collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: 7 december SW - KONIJN - EXOOTJES  (gelezen 15371 keer)

Offline flightleader

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 119 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
  • Meneer Billy Suikerpoes & Barf-monster
Re: 7 december SW - KONIJN - EXOOTJES
« Reactie #240 Gepost op: december 02, 2012, 22:34:11 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
Klopt als een bus  :lol:

Offline tina1978

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 718 HV-Punten
« Reactie #241 Gepost op: december 02, 2012, 22:36:03 »
Ja! Ik zal er zijn in Nevele City!
Heb je dan nog een puppiewuppie zitten? Zo ja, dan wil ik hem wel effe knuffelen!

Offline Wendow

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #242 Gepost op: december 02, 2012, 23:11:51 »
Heb je dan nog een puppiewuppie zitten? Zo ja, dan wil ik hem wel effe knuffelen!
Dat wil ik ook!!! ^^

Lieze, ik kan het jouwe meenemen. Wanneer zou je het komen ophalen? Ik kan het even in de vriezer bewaren als je wilt, maar dan niet in die bij mij thuis... Zou het dus op voorhand moeten weten om die te gaan aanleggen in het atelier :wink:

Tamara, kijk jij ook om die 2kg hert van 5oktober erbij mee te geven die je nog steeds hebt liggen? :vuistje:

Ik heb ook nog een 750gram gemalen paardenvlees van Lupa, iemand interesse? Loeki lust het niet :weetniet: En ik heb helaas ook bosduifmix (ong 1kg, zijn 1 of 2 porties van 100gram weg) besteld de laatste keer en dat gaat er blijkbaar ook niet meer in :doh: Eventueel ruilen tegen iets kleins, als jij het wilt Tamara is het uiteraard voor niets, want je doet super veel voor mij! :yes: En je hebt voorrang, laat dus even weten :mrgreen: (Oja, allemaal in porties van 100gram, niet helemaal ontdooid geweest en niet warmer geweest dan frigotemperatuur, tenzij even op de plank om te versnijden :yes:)

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #243 Gepost op: december 02, 2012, 23:39:05 »

Zowiso zijn er dan nog 3 pups van de 5 die er nu nog zitten :)
Lady vertrekt pas zaterdag, Lexi vertrekt pas 22 december en Lykaios blijft hier plakken.
Lux en Lotesse hebben voorlopig nog geen baasje dus  misschien zijn die er ook nog :)

Dat wil ik ook!!! ^^

Lieze, ik kan het jouwe meenemen. Wanneer zou je het komen ophalen? Ik kan het even in de vriezer bewaren als je wilt, maar dan niet in die bij mij thuis... Zou het dus op voorhand moeten weten om die te gaan aanleggen in het atelier :wink:

Tamara, kijk jij ook om die 2kg hert van 5oktober erbij mee te geven die je nog steeds hebt liggen? :vuistje:

Ik heb ook nog een 750gram gemalen paardenvlees van Lupa, iemand interesse? Loeki lust het niet :weetniet: En ik heb helaas ook bosduifmix (ong 1kg, zijn 1 of 2 porties van 100gram weg) besteld de laatste keer en dat gaat er blijkbaar ook niet meer in :doh: Eventueel ruilen tegen iets kleins, als jij het wilt Tamara is het uiteraard voor niets, want je doet super veel voor mij! :yes: En je hebt voorrang, laat dus even weten :mrgreen: (Oja, allemaal in porties van 100gram, niet helemaal ontdooid geweest en niet warmer geweest dan frigotemperatuur, tenzij even op de plank om te versnijden :yes:)

Groed dat je me der aan doet denken! ik wist dat er nog iets in de vriezer zat maar niet meer wat... Dan moet ik dat ff opgraven :)
het paardenvlees en de bosduifmix mogen deze kant opkomen hoor, de pupjes vinden het vast wel lekker (als het maar vers is is het goed blijkbaar :)

Offline Barbara

• hondenvriend pro
  • *
  • 328 HV-Punten
« Reactie #244 Gepost op: december 03, 2012, 03:58:41 »
correct

Offline Chocky

• *
  • 85 HV-Punten
« Reactie #245 Gepost op: december 03, 2012, 05:51:40 »
Inorde !

Offline gwendolineken

• *
  • 589 HV-Punten
« Reactie #246 Gepost op: december 03, 2012, 10:08:14 »
alles is correct voor mij :)
en ik kom het afhalen in nevele city maar kzou ook wel graag een adres hebben :) aangezien het mijn eerste keer is dat ik kom afhalen
 :dance:

MVG
Gwen

Offline Liekeuh

• *
  • 796 HV-Punten
  • ...
« Reactie #247 Gepost op: december 03, 2012, 10:20:23 »
Hier klopt ook alles ;)

En Bernerdame komt het mijne ophalen  :wink:

(Dank uuuuuuuuuuuuu   wel !! :dance: )

Offline flightleader

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 119 HV-Punten
  • Meneer Billy Suikerpoes & Barf-monster
« Reactie #248 Gepost op: december 03, 2012, 10:52:41 »
Mijn klopt niet als een bus... Skippy ontbreekt nog, had het gisteren niet gezien, en deze morgen viel mijn Euro tijdens het lopen :doh:

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #249 Gepost op: december 03, 2012, 11:22:42 »
Mijn klopt niet als een bus... Skippy ontbreekt nog, had het gisteren niet gezien, en deze morgen viel mijn Euro tijdens het lopen :doh:

in mijn lijst heb ik het er bij gezet :)

Offline Mister B.

• begonnen hondenvriend
  • *
  • 63 HV-Punten
  • Geslacht: Man
« Reactie #250 Gepost op: december 03, 2012, 11:59:58 »
Klopt  :thumbs:

Online eeyore

• *
  • 377 HV-Punten
« Reactie #251 Gepost op: december 03, 2012, 12:14:18 »
jij haalt alles in nevele op he. Want daar was ik dus niet zeker van :)

Ja, idd  :thumbs: Ik hoop alleen op betere weerberichten dan degene die ze nu geven, zowel voor jouw rit als de onze.

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
  • Love comes in three colours
    • Trimsalon / Winkel voor hondenvoeding & snacks / Liefhebberskennel van 't Bronkshof
« Reactie #252 Gepost op: december 03, 2012, 14:50:17 »
Hier klopt ook alles ;)

En Bernerdame komt het mijne ophalen  :wink:

(Dank uuuuuuuuuuuuu   wel !! :dance: )

Dit had ik gemeld via pb naar orinake  :hmpf:

De rest klopt  :mrgreen:
Love comes in three colours

Offline Liesel

• *
  • 63 HV-Punten
« Reactie #253 Gepost op: december 04, 2012, 13:17:47 »
Zal dat geld vrijdag meehebben.
(evenals je 3 warmtekussentjes.  Help je me er wel nog es aan te herinneren?)

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #254 Gepost op: december 04, 2012, 13:23:42 »
Zal dat geld vrijdag meehebben.
(evenals je 3 warmtekussentjes.  Help je me er wel nog es aan te herinneren?)

ik ga der proberen aan te denken ;)

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #255 Gepost op: december 04, 2012, 20:27:10 »
Groed dat je me der aan doet denken! ik wist dat er nog iets in de vriezer zat maar niet meer wat... Dan moet ik dat ff opgraven :)
het paardenvlees en de bosduifmix mogen deze kant opkomen hoor, de pupjes vinden het vast wel lekker (als het maar vers is is het goed blijkbaar :)
Ok, dan breng ik dat mee! :thumbs: Lieze haar bestelling komt ook mee met mij. Voor 1x zal ik dus eens een zichtbaar verschil maken in de berg als ik wegga... :D Ik heb les tot 17u, zou dan eerst langs thuis rijden om dat paardenvlees en de bosduifmix en dan kom ik jouw kant op... Ik hoop echt dat het niet zal sneeuwen voor jouw lange rit vooral, maar ook een beetje voor mijn 50minuten rijden :s djeezes, ze vinden altijd de goede dagen uit voor sneeuw ee... :doh: Zal mijn vriendje voorbereiden dat hij moet meerijden... Let's hope dat hij het goed vindt :mrgreen:

Ik ben echt super nipt rondgekomen met de vriezer inhoud :fuu: Ben nog paardenvlees gaan bijhalen en wat kipfilet (aan 6euro ofzo :muur:) in de Makro :vuistje: Echt gevarieerd kan ik de laatste week niet noemen, gelukkig heb ik nog van alle mixen iets, dus daar compenseer ik mijn eenzijdig spiervlees wel mee voor die korte periode :fuu:

edit: Vriendje kan niet mee... Damnit... :roll: Wordt een lange rit :vuistje:
« Laatst bewerkt op: december 04, 2012, 20:29:12 door Wendow »

Offline orinake

• *
  • 5968 HV-Punten
« Reactie #256 Gepost op: december 04, 2012, 22:42:47 »
Ok, dan breng ik dat mee! :thumbs: Lieze haar bestelling komt ook mee met mij. Voor 1x zal ik dus eens een zichtbaar verschil maken in de berg als ik wegga... :D Ik heb les tot 17u, zou dan eerst langs thuis rijden om dat paardenvlees en de bosduifmix en dan kom ik jouw kant op... Ik hoop echt dat het niet zal sneeuwen voor jouw lange rit vooral, maar ook een beetje voor mijn 50minuten rijden :s djeezes, ze vinden altijd de goede dagen uit voor sneeuw ee... :doh: Zal mijn vriendje voorbereiden dat hij moet meerijden... Let's hope dat hij het goed vindt :mrgreen:

Ik ben echt super nipt rondgekomen met de vriezer inhoud :fuu: Ben nog paardenvlees gaan bijhalen en wat kipfilet (aan 6euro ofzo :muur:) in de Makro :vuistje: Echt gevarieerd kan ik de laatste week niet noemen, gelukkig heb ik nog van alle mixen iets, dus daar compenseer ik mijn eenzijdig spiervlees wel mee voor die korte periode :fuu:

seg kiekske kom dan int vervolg hier is wat spiervlees of zo halen :p

Ok net ff de betalingen bijgewerkt:

Momenteel nog dit tekort:
SammyFHH    67,50 <--- betaald cash bij ophalen
Wendy Hosteyn    3,50
Liesel    3,50 <---- cash + pittenkussentjes :)
Obi    10,00 <---- vervoerskosten vergeten?
DebbieD    9,50
Boris2009    10,50

jaja we gaan er nog komen :)

Offline bernerdame

• hondenvriend pro
  • *
  • 73 HV-Punten
  • Love comes in three colours
    • Trimsalon / Winkel voor hondenvoeding & snacks / Liefhebberskennel van 't Bronkshof
« Reactie #257 Gepost op: december 04, 2012, 22:46:27 »

Bij mij ben je ook altijd welkom voor spiervlees of dergelijke (voorraad genoeg  :vuistje: )
Vorige week 35kg zalmsnippers gekregen, moest direct aan je denken  :fuu:
We kennen mekaar toch  :hmpf:
Love comes in three colours

Offline Wendow

• *
  • 723 HV-Punten
« Reactie #258 Gepost op: december 05, 2012, 00:02:22 »
Ja, eigenlijk... Naar jou Tamara is nog een stukje over de Makro natuurlijk, maar naar Bernerdame is 2/3 van naar de Makro... Dom :vuistje:
Volgende keer denk ik aan jullie, want 6euro ofzo voor kip is nu eigenlijk wel beetje veel om aan de hond te geven :mrgreen: Niet dat ze het niet verdient ofzo :fuu: :mrgreen:
Twas die 2kg hert ee Tamara die ik nooit ben komen halen die ik tekort had... Anders had ik perfect uitgerekend :fuu: :mrgreen:

Offline gwendolineken

• *
  • 589 HV-Punten
« Reactie #259 Gepost op: december 05, 2012, 07:59:17 »
idd
khoop dat het weer een beetje mee valt en de file's want het is echt niet plezant om te rijden in zo een weer ( spreek uit ondervinding  :vuistje: )
voor de rest zei je dat je rond 5 uur zou thuis geweest zijn is dat ruim gerekend? want als het weer inderdaad zo slecht is als ze voorspellen :( of kan ik je eens bellen of zet je dit op het forum wanneer je thuis bent ?

sorry voor de lastige vragen  :oops: het is de eerste keer dat ik mee bestel  :muur:

Groetjes
Gwendolineken

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal