oops:

oh das altijd een ramp he als een vriezer zijn geest geeft.
De koelkast van de honden heeft zijn geest ook gegeven.
Dus ja ontdooien gebeurt nu in een afgesloten bak in de berging ipv in de koelkast.
Maar ja dat is ook geen ramp

Offline Sieglinde

• *
  • 101 HV-Punten
« Reactie #169 Gepost op: juli 13, 2013, 18:34:03 »
Ok nice, volgende keer bestel ik dus zeker mee.

Offline saartje39

• *
  • 288 HV-Punten
« Reactie #170 Gepost op: juli 13, 2013, 23:03:11 »
Van dit vlees wil ik dus zeker ook meebestellen een volgende keer!!
Maar vergeet hier nogal eens te lezen dus hopelijk ontdek ik het hihi.

Offline Marieke_Lewis

• warme hondenvriend
  • *
  • 454 HV-Punten
« Reactie #171 Gepost op: juli 14, 2013, 20:34:56 »
Wij hadden 20 kg hertenvlees, 10 kg eendenborst en 10 kg paard (klein vlees) besteld. Wij zijn van alles heel tevreden! Heel mooi vlees voor die prijs, dit bestellen we zeker nog opnieuw. Die eendenborst was ronduit luxueus.  :vuistje:
Dogs are great. Bad dogs, if you can really call them that, are perhaps the greatest of them all.

Offline gwendolineken

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 589 HV-Punten
« Reactie #172 Gepost op: juli 15, 2013, 08:06:06 »
pff druk weekend achter de rug met al dat verpakken van dat vlees en dan nog is die pups :) kmoest zaterdag ook nog is 56 kg kvv verpakken bovenop dat van vrijdag dus opt moment kanek geen vlees niemer zien dus ze eten vandaag een geitje  :dance: en mijne nieuwe vriezer zit ook al vol 495 liter en der kan geen zakske nimer bij hoe doekik da tog vragek mij soms af  :weetniet: als je vriezer het begeeft is dat geen pretje kebet enkele weken geleden ook voor gehad!!!!

over het vlees ben ik echt tevreden!!!! die eendenborstfilet was echt suuuuppppeeerrr ik kreeg ook die antwoorden om het zelf op te eten als ik het aan iemand vertelde  :shock: maarja je weet niet waarom ze dat aan ons meegeven dus ik vertrouw het tog niet  :vuistje:
het herten vlees was ook veel mooier dan de vorige keer maarja ik denk dat dat eenmalig was voor die prijs  :fuu:
de eendenkarkas vond ik zelf iets minder dan de vorige keer het waren allemaal kleine stukken en geen hele karkas. het paardenvlees was wel mooi maar ik vond het duur voor zo klein vlees en ik weet het andere is schoner maar ik moet ook een beetje rekening houden met de prijzen  :weetniet:
zelf jens was blij met het vlees en dat gebeurt ook nie veel dat die zegt dat schoon vlees was :p
en die zalm amaai  :shock: super bedankt ervoor ze waren thuis heeel blij ermee normaal ben ik daar zuinig op omdat ik er niet veel van heb nu zal ik terug wel even voort kunnen  :happywink:

Groetjes
Gwen

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #173 Gepost op: juli 15, 2013, 10:51:13 »
pff druk weekend achter de rug met al dat verpakken van dat vlees en dan nog is die pups :) kmoest zaterdag ook nog is 56 kg kvv verpakken bovenop dat van vrijdag dus opt moment kanek geen vlees niemer zien dus ze eten vandaag een geitje  :dance: en mijne nieuwe vriezer zit ook al vol 495 liter en der kan geen zakske nimer bij hoe doekik da tog vragek mij soms af  :weetniet: als je vriezer het begeeft is dat geen pretje kebet enkele weken geleden ook voor gehad!!!!

over het vlees ben ik echt tevreden!!!! die eendenborstfilet was echt suuuuppppeeerrr ik kreeg ook die antwoorden om het zelf op te eten als ik het aan iemand vertelde  :shock: maarja je weet niet waarom ze dat aan ons meegeven dus ik vertrouw het tog niet  :vuistje:
het herten vlees was ook veel mooier dan de vorige keer maarja ik denk dat dat eenmalig was voor die prijs  :fuu:
de eendenkarkas vond ik zelf iets minder dan de vorige keer het waren allemaal kleine stukken en geen hele karkas. het paardenvlees was wel mooi maar ik vond het duur voor zo klein vlees en ik weet het andere is schoner maar ik moet ook een beetje rekening houden met de prijzen  :weetniet:
zelf jens was blij met het vlees en dat gebeurt ook nie veel dat die zegt dat schoon vlees was :p
en die zalm amaai  :shock: super bedankt ervoor ze waren thuis heeel blij ermee normaal ben ik daar zuinig op omdat ik er niet veel van heb nu zal ik terug wel even voort kunnen  :happywink:

Groetjes
Gwen

hert waren niet de oorspronkelijke verpakkingen, maar ik ben blij dat het in de smaak valt.
Paard, jah het klein vlees heb ik zelf niet willen nemen omdat het echt klein vlees is, hebhet nu gezien en het is vergelijkbaar met een groffe konijnMDM om het zo te zeggen.
De eendeborstfilet is niks mis mee :) Is nog goed tot 2015, maar de leverancier vond ze wat aan de kleine kant, dus wilde er vanaf ;)
De eendenkarkassen heb ik gezien dat het opnieuw ruggen zijn ipv de karkassen. Nu ik vind dat persoonlijk niet erg, die ruggen zijn meestal veel beter bevleesd. Nu weet ik alleen niet of alle dozen karkas ruggen waren of niet.

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
  • Love comes in three colours
    • Trimsalon / Winkel voor hondenvoeding & snacks / Liefhebberskennel van 't Bronkshof
« Reactie #174 Gepost op: juli 15, 2013, 10:57:21 »
Hier 2 keer 9 geitjes meegenomen dus 18 in totaal

Het was weer super buiten
de ene doos konijnkarkas was niet geschikt voor mijn beren, was klein gerief
Dus heb het maar gemalen voor de pups straks  :mrgreen:

Dikke duim van ons  :thumbs:
Love comes in three colours

Offline gwendolineken

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 589 HV-Punten
« Reactie #175 Gepost op: juli 15, 2013, 11:23:42 »
hert waren niet de oorspronkelijke verpakkingen, maar ik ben blij dat het in de smaak valt.
Paard, jah het klein vlees heb ik zelf niet willen nemen omdat het echt klein vlees is, hebhet nu gezien en het is vergelijkbaar met een groffe konijnMDM om het zo te zeggen.
De eendeborstfilet is niks mis mee :) Is nog goed tot 2015, maar de leverancier vond ze wat aan de kleine kant, dus wilde er vanaf ;)
De eendenkarkassen heb ik gezien dat het opnieuw ruggen zijn ipv de karkassen. Nu ik vind dat persoonlijk niet erg, die ruggen zijn meestal veel beter bevleesd. Nu weet ik alleen niet of alle dozen karkas ruggen waren of niet.

ja in principe zijn ze meer bevleesd maar soms geef ik ze da als ik vertrek naar men werk en als ik da in hun kom moe geven die stukken dan ist ambras maarja nu heb ik voorlopig genoeg variatie voor ze te geven dat ik het echt niet erg vind. khoop dat hij in de toekomst nog te kleine eendenbostfilets heeft  :vuistje:

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #176 Gepost op: juli 15, 2013, 15:22:25 »
Hier 2 keer 9 geitjes meegenomen dus 18 in totaal

Het was weer super buiten
de ene doos konijnkarkas was niet geschikt voor mijn beren, was klein gerief
Dus heb het maar gemalen voor de pups straks  :mrgreen:

Dikke duim van ons  :thumbs:

Ik had ook een doos karkas waar uitgebeende billen en andere kleine kale botten in zaten.  :denk: Als dat de gewoonte wordt bij die leverancier vrees ik dat ik dat niet meer kan bestellen. Veel te gevaarlijk voor mijn veelvraten.  :doh:
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #177 Gepost op: juli 15, 2013, 15:38:52 »
Ik had ook een doos karkas waar uitgebeende billen en andere kleine kale botten in zaten.  :denk: Als dat de gewoonte wordt bij die leverancier vrees ik dat ik dat niet meer kan bestellen. Veel te gevaarlijk voor mijn veelvraten.  :doh:

kan je me hier een foto van bezorgen?
In +NL is daar ook een doos van boven water gekomen.
Ik ga de leverancier hier over aanspreken, is de eerste keer dat ik hier weet van heb, maar ik vind het persoonlijk ook gevaarlijk en wil dit dus niet meer! Hoe meer foto's ik heb hoe meer ik kan "bewijzen" natuurlijk.

Offline Nelweb

• hondenvriend pro
  • *
  • 226 HV-Punten
    • vom Bussardwald - Duitse herders
« Reactie #178 Gepost op: juli 15, 2013, 17:29:48 »
kan je me hier een foto van bezorgen?
In +NL is daar ook een doos van boven water gekomen.
Ik ga de leverancier hier over aanspreken, is de eerste keer dat ik hier weet van heb, maar ik vind het persoonlijk ook gevaarlijk en wil dit dus niet meer! Hoe meer foto's ik heb hoe meer ik kan "bewijzen" natuurlijk.

Ik zal je morgen een foto sturen  :happywink:
"Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly" - Robert F. Kennedy

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #179 Gepost op: juli 15, 2013, 18:23:54 »
Ik zal je morgen een foto sturen  :happywink:

super :)

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal