collapse

Uit liefde voor dieren | Maxi Zoo

Paravet - help je huisdier om gezond te blijven

Versele Laga - Opti Life - Een neus voor het beste!

Auteur Topic: Wat vond je irritant vandaag?  (gelezen 129500 keer)

Offline Lins

• geavanceerde hondenvriend
  • *
  • 321 HV-Punten
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond je irritant vandaag?
« Reactie #2260 Gepost op: september 19, 2013, 14:18:42 »
Brit Premium = hondenvoeding van topkwaliteit
enfin dat hou je nu toch niet voor mogelijk :twistedevil:

Ik moest mij ook even omdraaien  :shock:
*Dierenrijk...Mensdom...*

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #2261 Gepost op: september 19, 2013, 14:21:13 »
Ik moest mij ook even omdraaien  :shock:
Die met die zwarte Duits?

Offline Evil Lien

• verslaafde hondenvriend
  • *
  • 585 HV-Punten
« Reactie #2262 Gepost op: september 19, 2013, 14:23:43 »
waar geven ze dat nog mee, dat je ze in het nekvel moet nemen of zo?  :?

Ik denk dat je daarvan zou verschieten hoor, dat wordt nog veel meer gezegd dan je denkt...

Ik heb deze week op 1 avond hetvolgende gezien en gehoord op een HS :
- wij werken beloningsgericht, er worden hier geen slipkettingen of foltertuigen gebruikt. Allez, toch niet bij de pups en de juniors, in de hogere klassen zijn er wel een paar die anders hun hond niet onder controle hebben, dus die moeten wel (hoe zijn die dan in die hogere klassen geraakt?)
- jonge bouvier is nogal enthousiast en hapt naar de handen van het baasje, baasje begint na een tijdje van frustratie serieus op haar hond te kloppen. Denk je dat die van het veld gestuurd werd? Nee hoor, kreeg wel een flauwe opmerking dat ze toch moest proberen zichzelf wat te beheersen.
-  jong meisje van 14 met jonge border die een uur aan een stuk uitviel naar andere hond en van frustratie in de kuiten van het meisje hapte, meisje stond op den duur gewoon te wenen=> zit in zijn puberteit, roep er maar eens goed op, laat maar eens zien dat je de baas bent. En als je dat hier op het veld niet durft omdat wij erbij zijn, dan roep je er thuis maar eens goed tegen.
- ...

Ik verschiet van niks meer.

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2263 Gepost op: september 19, 2013, 14:26:00 »
Maar allÚ wat is dat allemaal, dat snap ik dus niet, maar je wie ben ik  :shock:

Offline Calana

• hondenvriend pro
  • *
  • 1607 HV-Punten
« Reactie #2264 Gepost op: september 19, 2013, 14:29:48 »
Ik denk dat je daarvan zou verschieten hoor, dat wordt nog veel meer gezegd dan je denkt...

- wij werken beloningsgericht, er worden hier geen slipkettingen of foltertuigen gebruikt. Allez, toch niet bij de pups en de juniors, in de hogere klassen zijn er wel een paar die anders hun hond niet onder controle hebben, dus die moeten wel (hoe zijn die dan in die hogere klassen geraakt?)
- jonge bouvier is nogal enthousiast en hapt naar de handen van het baasje, baasje begint na een tijdje van frustratie serieus op haar hond te kloppen. Denk je dat die van het veld gestuurd werd? Nee hoor, kreeg wel een flauwe opmerking dat ze toch moest proberen zichzelf wat te beheersen.
-  jong meisje van 14 met jonge border die een uur aan een stuk uitviel naar andere hond en van frustratie in de kuiten van het meisje hapte, meisje stond op den duur gewoon te wenen=> zit in zijn puberteit, roep er maar eens goed op, laat maar eens zien dat je de baas bent. En als je dat hier op het veld niet durft omdat wij erbij zijn, dan roep je er thuis maar eens goed tegen.
- ...

En dat is dan een positief trainende school... :roll:

Instructeurs :weetniet:
Zo kwam er gisteren een instructrice tegen ons zagen dat onze hond niet mocht opspringen.
We stonden te wachten voor de les en ik had hem bewust laten opspringen en was hem zo aan het wrijven. Maar dat mocht volgens haar dus niet, bon, heb die maar even mooi uitgelegd dat het mijn hond is en dat mijn regel is dat hij mag springen als ik dat vraag Ún dat hij weer netjes op de grond gaat als ik dat vraag (van mij mag hij zelfs opspringen als ik dat niet vraag, wil niet dat hierkomen en enthousiasme verloren gaat door absoluut, koste wat het kost niet meer te mogen opspringen), stond ze toch mooi met haar mond vol tanden :vuistje:

Online Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #2265 Gepost op: september 19, 2013, 15:11:44 »
waar geven ze dat nog mee, dat je ze in het nekvel moet nemen of zo?  :?

geen idee, maar ik las ergens op fb dat iemand problemen had met haar franse bul teef. toen ik door begon te vragen, kwam ik te weten dat het beestje 10 maanden is, dat ze hapt als ze iets niet mag/haar zin niet krijgt. die dame dacht dus al dat ze een probleemhond had  :? maar als je naar je hond gromt (wij zijn nu eenmaal geen honden), dan nog eens over je hond gaat staan, en haar bij het nekvel neemt, dan is dat vragen om problemen denk ik zo

ik heb haar uitgelegd dat ze een buldog heeft en moet opletten hoe ze daar mee om gaat. nu is het nog happen, maar dat kan elk moment omslaan... het probleem situeerde zich bijvoorbeeld aan de salontafel. de hond mag er niet tegen gaan staan, dat kan ik begrijpen. ik heb dan gezegd dat ze best eerst een duidelijk bevel geeft dat de hond kent. zoals 'NEE' of 'AF'. ze mag dan wel naar de hond toe gaan, maar ze mag het niet te ver drijven en wacht best tot de hond gewoon zelf vertrekt. of ze kan het anders doen en met een speelgoedje op een afstand heel gek staan doen zodat haar hond komt kijken en vergeet dat ze kattenkwaad aan het uithalen was.

soit, ze begrijpt nu dat je meer bereikt op deze manier dan dat je een hond de hele tijd fysiek aanpakt. dus hopelijk heb ik weer een goede daad gedaan  :pray: ze zei zelf dat ze wat met mijn tips wat kon doen

Online Tinne1990

• *
  • 3519 HV-Punten
« Reactie #2266 Gepost op: september 19, 2013, 15:13:56 »
En dat is dan een positief trainende school... :roll:

Instructeurs :weetniet:
Zo kwam er gisteren een instructrice tegen ons zagen dat onze hond niet mocht opspringen.
We stonden te wachten voor de les en ik had hem bewust laten opspringen en was hem zo aan het wrijven. Maar dat mocht volgens haar dus niet, bon, heb die maar even mooi uitgelegd dat het mijn hond is en dat mijn regel is dat hij mag springen als ik dat vraag Ún dat hij weer netjes op de grond gaat als ik dat vraag (van mij mag hij zelfs opspringen als ik dat niet vraag, wil niet dat hierkomen en enthousiasme verloren gaat door absoluut, koste wat het kost niet meer te mogen opspringen), stond ze toch mooi met haar mond vol tanden :vuistje:

:lol: goed gezegd  :thumbs:

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #2267 Gepost op: september 19, 2013, 15:17:48 »
Kheb mij efkes in de zetel gezet en geen goesting om in actie te schieten.  :oops:
Kmoet nog stofzuigen, dweilen en naar de winkel. Ahja en eerst nog de wast wegsteken voor ik begin met stofzuigen.  :roll:

Offline Neverever

• *
  • 440 HV-Punten
  • Just me and the dog
« Reactie #2268 Gepost op: september 19, 2013, 16:32:37 »
Ahum... Makkelijk rustig staatsjobke? Tis ni omda ge bij de staat werkt dat het zo enorm plezant en rustig is hoor!

Nee, maar die persoon heeft wel een heel rustig jobke. :hmpf:  Als je het je kan permitteren om uren te zeveren om niks, dat kan ik toch niet.
En t'is gewoon een eikel. :boos:

Offline garfield

• *
  • 24 HV-Punten
« Reactie #2269 Gepost op: september 19, 2013, 17:14:56 »
Het geblaf en constant gelebber van onze vakantieganger  :boos:

Offline Lins

• *
  • 321 HV-Punten
« Reactie #2270 Gepost op: september 19, 2013, 22:41:36 »

Nee, maar die persoon heeft wel een heel rustig jobke. :hmpf:  Als je het je kan permitteren om uren te zeveren om niks, dat kan ik toch niet.
En t'is gewoon een eikel. :boos:

Neen, weet ik wel hoor :-) Maar werk zelf voor de overheid en ik kan dit dus ook niet, zwem zo ongeveer in het werk... (niet op letten, ligt gevoelig, aangezien velen denken dat IEDEREEN die voor de staat werkt geen poot uitsteekt :-)  Hoewel dit in vele gevallen effectief ook zo is hoor :-)  )
*Dierenrijk...Mensdom...*

Offline dober

• *
  • 337 HV-Punten
« Reactie #2271 Gepost op: september 20, 2013, 09:39:48 »
Een kakwijf.  :roll:

Offline Anouk26

• *
  • 158 HV-Punten
  • Alle honden zijn belangrijk, ook straathonden.
« Reactie #2272 Gepost op: september 20, 2013, 13:45:56 »
gaan shoppen, niks vinden da rond mijn dik lijf past en dan maar ne zak snoep gaan kopen in het kruidvat  :roll: :roll:

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #2273 Gepost op: september 20, 2013, 22:22:25 »
Ios7

Offline cherish

• *
  • 2266 HV-Punten
  • Angels in the outfield
« Reactie #2274 Gepost op: september 20, 2013, 22:31:06 »
Ios7

Heb ik al van veel gehoord, hier nog niet geupload.

Offline terrierlady

• *
  • 1227 HV-Punten
    • Off the wetlandclan
« Reactie #2275 Gepost op: september 20, 2013, 22:37:07 »
Mijn iphone ga ik niet updaten. Mijn ipad ziet er nu maar armzalig uit. Lijkt wel een soort van prototype

Offline fleureke

• *
  • 999 HV-Punten
  • Don't mind the dog, beware of the owner
« Reactie #2276 Gepost op: september 21, 2013, 00:18:03 »

- ...

you're kidding me, right?  :?

allleeeee joenges  :doh:

4ever... HERA...Please be our guardian angel...

Offline luigi

• *
  • 242 HV-Punten
« Reactie #2277 Gepost op: september 21, 2013, 07:41:26 »
Ios7

Echt lachwekkend hun update, ik ben totaal geen apple-fan maar dit is echt wel ne slechte zet.
Mijn vriend wil het niet toegeven dat het op niet veel trekt. :mrgreen:

Offline elliot

• *
  • 949 HV-Punten
« Reactie #2278 Gepost op: september 21, 2013, 17:24:10 »
Zware verkoudheid is doorgebroken. Ik lig al de hele tijd in bed, kan amper wakker blijven. Heel het WE zal er wel aan zijn, hopelijk ben ik maandag toch beter  :?

Voordeel: ik word vertroeteld door mijn vriend en zijn dochters, die af en toe lekkere hapjes komen aandragen. Zo lief!
NO OUTFIT IS COMPLETE WITHOUT A FEW DOG HAIRS

Offline myriam.e

• *
  • 3728 HV-Punten
« Reactie #2279 Gepost op: september 21, 2013, 17:54:56 »
Zware verkoudheid is doorgebroken. Ik lig al de hele tijd in bed, kan amper wakker blijven. Heel het WE zal er wel aan zijn, hopelijk ben ik maandag toch beter  :?

Voordeel: ik word vertroeteld door mijn vriend en zijn dochters, die af en toe lekkere hapjes komen aandragen. Zo lief!

Vervelend Britt maar ik zie dat je goed verzorgd wordt , beterschap :huggg:

Duck hondenvoeding op Hondenvrienden.be

De website Hondenvrienden.be maakt gebruik van cookies.
Door verder te surfen op Hondenvrienden.be gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.
Na het inloggen of registreren verdwijnt deze melding.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal